wie verkoopt er ook boeken via bol

Ik heb daar dus een paar boeken op staan.

Twee heb ik al moeten versturen een poosje geleden, maar ik heb nog geen geld ontvangen.

Baal ik best wel van, want nu ben ik mn boek kwijt en ook nog s verzendkosten. :evil:

Dan vind ik marktplaats toch beter.

Eerst betalen en dan verzenden.

je krijgt het geld gegarandeerd van bol en niet van de koper. Ik vind het wel prettig verkopen eigenlijk.

ik heb dat een tijd geleden gedaan, en idd bol is wat traagjes, maar betalen doen ze!!! ik geloof dat er een paar weken overheen giing, omdat de koper nog 2 weken heeft om het boek weer terug te sturen…

ok, dan moet ik gewoon even afwachten.

Ik dacht dat ik moest wachten tot de koper betaald. :slight_smile:

nog een vraagje.

mag je de boeken die op bol staan ook op marktplaats aanbieden.

Ik dacht zelf van niet, maar stel je hebt een boek dubbel.

Dan zou je er toch wel 1 op bol en de andere op mp mogen zetten?

Het duurt idd even, maar ze betalen altijd!

Gaat prima hoor! Het duurt idd iets langer, maar dat komt omdat het geld via bol gaat. Ik heb in een paar maanden tijd toch alweer zo’n 50 euro verdiend aan wat anders op zolder lag te verstoffen!

Succes!

Geld komt via bol en er staat toch ook beschreven dat het wel tot 2 weken na het versturen kan duren voordat je het ontvangt?

Ik vind het een goed systeem!

Jullie brengen me op een idee :thumbup: .

We hebben op zolder zoveel goede boeken, die toch echt niet meer gelezen gaan worden.

Ik ga dat ook eens proberen.

kunnen alle boeken op bol? dus ook stuedieboeken?>?

en wie betaalt dan de prijs? jij of bol??

(sorry, maar krijg steeds een foutmelding als ik bol wil openen… :think: dus misschien dat jullie me kunnen helpen!)

Studieboeken heb ik er ook op staan.

Je moet de isbn nummer ingeven en dan zoekt ie automatisch het boek erbij.

Dus geen gezeur met foto’s maken :slight_smile:

Je krijgt dan ook een adviesprijs te zien.

Bol krijgt 15% van het bedrag wat jij krijgt geloof ik.

Het bedrag wat jij krijgt is excl verzendkosten, dus die moet je in je vraagprijs bijrekenen.

Je kunt ook zien of anderen het boek al erop hebben staan en hun prijs ziet.

Als je er heel graag vanaf wilt, dan moet je dus net onder die prijs gaan zitten.

oke, bedankt voor je antwoord!

ga ik denk ik van de week eens even mijn studieboeken uitzoeken…

Als ze ouder zijn dan 4 jaar krijg je er niet heel veel meer voor.

soms krijg je een bedrag van 2,95 extra voor een boek omdat het dan een pakketbijdrage is, maar het boek is helemaal niet zo groot. Moet je het dan per se als pakketpost versturen?

nee hoor, je moet het gewoon versturen zodat het netjes en heel bij de klant aankomt. Over het algemeen schat Bol het wel goed in hoor, maar als jij het goedkoper kan versturen moet je dat gewoon doen hoor!

nou, ik heb een keer een boek gehad die ik niet door de brievenbus kon doen en ik kreeg er dus geen pakketbijdrage voor. dus moest er zelfs op toeleggen :?

En ik heb ook eens gehad dan toets ik isbn nr in en dan staat erbij dat het een hardcover is terwijl ik een paperback heb.

'k Heb me een hele tijd terug wel ingeschreven want ik had wilde plannen met m’n oude boeken, maar het is er nog niet van gekomen. 'k Lees hier graag (meer) van jullie ervaringen ermee!