Wie slikt vsm puur mama

Hoi,



Zijn er dames die deze innemen en er eens een foto van willen nemen? :oops: ik heb nl moeite met pillen inslikken en wil graag weten of deze groot zijn.

Ik slik hem verder niet, maar staat er op de verpakking niet gewoon hoe groot hij is? Dat hebben andere merken wel namelijk.

Vsm ff bellen?

Op de doosjes staat vaak een afbeelding van de pil op ware grootte. Dus even naar de drogist om te kijken. Een foto geeft niet de juiste grootte weer.

Ik heb hem geslikt en volgens mij was ie niet echt klein oid? Maar ik zou inderdaad even langs de drogist gaan als ik jou was, dan weet je het zeker. :slight_smile:

Ik heb even gegoogled en ik vond deze foto:







Dat is ook de grootte die ik me herinner.

O, die heb ik ook gebruikt tijdens de zwangerschap. Kom ik nu pas achter door het plaatje. Die zijn behoorlijk groot, zeker een centimeter lang en een halve centimeter breed. De buitenkant is ruw, dus ze willen niet echt glijden. Ik brak ze altijd door midden en nam de helften apart in met een half glas water.

Ik heb ook veel moeite met pillen slikken en had davitamon mama oid besteld en dat bleken dus ook enorme capsules te zijn. Maar inmiddels heb ik een manier om zulke dingen binnen te krijgen en dat is door een lepel vla te nemen en hem daarop te leggen en dan doorslikken. Doordat ik de pil dan niet voel, doordat die tussen de vla zit, lukt het wel!

Oei oei die zijn veel tegroot joh :shock:

Krijg ik nooit binnen :thumbdown:



Toch bedankt voor de moeite Nienke123