Hallo dames!
Woont er iemand in Zoetermeer?Kunnen jullie mij er meer over vertellen.En welke wijk is het beste om in te wonen.
Ik heb 5 jonge kinderen,en woon nu in een hele drukke stad,niks voor kinderen.Wij willen nu graag naar Zoetermeer verhuizen,vandaar deze topic.
Ik hoop op leuke reacties!
Groetjes moedervan5
Oh dan heb je geluk, er wonen een heleboel meiden van kok in Zoetermeer.
Ik ben er geboren, maar ik ben al zolang weg dat ik niets zinnigs kan zeggen over welke buurt je nu precies moet hebben.
O dan hoop ik dat er veel dames reageren. :thumbup:
Ik zou persoonlijk niet in Palenstein, Buytenwegh en Meerzicht gaan wonen.
Oosterheem is een vrij jonge vinexwijk.
Rokkeveen is een oudere vinexwijk, daardoor zijn er veel minder jonge kinderen.
Ik heb zelf 7 jaar in Oude Dorp gewoond, niet echt dé plek voor jonge kinderen.
Over de andere wijken kan ik niets uit persoonlijke ervaring vertellen.
En de wijk seghwaert,is dat wat?
Kom op dames,ik wil alles over Zoetermeer weten.
Segwaert is zeker wat voor gezinnen…maar ook daar moet je goed kijken waar (eigenlijk overal in Zoetermeer). Je kan het beste kijken waar de “goedekope” huurwoningen staan…persoonlijk zou ik daar niet gaan wonen.
Ook in Rokkeveen is momenteel op een aantal plaatsen veel overlast van jongeren.
ik woon in rokkeveen en woon hier heerlijk. Zit in de gangenbuurt zeg maar. Trein en winkelcentrum in de buurt, ik woon vlak bij een leuke speeltuin en heeel veel kinderen. Overlast is niet in het deel van Rokkeveen waar ik woon gelukkig
HEb hiervoor in Meerzicht gewoont maar daar zou ik niet willen wonen met kids (al zal niet elk deel er slecht zijn uiteraad)