Lenie: Fijn is dat he? Ik merk dat ik er zelf ook wat aan heb. Jullie begrijpen precies wat ik ook doormaak.
Maar hoe staat jouw vriend er tegenover? (het huiswerk) Hubbie was er niet echt blij mee, hij vond het een beetje genant. Ik werd ook het bed uit gebonjourd vanmorgen. :oops: :oops:
Liefs, Chantal.
Idd heel herkenbaar hier dat is erg fijn dat mensen precies weten wat je allemaal mee maakt vooral met allerlei onderzoeken en straks evt. behandelingen.
Hier vind mijn vriend het ook maar niks hoor om zijn huiswerk te doen. Hij was van de week blij dat ik al naar mijn werk was toen hij aan de slag moest want vond het idee dat ik thuis was helemaal niks.
Heb nog wel aangeboden om te helpen :lol: maar mocht niet
Hij vind het erg genant.
Ook idd snel weg brengen en zorgen dat het op lichaamstemp blijft vragen ze bij het lab ook nog heel precies de “productietijd” :lol:
Nee kan me heel goed voorstellen dat die mannen er niet blij mee zijn.
Ben ook heel benieuwd hoe ze dat bij evt. ICSI doen, of je dan ook thuis mag of dat je daar zo’n apart kamertje voor hebt, dan lukt het volgens mij helemaal niet.
Zien jullie niet op tegen die baarmoederfoto, schijnt nogal een pijnlijk onderzoek te zijn.
Ik ben nu al bang voor de evt. punctie die ze gaan doen, oogsten van de eitjes zeg maar na hormoongebruik, dit schijnt ook erg pijnlijk te kunnen zijn ondanks dat je een roesje krijgt.
Als je dan lees dat er soms wel 15 eitjes ofzo weg gehaald moeten worden :shifty:
Vanochtend bloed geprikt, was maar weing nodig dus zo gebeurd, ben benieuwd naar de uitslag
:lol: ik weet mijn bloeduitslag al
Het is 15.1!
Heeft iemand hier dit onderzoek al gehad?
Las dat het na je eisprong tussen de 12 en de 60 moet zijn dus zou het dan hoog genoeg zijn?
Dan is mijn hubbie niet de enige dus… Hij vind het erg genant, toen ik hem vroeg hoe hij daar over dacht toen ik daar zo in de beugels lag zei hij: Ach als je zwanger bent of moet bevallen kijken er wel meer mensen tussen. Tja en daar kun je het dan mee doen. Hij mag het tenminste nog thuis doen waar niemand bij is.
En wbt die foto, ja daar zie ik ook wel tegen op. Maar zolang die gyn het voor ons uit blijft schuiven is er nog niks aan de hand. En hoef ik maar de daar nog niet zenuwachtig over te maken.
Maar hodt ons wel even op de hoogte hoe dat allemaal gaat.
Liefs, Chantal.
@anoniempje wrote:
:lol: ik weet mijn bloeduitslag al
Het is 15.1!
Heeft iemand hier dit onderzoek al gehad?
Las dat het na je eisprong tussen de 12 en de 60 moet zijn dus zou het dan hoog genoeg zijn?
Zo jij bent snel met die uitslag. Maar waarom moest je dat precies doen?
Ik moest laten prikken geloof ik op het laten controleren op soa’s en dan voornamelijk chlamydia
Moest op dag 21 van mijn cyclus prikken om te kijken of ik wel een goede eisprong heb.
Nu net even gegoogled :lol: en er staat dat je rond de 32 moet zitten voor een goede eisprong, als je tussen de 16 en de 32 zit dan heb je wel een luteinisatie???(weet iemand wat dat betekend) maar misschien geen echt eisprong.
Kan ook dat je eisprong later geweest is en er te vroeg geprikt.
Voor je eisprong is < 3.0 normaal
Weet dus niet wat ik ervan moet denken.
Nou ja dan maar wachten wat de gyn er woensdag van zegt.
Ik heb geen idee wat het betekent, heb er nog eerder van gehoord. Maar ik heb ook even gegoogled en volgens mij betekent het wel zoiets als eisprong. Denk dan aan, wel follikel groei maar geen ei in follikel.
Denk ik :? :?
Ja dat idee had ik ook :lol:
Las ergens anders weer op een site waar een gyn. vragen beantwoord dat iemand vroeg of een waarde van 19 niet te laag was en die zei dus nee is goed.
Dus wacht maar af tot woensdag.
Aha, dus we denken wel hetzelfde :mrgreen: :mrgreen: Das handig.
Maar idd, gewoon wachte wat de gyn woensdag zegt. Hoe laat moet je er heen?
Ik heb een belafspraak, ze belt me om 16.05 als het goed is.
Vond het niet nodig om perse langs te komen omdat er verder niks gedaan hoeft te worden het is alleen wat dingen doorspreken dus wel makkelijk scheelt weer een ziekenhuisbezoekje.
Ik weet de uitslag idd erg snel :lol: , mijn moeder werkt in hetzelfde ziekenhuis en kan dus in de computer al snel alle uitslagen zien´.
mag eigenlijk niet maar goed is wel handig :oops:
Zo kan ze ook meestal wel wat regelen met afspraken bij dokters enz dat we snel terrecht kunnen, iedereen van de familie weet haar dan ook altijd te vinden als ze ergens naartoe moeten.
Maar helaas was de uitslag van het sperma onderzoek nog niet terug te vinden in de computer dus dat blijft afwachten toch nog iets nieuws dus woensdag , of misschien morgen :lol:
Ik moet de 21e dag bloed prikken om te kijken of ik eem eisprong heb gehad.
Mijn vriend, ja het hoort erbij laat ik maar zeggen. Leuk is anders, er zit druk achter he op zo’n manier… Hij zegt er niet zo veel van…
Baarmoederforo pijnlijk??? Hoe doen ze dat dan??? Ik dacht dat het gewoon een echo was ofzo???
Sorry Lenie: was niet mijn bedoeling om je er bang voor te maken.
Maar het schijnt wel pijnlijk te kunnen zijn.
Voor zover ik weet wordt het gedaan met contrastvloeistof, dit krijg je ingespoten waardoor ze dan op de foto goed kunnen zien of je eileiders open zijn.
Contrast inspuiten kan gevoelig zijn geloof ik, geeft kramperige gevoel van flink ongesteld zijn.
Doen ze meestal tussen dag 7 en 14 van je cyclus
Ik ben ook bezig im de mm
26 februari voor het eerst na de gyn geweest…
Heb mijn bloed laten prikken,en heb een inwendig echo gehad wat best pijnlijk was …
7 maart morgen dus moet mijn vriend zijn spul brengen in het ziekenhuis,en dan 12 maart na de gyn voor mijn bloeduitslagen en van zijn sperma,dit is de 2e keer dat me vriend zijn sperma moest brengen,de eerste keer hadden we het niet zo goed gedaan want je moet het potje warm houden maar dat wisten we niet,best lastig eigenlijk als de dokter je niet vertelt wat je moet doen…Maar morgen gaat het helemaal goed komen…
Wij zijn ookal een poos bezig om zwanger te worden…
Ik ben 19 hij is 21 we zijn al 5 jaar samen en heb altijd al het gevoel gehad dat ik jong moeder wil worden en hij jong vader,dus we zijn al vanaf me 17e echt bezig…
En nu zijn we dus in de mm beland , best spannend allemaal
Bij de bloedonderzoek via de huisarts is uitgekomen PCO…
Ik zou wel in contact willen komen met mensen die dit ook hebben en die ook met kinderen bezig zijn nu,of al een kindje hebben…
Als jullie meer over mij willen weten kan je me altijd mailen…
Groetjes stephanie
Mag ik me hier ook bij aan sluiten?
Ik ben west en ik ben ook een septemberstopper eigenlijk een januari maar daar word niet meer gekletst.
Ik ben dus west en ben 29 jaar oud en woon in brabant
En wij zijn in januari van dit jaar 1 jaar bezig maar het wil dus ook niet lukken om zwanger te worden.
En hubbie mag nu ook zijn zaadjes laten controleren in het ziekenhuis.
Dus ben benieuwd hoe dat zal gaan. Willen jullie meer weten dan hoor ik het wel !!
:-* West
Hallo West, wij kennen elkaar al!!! Okee, geen leuke reden dat je mee komt schrijven maar ik moet zeggen dat ik er wel wat aan heb om hier ook mee te schrijven…
Dat met die contrastvloeistof wist ik niet… ik ben niet bang voor de pijn bij de onderzoeken hoor. Ik ben alleen heel erg bang voor naalden. Verder…tja volgens mij hoort het erbij…
Hoi Stephanie en West: Welkom hier!!!
Zal me ook even voorstellen aan jullie. Ik ben dus Chantal en ben getrouwd met Frank. Sinds juli 2005 gestopt met de pil en nog steeds niet zwanger. Wij hebben een afspraak gehad bij de gyn en 23 maart mogen we weerkomen voor de uitslagen.
Liefs, Chantal.
Ps: Iemand nog iets gehoord van Ieke?
@lenie wrote:
Ik ben alleen heel erg bang voor naalden. Verder…tja volgens mij hoort het erbij…
Dat had ik dus ook, maar ik heb het overwonnen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: door een tattoo te laten zetten :mrgreen: :mrgreen:
Stephanie: welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen.
Morgen mag jouw vriend dus weer zijn huiswerk doen, vervelend dat het de eerste keer niet goed gegaan was de arts hoort dat idd wel even uit te leggen hoe het gebracht moet worden.
Wij doen er hier altijd een alluminium folie om en dan in de binnenzak van zijn jas brengt hij het weg.
West: ook welkom maar jou ken ik al , we missen alleen Angel nog van ons klussers clubje
Idd Ieke waar ben je?
Hier wordt het weer spannend wel zenuwachtig voor de uitslag van morgen
@Krabje wrote:
@lenie wrote:Ik ben alleen heel erg bang voor naalden. Verder…tja volgens mij hoort het erbij…
Dat had ik dus ook, maar ik heb het overwonnen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: door een tattoo te laten zetten :mrgreen: :mrgreen:
Ik heb ook een tattoo laten zetten maar verholpen is het niet

Hier nog iemand die niet van naalden houdt.
Ik moest dus gisteren bloed prikken en dat vind ik al niks terwijl ik heel makkelijk te prikken ben :lol:
Kijk altijd even een andere kant op.
Wordt leuk als ik hormonen moet gaan spuiten :shifty: