Dames, ben inmiddels 5 dagen overtijd. Normaal altijd precies 28 dagen cyclus en dat al 2,5 jaar lang. 1x eerder overtijd geweest, had toen een licht streepje op mijn NOD. Helaas is dat een MK geworden.
Nu dus veel verder, maar alle testen laten geen enkel 2e streepje zien, ook niet licht. Vanochtend bloedtest gedaan, morgen uitslag (oef! spannend). Maar wat er ook uitkomt, het kan nooit hoger dan 25 zijn mijn HCG, want vanaf dan meten de urinetesten het op (lees ik overal).
Wie kan mij vertellen van zichzelf of een ander dat, bij geen opgemerkt HCG, toch er toch van zwangerschap sprake was? Is het ook goed gebleven of stoot het lichaam de vrucht dan toch af?
Ik hoor het graag, want voel me zo’n vage uitzondering!
Liefs & grt, -M
mijn vriendin teste pas na anderhalve week positief dus het kan wel!!!
Kijk, dat vind ik fijn te horen. Dank je Lydia!
Nog meer mensen??? :roll:
ik denk zelf dat je wel wat meer dan 25hcg moet hebben voor een test. En als de tests zeggen dat ze zo gevoelig zijn dan heb ik daar mijn twijfels aan. Ik denk dat je toch pas met 100 hcg een duidelijke test kunt hebben (als je urine niet te dun is door teveel water) en dan nog kan het een licht streepje zijn.
Heb je trouwens niet al te lang geleden de pil gebruikt? want dan is het mogelijk dat je lichaam pas een paar maanden later weer een eigen ritme krijgt en je cyclus ineens langer duurt.
Dat zegt dan niets over of je zwanger bent. Maar als je nod pas later is dan moet je eventueel echt nog even wachten met testen.
En last but not least: ik heb gelezen dat sommige vrouwen pas met zes weken hcg 100 hebben en positief kunnen testen.
Afwachten dus. Er is zoveel mogelijk met een vrouwenlichaam!
Laat je het wel even weten?
Hoi Miki,
Het HCG moet natuurlijk ook nog in die hoeveelheid in je urine terechtkomen. Wellicht dat de concentratie in je bloed wél hoger is.
Maarreh… niet om je te ontmoedigen, maar ik had een paar maanden geleden hetzelfde. Ook nooit overtijd, en een paar maanden geleden ineens maar liefst 6 dagen te laat ongesteld geworden. Terwijl ik wél wist wanneer mijn eispring geweest was en dat was rond dezelfde dag als normaal. Geen positieve testen, en na 6 dagen dus uiteindelijk toch ‘gewoon’ ongesteld. Dan kunnen mensen wel heel leuk zeggen dat als je cylcus afwijkt dat dat in de periode vóór je eispring moet zitten, maar bij mij was het dus toch anders.
Maar ik duim voor je dat je gewoon zwanger bent!
groet, drella.
Ja daar heb je een punt Diana, denk dat die urine testen zeker hoger liggen dan 25. Weten we morgen, na uitslag bloedtest, wellicht iets meer over!
Pil ben ik al 2,5 jaar vanaf. Dus die kan het nie wezen! Ook mijn NOD heb ik zeker gehad, want had ook het gevoel rond dag 28 ongi te worden, maar het zette niet door. De buikpijn wel (voel de baarmoeder zwaar, rond, en af en toe op plekken trekken). Ook ben ik met vlagen misselijk en voelen mijn borsten iets zwaarder en meer pijnlijk. Eisprong heb ik vrij zeker gehad, want had toen voor het eerst een kleine zwart/bruin/roze bloeding erbij (dag 14).
Wat goed dat je dat gelezen hebt van die 100 hcg pas bij 6 weken Diana. Weet je nog waar? Jij aan het afwachten op je NOD zie ik?
Ah kijk Drella, zo kan het dus ook? Had jij toen ook het idee dat je wel op normale dag ongi zou worden, maar dat het niet doorzette? Ow en jij ook spannend bezig, met een donor!
Lief dat jullie zo meedenken en leven, doet me super goed!
xxx, -M
hoi, dat van die hcg waarden stond ergens op www. freya.nl
heb je wel vaker een bloeding tijdens een eisprong? ik heb dat een keer gehad ik dacht toen dat het de eisprong was maar het kan ook een innesteling zijn geweest bleek achteraf. Ik had toen een heeeeel licht positieve test maar werd toch ongesteld. (miskraampje denk ik)
ik wacht op mijn nod maar er is niet veel kans deze keer. we zijn er te weinig mee bezig geweest.
Nou, heb utislag van bloedprikken. HCG is rond de 1 en dus is de kans bijna nihil dat we zwanger zijn.
Die bloeding rond dag 14 kan een indicatie zijn dat ik geen ei heb gehad en dat ik daarom nu niet bloed. Buikpijn en borsten kunnen komen doordat de hormonen ernstig in de war zijn. Meteen maandag 12:20 een afspraak bij gyn gemaakt.
Nu naar huis, want echt veel buikpijn en als dit aanhoud neig ik naar 1e hulp toe gaan.
Ik ben er helemaal van in de war.
he wat rot! :hug:
Dank je Diana, ben zaterdag gaan bloeden. Enigszins opgelucht daardoor, ook al blijf ik het vreemd vinden allemaal. Nu naar de gyn.
Jij 1 dag overtijd! Ook al heb je niet gericht geklust, het kan altijd!
Spannend, ik duim. Laat je weten?
Lfs, -M
ik wacht het nog even af door dat miskraampje vorige maand verwachte ik eigenlijk wel dat ik over tijd zou gaan. Ik heb ook niet echt verschijnselen. Alhoewel: ik was eergisteren wel wat misselijk maar toen had ik ook heel veel troep gegeten.
En… jij al nieuws? Spannend toch wel in ene!
Liefs, -M
ben nog niet ongi.
gisteren wilde ik cashewnoten eten maar ik vond ze ineens supersmerig.
'T is niks natuurlijk maar ik word wel heel alert bij dat soort dingen.
Ik was ook behoorlijk chagi gisteren. Ik kon er gelukkig wel om lachen met mijn vriend.
Maar dat kan gewoon naderende :twisted: zijn.
Na mijn vorige miskraam was ik trouwens drie weken over tijd. Dus ik wil echt nog niet testen. Dan word ik alleen maar zenuwachtig. Vroegstens dit weekend, maar dan alleen als ik symptomen heb zonder ongi.
Bij mijn 2e zwangerschap had ik zelfs op 4.2 weken een bloedtest die negatief was. bij 5 weken nog een test bij de dokter ook negatief. en bij 10weken teste ik zelf, en op de echo bleek ik 10.5 te zijn en was ik al zwanger ten tijde van die andere testen. Helaas is die zwangerschap bij 12.5 mis gegaan maar weet niet of dat er wat mee te maken heeft gehad.
Een kennis had ook negatieve testen net als mij. Haar dochter is nu 15maanden!
Diana,
De maand voor ik van Michaël zwanger werd, heb ik wellicht een hééél pril miskraam gehad. (ik had nog niet getest, maar wel alle symptomen en nadien dan héle pijnlijke maandstonden die dus waarschijnlijk dat prille mk was.
Ik dacht ook niet dat ik dan weer direct zou zwanger zijn, maar onze jongen is intussen 21 maanden !
Het kan dus echt wel hé.
Véél succes !
liefs
Gerda
ben dus waarscheinlijk toch zwanger… maar heb sinds donderdag bloedverlies. innestelbloed?
en het streepje vanmorgen was nog zooooooooooooooo licht! ben bang dat het weer mis gaat!
Spannend zeg Diana! Heeft de bloeding van donderdag doorgezet of is het echt gestopt? Weet je zeker dat alle HCG van je miskraam weg is?
Het klinkt erg hoopvol, meid. Ik duim voor je!
:-*
denk niet dat het nog hcg van de vorige miskraam is. het bloedverlies is wel veel minder maar niet helemaal weg. het is nu minder geconcentreerd en rozig. eerst was het dik en zwartbruin. wel heel weinig telkens.