Wie o wie is er hier echt goed in de Nederlandse taal?

Ik ben op zoek naar een vrijwilliger die naar de tekst van ons geboortekaartje wil kijken :slight_smile:





We hebben namelijk 1 zin waar we over twijfelen of deze wel goed staat.

Aan de familie willen we het namelijk nog niet laten zien, vandaar dat ik het zo probeer :wink:



Wie o wie zou ik hier over een PB mogen sturen?

stuur maar een pb :wink:

Ik ben ook nieuwsgierig :mrgreen: (en goed in nederlandse taal). Stuur mij ook maar een pb :angel:

Ik ben goed in nederlandse taal…



Edit kwam niet echt overtuigend over met een iPad die soms. Een eigen leven leidt.

Ik wil ook wel kijken, ben ook goed in de Nederlandse taal :slight_smile:

Havo eindexamen nederlands een 8, en daarna foutloos door de spellingtest op de PABO heen gekomen, is dat voldoende? (niet dat ik er zelf altijd op let, behalve dan wanneer het echt noodzakelijk is :angel:)

Pb maar even, ben ook wel benieuwd!! :wink:



Leuk trouwens dat je het zelf bedacht hebt!

Ik ben tekstschrijver van beroep, mag ik ook meekijken :angel: ?

En ik ben docent Nederlands, dus ook ik wil er best naar kijken! :thumbup:

En ik ben gewoon goed in Nederlands en stiknieuwsgierig naar de tekst voor het kaartje! Dus als je 'm naar mij zou willen PB-en zou ik dat heel leuk vinden!

Hoi meiden,



allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties :thumbup:

Ik wordt inmiddels overspoeld met pbtjes en smeekbedes van zeeeeeer nieuwsgierige aagjes onder ons hahaha



Maar ik heb inmiddels genoeg reacties hoor :slight_smile:



Nog even geduld en dan zal ik jullie allemaal laten weten wat het geworden is :mrgreen:





Cees jij moet nog even wachten meid op de sneak priview haha :stuck_out_tongue: :wink:

Leuk dat ik je mocht helpen! :thumbup:

Ik ben benieuwd wat het geworden is! :angel:

Hoi, je mag bij PB-en hoor!



Groetjes,



Viratine