Wie ook bruin en bloedverlies in het begin zwangerschap?

Hoi meiden,



Ik heb vorige week getest en ben zwanger :inlove:

Maar ik had vanaf mijn eisprong tot voor mijn NOD veel bruinverlies. Afgelopen dinsdag was mijn NOD, gelijk na het testen had ik een klein beetje helder bloedverlies en daarna een heel heel klein beetje bruin.

Vanmorgen weer hetzelfde verhaal. Wie heeft dit ook gehad bij zón 4 weken zwangerschap. Het maakt mij zo onzeker!!!

Hi Helma,



Ik heb met ongeveer 5 wk helder bloedverlies gehad. Volgens mn Vk kon dit van alles betekenen: van een MK (mn grote angst aangezien ik in dec een MA heb gehad), maar ook innestelingsbloeding afstoot van een van een 2ling, adertje dat gesprongen is. Ze vertelde mij dat ongeveer 15% van de zwangerschappen in het begin gepaard gaat met bloedverlies. Het hoeft dus niets te betekenen, maar ik herken zo je onzekerheid :hug:

hier ook nog één die die onzekerheid heeft gehad

ook een keer of 3 bruinverlies

had gelukkig ook niets te betekenen :thumbup:

Ik heb met 9 weken bloedverlies gehad. Ik verloor zelfs een klein propje waardoor ik gelijk aan een miskraam dacht. Gelukkig bleek alles uiteindelijk goed te zijn. Het bloed kwam waarschijnlijk nog van de innesteling wat er nu pas uit kwam. Dat kon volgens de Gyn.

hoi hoi, met 4 weken heb ik ook een bloeding gehad, en is gewoon goed gegaan



Met melissa heb ik bloedverlies tot 10 weken gehad!

Hier ook bloedverlies in de eerste weken, zelfs een stolseltje verloren. Vond het doodeng!!( meerdere miskramen hiervoor gehad) Maar kan dus vanalles zijn zoals hier al gezegd is. Vaak is het wat oud bloed van de innesteling.

ook hier bruinverlies met meerdere stolsels… en zie mijn banner :mrgreen:

Hier dagelijks meerdere malen per dag gehad van wk 6 tm 10

Hoi Helma,



Volgens mij heb ik niet gereageerd op je vraag in het december mama topic :wink:



Bij Jorrit had ik een innestelingsbloeding een week na mijn eisprong, de dagen die daarna volgde had ik bruinverlies tot ongeveer 1,5 week nadat ik positief teste.

Jorrit is nu 15 maanden dus dat is goed gegaan :wink:



Nu heb ik afgelopen week bloedverlies gehad, afwisselend bruin en rood.

Ik heb een echo gehad maandag en daar was behalve een vruchtzak, vruchtje en een beginnend kloppend hartje ook een bloeduitstorting te zien naast het vruchtje.

Hier komt waarschijnlijk het bloed vandaan.

Soms wordt dit door het lichaam opgelost en soms komt het eruit.

Hier hoop ik ( en mijn man natuurlijk ) maar het beste van.



Groetjes Chico.

Hi Helma,



Ik heb t/m acht weken zwangerschap elke dag bloedverlies gehad.

Het hoeft echt niet te betekenen dat het fout is… ( onzeker is het wel) :?

Misschien heb je wel een erg gevoelige bmm.



Spreek je onzekerheid uit bij je vk, misschien is ze wel zo lief om een vroegtijdige echo te maken.



Succes!



liefs Marije. :-*

Ik had het alleen op rond mijn NOD idd. Het duurde ook niet heel lang, maar ik was ook bang dat het mis zou gaan. Er is toen ook een echo gemaakt. Daarop was een leeg vruchtzakje te zien, maar op de volgende echo’s kwam er steeds een beetje meer baby in beeld :mrgreen:

Het was dus een innestelingsbloeding bij mij…

Hoi meiden,



Bedankt voor jullie reactie. Dat stelt me enorm gerust.

Heb gelukkig vandaag geen bloedverlies gehad, wel wat licht bruin.

Bij mijn vorige zwangerschap had ik ongeveer tot een week na mijn positieve test bruin verlies daarna niet meer.

Deze keer gaat het allemaal anders. Een bloeding 1 week voordat ik ongesteld moet worden. En vanaf mijn eisprong tot de positieve test heel veel bruinverlies. En gelijk na mijn eerste positieve zwangerschapstest wat bloed wat overging in bruin en de dag erna bloed en bruin. Vandaag gelukkig maar ietsje bruin.

Ik ga er maar vanuit dat het goed gaat. :pray:

Nogmaals: FIJN DAT JULLIE MIJ GERUST STELLEN