wie speelt er My Sims op de ds?

We (Anna Sofie en ik :wink: ) spelen dit al een tijd, maar soms gaat er iets mis met opslaan lijkt het.



En dan kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen :wall:



Wie heeft dit spel, doen wij iets fout?

ik ben nog maar net begonnen

dus geeeeeeeeen idee

kan je het antwoord niet via google vinden?

hoi



moet zeggen dat wij dat nog nooit hebben gehad, mijn dochter en ik hebben hem helemaal uitgespeelt :lol:



is wel al even geleden hoor

ik moet nu vissen vangen

maar mooi niet dat ik een vis aan de :roll: haak krijg

tis echt al een hele tijd geleden dat ik dat spel gedaan heb, vissen lukte toen wel.



Je moet kijken welk voer de vissen willen aan je hengel, je hebt allelij kleuren en iedere vissoort lust weer een ander kleur voer.

Of zit ik nu met sims castaway in me hoofd :think:



Zal dalijk eens even checken voor je

ik heb het al uitgevonden

moest de dobber wat meer heen en weer bewegen :roll:

Ik heb dat ook een keer gehad, ik dacht dat het aan mij lag. Ik laat weleens de gameboy op pauze staan en dan vergeet ik 'm. Dus dan issie leeg en moet ik opnieuw beginnen. Maar op die dag dacht ik zeker te weten dat ik m wel opgeslaan en afgesloten had en begon aan mezelf te twijfelen.



Maar dan ligt het toch aan het spel.

Ohjaaa, dat spel heb ik ook nog liggen! (nog nieuw in de verpakking :oops: )

Ik had hem voor de vakantie gekocht, maar er is dus niks van gekomen, zal er binnenkort ook eens aan gaan beginnen…

je moet heeeel goed op opslaan drukken

houd hem zelf een paar seconden vast anders vliegt ie daar weer af

Oké, bedankt voor de tip! :wink:

ben ook nog niet zo ver hoor hahahah

maar heb geen zin om dingen 3 keer te moeten doen

dat doe ik al genoeg met mario en yoshi isle :wall: :wall:

ps. dames hebben jullie ook zo’n rds4 kaartje ofzoiets :think:

ik heb idd zo’n supercard :slight_smile: :silenced:

@hedwich wrote:

ik heb idd zo’n supercard :slight_smile: :silenced:




handig he :wink:

echt wel hahaha

wist je trouwens dat je bij nintendo de regeling hebt , mocht er iets met je ds zijn buiten de garantie periode dat je je kapotte ds kan opsturen en je voor 80 euro een nieuwe toegestuurd krijgt :smiley:





wij hebben namenlijk een oude ds en een ds lite en die oude heeft veel problemen met het touchscreen en nu kan ik hem opsturen en dan krijgen we een ander toegestuurd

zooooooo

nee dat wist ik niet

goede service he van nintendo





zelf gebruiken ik en me dochter gewoon die ds lite en schenk ik de nieuwe ds aan me schoonmoeder.



Ze wil graag haar hersenen trainen met braintraining vanwege kanker zijn haar hersenen verslechterd en nu hoopt ze met braintraining dit een beetje te kunnen opeppen

@ilsederooy wrote:

goede service he van nintendo





zelf gebruiken ik en me dochter gewoon die ds lite en schenk ik de nieuwe ds aan me schoonmoeder.



Ze wil graag haar hersenen trainen met braintraining vanwege kanker zijn haar hersenen verslechterd en nu hoopt ze met braintraining dit een beetje te kunnen opeppen




Mijn oma heeft dit jaar voor haar 90ste (!!!) verjaardag een nintendo DS met braintraining gekregen! Wilde ze echt heel graag hebben, grapjas :mrgreen: