Wie o wie weet waar deze zin uit komt, oude reclame

Hoi allemaal,

Ik moest gisteravond werken en de zin " niemand is jarig en toch is het feest" kwam uit mn mond gezet maar we konden er dus echt niet opkomen uit welke reclame dat ooit was. Heb me al rot zitten zoeken op internet maar tnt niks gevonden…

Erg irritant zo iets dus zijn er meiden hier die het zo te binnen schiet??

Zou heel fijn zijn:-)

Ik moest denken aan MONA; maar gezien de reclame op youtube wordt daar gezegt’Is het feest of is het feest.’

Zoekt en denkt even verder…

@bianca81 wrote:

Ik moest denken aan MONA; maar gezien de reclame op youtube wordt daar gezegt’Is het feest of is het feest.’

Zoekt en denkt even verder…

Haha dank alvast voor het meedenken zeg! Echt irritant als je er niet op komt.

ja idd ik weet het,kan mezelf er ook mateloos aan irriteren,zoiets.

Kan echt nu niks vinden :? :thumbdown:

de geweldige niemand-reclame van nuon.

(als ik het zinnetje intik + reclame op google, kom ik meteen het antwoord tegen…)

edit: oh nee, en het antwoord dat het um NIET is.

Waardeloze bijdrage fiep…

haha nog stommer: kan niet anders dan dat jij dat ook bent op dat andere forum :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

de geweldige niemand-reclame van nuon.

Nope bekijkt de reclame en daar komt toch echt niet het zinnetje in voor van Niemand is jarig en toch is het feest…

@fiep klophout wrote:

haha nog stommer: kan niet anders dan dat jij dat ook bent op dat andere forum :mrgreen:

Haha ik wilde het niet zeggen maar Yep that’s me too vandaar de 1e hit bij google…haha

Geeft niet, t is nog vroeg… :lol:

ik dacht zelf aan Nuon, (vind dat echt een leuke reclame), en dacht: kan me niet voorstellen dat dat niet op google te vinden is. En wel ja: meteen eerste hit. En toen zag ik de post-datum van die eerste hit… :wall:

Idd zondag ochtend 8)

vind het echt zo’n zin uit een mona pudding reclame… wat ik overigens heel erg irritante reclames vind, maar dat is hem dus niet (allemaal al bekeken op youtube er zijn er veul natuurlijk).

En die Nuon reclame is idd leuk.

‘niemand kijkt naar een tv die op standby staat’ :lol: of juichend de energierekening van de mat pakken of of of.

aaaarggh nu word ik hier ook gek van :wink: .

Zit nu al die irritante mona reclames te kijken en jemig dat zijn er veel zeg :shock: .

Enige die ik tegen kom is ‘omdat ik nog lang niet jarig ben’ ‘er is altijd reden voor een feestje’… is het toch nog niet dus.

Komt het niet uit een Duyvis reclame ofzo?

ja ik dacht ook gelijk aan een borrelnoot reclame

oh lol volgens mij kan onze 3e gedachten lezen ofzo…

Hij is trein aan het spelen en heeft ‘geld’ mee.

‘niemand mag deze hebben’ draait zich om in zijn ‘trein’ ‘kijk die zijn voor jou’.

Dus niemand zit in zijn trein :lol: .

Albertheijn?

koopmans?

Weet je 't al? :mrgreen:

Nope