wie ook geen zin om die kaarten te versturen ?

Ben ik soms de enige die dit jaar geen ZIN heeft in kerstkaarten te versturen ?



Elke jaar deed ik het braaf, vond het leuk kaarten te zoeken, te schrijven en te sturen.



Maar nu, ik walg bij kerstkaarten kijken :oops:

Heb wel een paar mensen (zeer klein groepje) een kaartje gestuurd, maar dat is het ook, de rest krijgt niks, misschien gewoon even een ecards uit beleefdheid via de email.



Ik vind het gewoon niks aan dit jaar … over 2 maanden mag ik ook al geboortekaartjes versturen :lol:



Zijn er dus meer mensen die er geen zin hebben ?



Ja ik…



Ik ben al een tijdje moed aan het verzamelen om het toch maar te doen, maar ik zou er veel liever gewoon niet aan beginnen.

Ben er nog niet over uit…Als ik nog lang blijf twijfelen hoeft het in ieder geval niet meer, want dan is kerst alweer voorbij! (da’s dan ook weer mooi opgelost! 8) )

Ik heb er ook geen zin in.

Moet zeggen dat ik zowiezo elk jaar aan de laten kant bent met kaarten sturen, vergeet altijd de postzegels te halen.



Maar nu heb echt geen zin in.

Lekker iedereen via Hyves en e-mail een berichtje en dan vind ik het wel weer welletjes.



(ben ook al mijn adressen kwijt, dus bij het idee dat ik iedereen weer moet smsen voor hun adres word ik al moe).

ik heb er ook geen zin in … ik heb ze al wel in huis staan maar ik heb er nog geen een verstuurd :oops:

Ik heb er ook geen zin in. Ik heb een select groeje vandaag een kaart gestuurd. En da was t :mrgreen:



Ik heb ook geen zin :shifty:

Hier worden er alleen kaarten naar (overgroot)opa en (overgroot)oma’s gestuurd.

En in de buurt wat kaarten. Verder krijgt niemand het…vind het zoiets stoms :silenced: Ik vind het veel leuker om iedereen even te bellen rond deze tijd om te vragen hoe het gaat, dan een kaartje met zo’n stomme standaard tekst!

Gelukkig ben ik niet de enige :lol:



Ik vind het gewoon even zonde van mijn geld. Natuurlijk is het aardig dat ik al een paar kaartjes heb gekregen, voel me dan ook best een beetje schuldig dat ik dus NIKS ga versturen … :shifty:



Maar heb echt zoiets van, over een paar maandjes gaat het mij al ook geboortekaartjes en postzegels kosten, vind het dus al genoeg … :oops: :smiley:

hier ook iemand die niet zo braaf is :oops:



tis gewoon ff zo druk en moeilijk in de privesfeer hier thuis dat ik iedereen een ecard stuur.

En me fam. zie ik toch met de kerst zelf uiteindelijk zijn de kerstkaarten versturen bedoelt om iemand een fijne kerst en oud en neiuw te wensen en aangezien ik me fam toch zie doe ik dat wel persoonlijk :slight_smile:

Ik zat vorig jaar precies zo, moet ik over 2 maanden weer… wij hebben dan ook maar een paar kaartjes vertsuurd met de kerst.



Dit jaar via kaartje 2 go, lekker zitten photoshoppen en zij verzorgen de rest. En niet eens absurd duur. :dance:

ik meld me ook. Heb er helemaal geen zin in. weet niet waarom. Ik moet de kaarten nog halen en dan ook nog eens schrijven :lol: phoe.

De kaarten van vorig jaar zijn nog niet eens verstuurd, zegt genoeg lijkt me :mrgreen:

Het gekke is ik wil eig heel graag sturen,maar iets weerhoud me er van ze te kopen te schrijven en op de bus te doen… wat zet ik er in ?



Er is zo veel gebeurt, het ovelrijden van Anne, en nu de scheiding die rond moet komen in deze tijd… wat zet je als afzender, en veeeel geluk in 2008? pfff nu ja we zien wel weer…



iig kus bianca

nope hier ook geen zin in kerst kaartjes versturen… wel in geboortekaartjes :inlove:

Ik heb er ook geen zin in en doe het dus ook niet. Vind het onzin om kaartjes te sturen naar mensen die je in het dagelijkse leven bijna wekelijks ziet.

Vind het ook geldverspilling, dat geld geven we elk jaar aan een goed doel in december.

Ook mooie kerstgedachte toch…? :angel:

IK!!!

Ik verstuur als het goed is al heel snel geboortekaartjes dus ik heb geen zin om de kerstkaartjes te doen hoor…

Kun je combinatie maken … geboorte en kerst :wink:

Ik heb er nooit zin in!!! :oops:

Ik heb dr ook geen zin in… moet ook nog kerstkaartjes halen en schrijven…ik verstuur er dit jaar heel weinig omdat de familie van mn exman we is gevallen maar toch :? geen zin…

@Femke, mama van Jelle wrote:

Kun je combinatie maken … geboorte en kerst :wink:




Ja zet ik eronder p.s allemaal fijne kerstdagen en een gelukkig 2008 :mrgreen:

Hier ook dit jaar geen zin om kerstkaarten te sturen :oops:



Stuur alleen paar familieleden en vrienden een kaartje en die moet ik nog schrijven en posten :oops:



Het lijkt ook wel of ik elk jaar steeds meer mensen een kaartje moet sturen en dan lijkt het ook een verplichting. Vaak zijn het ook mensen waarmee ik verder geen contact heb afgezien dat ik ze soms een keer spreek op een verjaardag.



Femmie…mijn kaartje komt dus deze week en dat is voor mij GEEN verplichting :-*

En ik vond het leuk dat je ons wel een kaartje stuurde :smiley: