paar maand terug zijn wij intern verhuisd.
Hierdoor zijn wij op een andere kamer terecht gekomen waar geen kabelaansluiting is.
Nu vind met name ik het nog weleens lekker op bed even halfuurtje tv te kijken… maar verder dan afentoe een dvd komen we nu dus niet.
Ik wil dus pertinent geeeeeeeen gaten door muren heen boren om een kabel doorheen te trekken.
Wil dus eigenlijk draadloos (op de stroomkabel na dan ), dat het signaal van beneden dus naar boven door gegeven wordt.
Wie oh wie?!
hier geprobeerd. De man van de winkel zij dat het signaal door beton heen zou gaan… ik was het signaal op de eerste verdieping al helemaal kwijt, dus op de tweede verdieping konden we het helemaal wel schudden
internet doet het wel!
we hebben geen betere oplossig gevonden dan toch de kabel door te trekken. Was veel werk, maar ik ben er reuze blij mee!
wij hebben geen draadloos in de zin van, kastje beneden en daar 2 tv’s op aan gesloten. Wij hebben digitenne en dan moet je per tv gewoon een eigen kastje hebben. Dit kastje staat bij/op/naast/onder je tv en dan zo’n mooie zwarte antenne in je raam, hier dus geen kabels, maar ook niet het draadloos dat jij noemt.
Moet wel zeggen dat het beeld boven vaak beter is dan beneden, beneden stoort ie veel sneller helaas.
@Elmo wrote:
wij hebben geen draadloos in de zin van, kastje beneden en daar 2 tv’s op aan gesloten. Wij hebben digitenne en dan moet je per tv gewoon een eigen kastje hebben. Dit kastje staat bij/op/naast/onder je tv en dan zo’n mooie zwarte antenne in je raam, hier dus geen kabels, maar ook niet het draadloos dat jij noemt.
Moet wel zeggen dat het beeld boven vaak beter is dan beneden, beneden stoort ie veel sneller helaas.
Inderdaad, wij hebben dan gewoon 1 verdieping, geen boven.
Van KPN.
Hier hebben we beneden Ziggo HD digitaal en op zolder waar wij slapen voor 7 euro ofzo per maand digitenne… werkt prima en scheelt een hoop geboor en zulks… :thumbup:
Digitenne…van KPN dus…werkt prima…je hebt wel 2 kastjes staan,maar die kan je wel wegwerken als het moet…altijd beter dan gaten in je muren.
Hier ook digitenne van kpn. Ideaal, boven en beneden een kastje staan
Boven hebben we ook digitenne… Hadden ook geen zin in die kabels hihihi!
laptopje??? :mrgreen: :mrgreen: