weet hoe dit zit
ik heb dus al drie zwangerschappen gehad heb 4 kids,maar nu ben ik dus 5 dagen over tijd heb 2 negatieve testen gehad
en nog niet ongie,heb wel steeds raar sliertige slijm waar dat door komt?
wie heeft dit ook mee gemaakt en wat kan dit betekenen,heb dit zelf nooit eerder gehad was altyd met de eerste test al pos vandaar!
heb een zoon van bijna 8 en van bijna 7 en een tweeling van net 4(meisjes)
hopelijk kan iemand me iets meer vertellen! :think:
kent niemand dit :oops:
Ten eerste, is je cyclus regelmatig? Met andere woorden, weet je zeker dat je nu overtijd bent? Dan kan het nog altijd zo zijn dat je pas later positief test… of dat je menstruatie om de 1 of andere reden nu verlaat is. Ik zou over een paar dagen nog een keertje testen als je dan nog niet ongesteld bent geworden.
Dan het “sliertige slijm” waar jij het over hebt, ken ik bij mijzelf alleen als ik in m’n vruchtbare periode zit, dus rond de eisprong. Dat wil zeggen, dan ziet het er doorzichtig uit (als eiwit). Geen idee of het ook tijdens de zwangerschap aanwezig is, ik kan het mij van mijn zwangerschap niet herinneren in elk geval.
ja het is eigelijk altyd regelmatig,dus ben ik nu 7 dagen overtijd ik durf nu ook niet weer een test te doen omdat ik zoiets heb van weer een neg test grrr maar ja moet het ook weten dus zal er toch nog een keer aan moeten denk ik,maar zijn er meer mensen die dit wel eens hebben gehad ik dus nooit eerder en wel 3 zwangerschappen
pfff vanmorgen toch weer een test en je raad het zeker al weer negatief en ook nog steeds niet ongie :wall:
Ga eventueel eens langs bij de huisarts. Ik herken je probleem (neg test en toch zwanger). (dat slijmverlies herken ik niet zo of ik herinner het me niet meer )
Als hij vandaag nog bloed prikt, weet je het morgen.
liefs
Gerda