Hoi, mijn man en ik stonden niet vooraan in de rij toen ze vruchtbaarheid gingen uitdelen: ik heb PCO en mijn man heeft erg zwak zaad. Vorige zomer zijn wij hier achter gekomen en onze wereld stortte in. We hebben niet opgegeven en nu komen wij gelukkig nog in aanmerking voor ICSI, volgende week zet ik mijn eerste spuit… erg spannend allemaal!
Ik ben erg benieuwd naar ervaringsverhalen van lotgenoten die ook binnenkort beginnen met Decapeptyl, of van lotgenoten die dit onlangs hebben meegemaakt. Wij hebben het de buitenwereld niet verteld en op mijn werk heb ik het heeeeeeel vaag gehouden, alleen verteld dat ik binnenkort een paar keer naar het ziekenhuis moet. Het hele baby-gebeuren is al niet meer van ons tweetjes, we willen het toch nog zo veel mogelijk van ons proberen te houden. Ik ben zo benieuwd hoe ik zal reageren op de medicijnen etc. In het UMC begonnen ze al over maatschappelijk werkster… mag toch hopen dat het niet zover komt…
Graag hoor ik van iemand… groetjes Michelle
Welkom!
Op dit forum vind je allemaal meiden met hetzelfde probleem: het zwanger worden gaat niet vanzelf. Het is erg prettig om hier te kunnen praten met “lotgenoten”, we maken allemaal min of meer hetzelfde mee. Niet iedereen met dezelfde behandeling, maar wel met dezelfde angst, verdriet of hoop.
Wij zijn zelf met IUI bezig, alle testen waar niet slecht, maar ook niet helemaal goed: zwanger worden zou moeten kunnen lukken. Tot nu toe alleen nog niet het gewenste resultaat. We wachten af…
Veel succes met de behandelingen, ennuh het prikken is zo erg niet. Ik heb er geen last van, maar ja dat verschilt per persoon.
Nogmaals succes :thumbup: :thumbup: :thumbup:
groet Engel
Hoi Michelle,
Je bent van harte welkom om te komen meekletsen op het IVF/ICSI-topic.
Daar schrijven meiden mee die ook bezig zijn met deze behandelingen en vergelijkbare ervaringen hebben.
Groetjes,
Jippie
Bedankt meiden voor jullie reacties: jullie ook allemaal heel veel succes. Ik zal zeker eens op het IVF/ICSI topic gaan kijken!