Hoi dames,
Eindelijk mag ik dan nu ook een forumpje opschuiven zeg maar. Want ik heb positief getest…na een jaar of 5, 2x OI, 16x IUI en 2x IVF… Kan het nog steeds niet bevatten…
Anyway… omdat ik dus IVF heb gedaan weet ik even niet zo goed hoe ik nu moet rekenen met de uitgerekende datum… heb best al even gegoogled… maar zou het tof vinden als jullie even meerekenen.
Ik heb 7 december mijn punctie gehad (staat dan gelijk aan de ovulatie?) en 10 december de terugplaatsing… Heb dus even 7 december als bevruchtingsdatum aangenomen en dan kom ik op 30 augustus 2010 toch? Of moet ik voor de zekerheid wat later aanhouden? Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit… maar wil graag weten bij welke maandmama’s ik mij aan ga sluiten :mrgreen:
Thanks ladies!
Ik kan je niet helpen sorry maar ik wil je wel
FELICITEREN!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Waarom pak je ze niet allebei?
30 augustus, als je twee dagen overtijd bevalt zit je in september.
Ik geloof niet dat iemand het erg vindt als je bij twee maandgroepen meeschrijft
ik zou de terugplaatsing rekenen als bevruchtings datum. dan kom ik op de datum…
donderdag, september 2, 2010
:inlove: GEFELICITEERD!!!
Je moet de datum van de punctie als dag van de eisprong rekenen, omdat toen de eicellen zijn weggehaald en de bevruchting in het lab tot stand is gebracht. De punctiedatum plus 38 weken is je uitgerekende datum. Of terugrekenen naar de punctie en dan twee weken erbij optellen, dat is je zwangerschapsduur! :-*
Hoi hoi,
Omdat ik zo’n rand-gevalletje ben ga ik dus maar uit van eerste week september… hoor wel bij de eerste controle hoever we dan echt mogen rekenen… Dus ik ga mij, nog wel met 30 augustus, gewoon aanmelden bij de septembermama’s… kan ik vanaf het begin meeschrijven…en denk ik beter volgen!
Goed plan toch?
aangezien de kans redelijk is dat je later bevalt dan de uitgerekende datum zou ik gewoon naar de september mama s gaan denk ik
Wow wat ongelooflijk super na zo lang wachten! Gefeliciteerd!!!
Mijn ovulatie was ook op 7 december toen en de uitgerekende datum was 29 augustus. Het was toen wel schrikkeljaar, dus dit jaar zou het dan 30 augustus zijn.
Bij de echo meten ze hoe groot de foetus is en dan weet je wanneer de uitgerekende datum is.
Dank dank dank ladies,
Kijk dit soort reacties ben ik naar op zoek!
Superdank!
@Gabby wrote:
Hoi hoi,
Omdat ik zo’n rand-gevalletje ben ga ik dus maar uit van eerste week september… hoor wel bij de eerste controle hoever we dan echt mogen rekenen… Dus ik ga mij, nog wel met 30 augustus, gewoon aanmelden bij de septembermama’s… kan ik vanaf het begin meeschrijven…en denk ik beter volgen!
Goed plan toch?
Je kan ook bij 2 maanden meeschrijven en kijken welke het leukste is :silenced: :shifty: :mrgreen: :mrgreen:
hahahaha
Je kan ook bij 2 maanden meeschrijven en kijken welke het leukste is
goed plan maar weet niet of ik dat dan helemaal kan volgen :mrgreen:
Ik denk ook rond 30 aug.
Maar wil je ook gewoon even feliciteren :inlove:
Thx echt superdesuper
Ik kan je er niet mee helpen maar wauw wat ontzettend super dat jullie ook eindelijk zwanger mogen zijn!
Na zoveel tijd en zoveel behandelingen, echt geweldig!
Gefeliciteerd en een heeeeeeeele voorspoedige zwangerschap toegewenst!
oh en gabby ik was t helemaal vergeten te zegggen maar wat ontzettend fijn voor je
gefeliciteerd!!! ik hoop dat je ontzettend van je zwangerschap gaat genieten, stel je voor volgend jaar vier je de december feestdagen MET een kindje in je armen, dat is toch geweldig!!
@ Kristal…Kippenvel als ik daar aan denk!
@Meggie en lieke en alle andere dames …thx…echt superlief! Ik kan het niet vaak genoeg horen! :mrgreen: