Wie sleept me er door heen?

Het zit zo. Levy krijgt bv op verzoek. Ik vind het heerlijk om bv te geven, maar sta nu echt op het randje om kv te gaan geven.

Levy drinkt wisselend. Tis maar net hoe het hem uitkomt. Helemaal niet erg verder. Maar ik heb het idee dat de bv qua voedingswaarde niet veel meer heeft. Nog steeds komt hij om het 1,5 uur ipv 2 uur. Slaapt heeeeel erg weinig. Overdag slaapt hij zo’n 2 uur bij elkaar. Iedere keer maar hazeslaapjes van 30 min. En eer hij slaapt zijn we ook 15 min verder. Hij groeit verder goed, maar ja, wat wil je als hij om het 1,5 uur komt.

Heb al van alles geprobeerd, een hangmatje, inbakeren, speentje, duimpje, pink, lopen, draagdoek, kinderwagenbak, bij mij slapen. Echt volgens mij heb ik nu alles geprobeerd om hem te laten slapen.

Omdat ie zoveel wakker is, zal hij wel zo vaak komen omdat het natuurlijk energie vergt. Maar als ik een flesje heb gekolfd van zo’n 150 cc, wil hij meer. Du nog een fles er achteraan van zo’n 50 tot 75 cc. En dan NOG heeft hij honger, want het is daarna huilen. Na die 200 tot 225 cc komt hij 1,5 uur later WEER. Hij heeft dus een enorme honger die maar niet gestild kan worden.

Verder kan ik als ik zijn voeding ga kolven gemakkelijk 250 tot 300cc kolven. En hij drinkt normaal beide borsten leeg. Dat houdt in dat hij per voeding 300cc binnen krijgt en ook DAT is niet genoeg.

Mijn ventje heeft de hele dag door dus honger en ik heb nu echt het gevoel dat de bv niet genoeg is voor hem. Ik sta echt op het punt om kv te gaan kopen. Maar iets houd me tegen.

Ik heb mijn wensen al opzij gezet om tot een jaar bv te geven, die heb ik nu bijgesteld tot 6 maanden.

Meid :hug:

Zit ie niet in n sprongetje of n regeldag :think:

Uit de fles drinken ze wel altijd meer he, want dat drinkt veel makkelijker weg :wink:

Ik heb niet de tip dus ik hoop dat er meer komen om je te helpen, maar wilde je toch n hart onder de riem steken :hug:

hoi hoi

klinkt heel erg als regeldagen!

en die zijn helaas wel ergens goed voor!

kan me voorstellen dat dit je opbreekt!

maar het zal echt snel weer beter gaan!

dikke knuffel!!!

helen

jee, heftig hoor om de 1,5 uur bv geven (ook om de 2u vind ik heftig trouwens) :hug:

als ik je zo lees, dan heeft hij dit al langer dus zijn het geen regeldagen (die na een paar dagen weer voorbij moeten zijn)

als hij al die tijd wel goed groeit, is er dan niet iets anders waardoor hij huilt? bv kan ook als troost werken dus misschien dat hij daarom blijft doordrinken?

ik heb hier geen ervaring mee hoor maar ik hoor wel regelmatig goede berichten over een bezoek aan de osteopaat

of eerst even vragen of men op het consultatiebureau tips heeft?

sterkte en succes :-*

Iid Kirsten, dit zijn niet de regeldagen, dit doet hij al vanaf het begin. Osteophaat zijn we al geweest voor zijn voorkeurshouding. Hij was de eerste 6 weken een huilbaby helaas.

M van 2, flesjes drinken zeker makkelijk weg, maar als ik met kolven al bijna 300c eruit krijgt, hoeveel krijgt hij er dan wel niet uit. Live voeden krijgen ze meer uit dan met kolven.

Knabbe, het breekt zeker op. Heb ook nog 1tje van 3 hier rondlopen.

Krijgt hij niet te veel voeding binnen en schreeuwt hij het daarom zo uit?

Dat zijn darmen hem te veel wakker houden, omdat ze overuren maken?

Kun je niet met een LK overleggen. Telefonisch kunnen ze vaak al heel wat…

hey

dat lijkt me toch wel erg veel voor zo’n beebje!

overeet hij zich niet en wil hij daarom misschien zo snel weer als troost en verzachting en daardoor krijgt hij nog meer last enz…

Ik zou het toch even navragen!

Hier ook een huilbaby tot enkel dagen terug…en nu lijkt het even beter te gaan dus ik weet echt hoe zwaar het is!

Mara eet ook nog om de 3 u s nachts en ben er dan een uur mee bezig(rechtophouden ivm reflux) dus hier ettelijke nachten van ±4 u slaap en elke nacht denk ik morgen ga ik KV kopen maar de volgende dag doe ik het toch maar niet! tja iets houdt me ook tegen net als bij jou …

veel succes ermee en hopelijk kan iemand je efffectief helpen want dit hou je niet vol!

Ik sluit me helemaal aan bij de andere dames en wil je ook adviseren om een laktatiekundige te raadplegen.

Hier een link naar Eurolac waar je daarover wat meer kunt lezen.

http://www.eurolac.net/index.php?p=2

Succes en sterkte!

Zou hij niet gewoon heel veel zuigbehoefte hebben.

Mathis was ook een baby die het liefste de hele dag aan de borst lag. Maar daardoor veel dronk, veel spuugde en onrustig was. Mij is het op een gegeven moment gelukt hem een speentje te geven en een soort van schema. Nou ja, geen schema maar wel regelmaat. Dus drinken, “spelen”, verschonen en naar bed. Naar bed leggen en dan gewoon even laten huilen tot hij insliep. En dan pas echt weer laten drinken als hij geslapen had. In het begin waren het hazeslaapjes maar dat werd al snel beter.

Sterkte

:-*