Wie vanavond ook naar Ladies Night bij Intratuin?

Wie van jullie gaat vanavond ook naar de Ladies Night bij Intratuin?

Ik ga nu voor de derde keer, samen met schoonma, een tante en een nicht. Op zich wel heel leuk en gezellig, maar erg druk! Vaak zijn er wel leuke stands, demonstraties, hapjes proeven, korting op aankopen en na afloop een gevulde goodiebag. Ben benieuwd!

Veel plezier, als je ook gaat!

Ja, ik ga ook. Vorig jaar was ik te laat voor kaartjes, maar nu ben ik er wel bij! Ik heb er zin in!!!

Beetje late reactie hahaha! Maar ik ben ook geweest, samen met mij moeder en zus. Voor de vierde keer en ik vond het weer erg gezellig.

We hebben wel 3 kwartier in de rij gestaan bij de kassa, kan je nagaan hoe druk het was. Maar we kletsen er lekker op los dus het ging best snel allemaal. Volgend jaar willen we weer van de partij zijn :smiley:

Wij waren met opzet iets later gegaan, zodat de ergste drukte bij de ingang voorbij was. Dat scheelde wel heel erg.

En bij de kassa was het ook niet druk, omdat we daar dus ook iets later waren.

Het viel mij op dat er vergeleken met vorig jaar veel minder mensen waren. Misschien dat er minder mensen op afgekomen zijn, maar misschien hebben ze ook wel minder entreekaarten beschikbaar gesteld omdat het vorig jaar te druk was. Wel erg irritant dat veel mensen een winkelwagen meenamen en die dus met die wagens door de drukte heen moesten. Of ze gingen gewoon met wagen en al voor een kraampje staan, zodat niemand er meer bij kon. :wall:

Wat me ook opviel was dat je deze keer geen kortingsstickers kreeg. De stickers die we twee weken geleden kregen, mocht je niet op de Ladies Night inleveren.

En dat weerhield mij ervan om iets te kopen.

Verder was de goodiebag dit jaar heel erg karig. Anders zaten er snoepjes in, koekjes of chocolaatjes.

Of andere proefmonstertjes. Dit jaar voornamelijk reclamerommel.

Maar goed, het is allemaal gratis. Dus we mogen niet klagen…

Wij waren er rond half 8 en stonden om kwart over 9 bij de kassa, maar al met al pas om 10 uur aan de beurt. Gaf niks maar ik vond onszelf ook best laat, geen idee tot hoe laat het duurde eigenlijk.

De winkelwagens vond ik ook irritant, sowieso omdat dat niet handig is in de drukte maar ook niet bij de kraampjes. Bij ons waren er ook heel veel mandjes en dat was wel fijn, kon je toch wat mee nemen maar liep je niet met een wagentje.

Wij mochten wel de kortingsstickers gebruiken die we twee weken geleden kregen, maar dat kwam vooral omdat de andere kortingsstickers niet meer op voorraad waren. De goodiebag was inderdaad veel reclame maar altijd leuk om even door te kijken. Wat je zegt… het is allemaal gratis dus we mogen niet klagen :wink:

de winkelwagens zijn altijd al irritant bij de intratuin :stuck_out_tongue: haha, maar waar hadden ze dan die kraampjes staan?? ik was er dinsdag nog

@Sennapen wrote:

de winkelwagens zijn altijd al irritant bij de intratuin :stuck_out_tongue: haha, maar waar hadden ze dan die kraampjes staan?? ik was er dinsdag nog

Ze hebben het over de ladies night :wink: dus enkel op die avond kraampjes :wink:

@aapie wrote:

@Sennapen wrote:

Ze hebben het over de ladies night :wink: dus enkel op die avond kraampjes :wink:

Ja duh dat snap ik :shifty: , maar vroeg me af waar ze die toen hadden neergesteld mutsie :lol: en ik zei alleen maar dat ik er dinsdag was :stuck_out_tongue: snapte heus wel dat er toen nog geen kraam te bekennen was. :angel:

De kraampjes stonden een beetje kris kras door de winkel heen, tenminste zo was het bij ‘onze’ intratuin.

@Vlinder75 wrote:

De kraampjes stonden een beetje kris kras door de winkel heen, tenminste zo was het bij ‘onze’ intratuin.

Dat wilde ik net zeggen. Her en der tussen de winkel :wink:

Inderdaad verspreid over de winkel langs het algemene looppad.

Wij waren er rond 19.30 u en zijn om 21.30 u weer naar huis gegaan. Bij de ingang konden we zo doorlopen en bij de kassa eigenlijk ook. Ik was er met mijn schoonmoeder, achternicht en een tante. Als ik in mijn uppie geweest was, was ik sneller weer thuis geweest.

Hadden ze bij jullie ook een kraampje van Christine LeDuc? Ze hadden penis-pasta (ik zie onze meid al zitten: “Mama, wat is dat voor een plaatje?” Hahaha) en verrassingstasjes. Die kostten €10,-, maar er scheen voor minimaal €40,- in te zitten. En ze deelden een tijdschrift uit. Ik heb hem braaf meegenomen naar huis. Maar her er der over de hele Intratuin verspreid lagen die boekjes: in de schappen, tussen de planten en de kerstspulletjes. Neem het dan niet aan, als je er niet mee thuis durft te komen! :roll: Er stond trouwens niet veel in, maar dat terzijde…

Bij ons stond er ook een kraampje van Christine LeDuc maar daar heb ik geen penis-pasta gezien. Hahahah ik zie het al voor me als je zoiets op tafel zou zetten. Bij ons kon je alleen losse spulletjes kopen daar, ze hadden geen verrassingstasjes.

Bij ons deelden ze van alles uit wat betreft folders, niet van Christine Le Duc maar van andere kraampjes. Als ik ze al aanpakte stopte ik ze in mijn tas, maar zag veel dingen op de grond en in de schappen liggen. Ook het bavaria 0% bier wat ze uitdeelden en mensen hoefden dat toch niet, zetten ze het zo tussen de plantjes neer, terwijl er prullenbakken genoeg stonden.

Ben vandaag nog terug geweest naar de Intratuin. Bij het afrekenen woensdag kreeg ik een kortingsbon van 40% bij je volgende aankoop en heb vandaag nog een heerlijke warme deken gekocht. Daar zit ik nu mee op de bank, lekker warm :smiley: