Ik ben vandaag vier dagen over tijd (yessss… of niet :roll:) en heb sinds mijn NOD vage ongi krampen. Eigenlijk daarvoor al, sinds mijn eisprong en de ene dag meer als de andere dag.
Nu ben ik het afgelopen half jaar netjes op tijd ongesteld (28 dagen) en is dit dus een beetje raar. Ik ben deze maand wel begonnen met de ‘zwanger worden pillen’ van de Etos… kan dat het misschien zijn? Ik las op de verpakking: ‘… en draagt bij aan een regelmatige cyclus.’ Is mijn cyclus misschien in de war door die pillen?
Eén dag na NOD ook een testje gewaagd van 123zwangerschapstest, maar 't testgedeelte was zo wit als sneeuw. Verdere symptomen? Hmm misschien iets meer vermoeid dan normaal, maar niet heel indrukwekkend.
Ik vind het zo spannend… reacties zijn WELKOM :inlove: Dan kan je het teminste een beetje van je afschrijven. Lucht ook iets op he?
Ik had bij allebei mijn zwangerschappen ongikrampen rond mijn nod. Je lichaam kan je wat dat betreft erg in verwarring brengen. Ook testte ik iedere keer pas na 5 dagen na nod positief. Dus het zou zomaar kunnen dat je zwanger bent.
nu heb ik ook gehoord dat je cyclus in de war kan raken van dat soort pillen. Ik ben er snel mee gestopt omdat ik dat idee ook had.
Ik weet niet hoe lang geleden je gestopt met anticonceptie ( als je het al gebruikte) daar kan het ook aan liggen.
kortom het kan heel goed zijn dat je zwanger bent maar ook da5 je cyclus wat later komt… als je menstruatie uitblijft gewoon nog eens testen. Ik hoop natuurlijk voor je dat hij eraf knalt
pff wachten kan zo slopend zijn en je lichaam kan je in de maling nemen succes!!
Dank je wel voor je reactie mamavanayden!
Het is zo waar wat je zegt over dat je lichaam je nogal in verwarring kan brengen, zo dicht staan het denken en je lichaam eigenlijk bij elkaar… En daarbij ook nog eens geboren zonder geduld, maakt het plaatje wel compleet :roll:
Ook pas na vijf dagen na nod positief getest? Jeetje, wat duurt dat bij sommige toch lang he? Had je daarvoor ook al testjes gedaan en waren die dan echt negatief, als in geen grijntje roze?
Ik ben trouwens al drie jaar van de pil af en we zijn dan ook al drie jaar bezig (moet eerlijk zeggen, sommige maanden zijn we er meer mee bezig dan andere :lol: hihi je snapt het wel) en wat ons betreft zijn wij klaar voor ons kindje… maar misschien is hij/zij nog niet klaar voor ons
Nou, ik doe er wel lacherig om maar dit blijft een stomme situatie. Ze mogen wat mij betreft wel een nieuwe test op de markt brengen/uitvinden. Misschien wel een eigen bloed afname kit test :lol:
Ik ga waarschijnlijk donderdag nog eens een testje doen. Ik kan maar weinig vinden over de 123 testen, zijn ze wel ok? Het is zo goedkoop dat je haast denkt dat het ‘troep’ is…
Ik had eerst ook getest 1 dag na nod maar die was witter dan wit.dacht ook echt niet zwanger te zijn. Na een week later nog geen ongi gehad te hebben toch weer maar getest en toen knalde de test positief :mrgreen:
Bij de tweede pas na 5 dagen gaan testen ook omdat mijn cyclus wat wisselde en toen positief.
Ik heb geen ervaring met die 123 testen. Heb eigenlijk altijd met clear blue getest maar die zijn wel duurder.
Na 3 jaar kan ik me voorstellen dat je geduld aardig op de proef gesteld wordt zo. Het is en blijft gewoon super spannend. Zeker als dan je ongi uitblijft. Ik ga voor je duimen meid dat je snel een positieve test in je handen mag hebben
Stom is dat he? Test je 1 dag na je NOD en dan is hij spierwit, waardoor ook dus alle hoop uit je wordt gezogen en een week later nog geen ongi en dan knalt ie! :inlove: Tjee, wat ging er wel niet door je heen!? Had je wel al symptomen of dat ook niet? Ik hoop dat ik binnenkort ook zo een verhaaltje mag vertellen!!!
Morgen wil ik testen, maar ik durf niet. Ik ben zo bang voor die afwijzing, dat ik liever nog drie maanden wacht dan de waarheid onder ogen te zien. Misschien is de waarheid ook wel super positief, maar als nog he? Al met al denk ik dat het vrijdag wordt, dan is het 7 dagen na mijn NOD en dan zou de test toch al wat moeten doen :wall:
Haha ja ik heb toen meteen een tweede test gedaan omdat ik het niet geloofde. Maar het was toch echt zo
Ik durfde eerst ook niet te testen. Ik had ook niet echt symptomen al op dat moment. Alleen die krampen maar het bleef maar uit. Op een gegeven moment wilde ik het gewoon weten en deed de test eigenlijk meer als bevestiging dat het niet zo was en dat mijn lijf gewoon uit zijn doen was.
Het blijft heel spannend maar ik wilde gewoon weten waar ik aan toe was zodat we verder konden voor de volgende ronde.
Ik ga met je mee duimen hoor dat je hetzelfde kan zeggen. Sterkte met wachten en de spanning bij de test
Had ik ook, zeker bij de eerste!
Ik liep telkens naar toilet en telkens niks… bleek zwanger :thumbup:
Heb je nog getest?
Morgenochtend ga ik testen… ben dan precies 7 dagen na m’n NOD, dan moet 't haast goed zitten he? Qua wachttijd in ieder geval wel.
't is te s-p-a-n-n-e-n-d! jeemig! :roll:
Dit wordt ook ons eerste kindje, Vicky S… en naar aanleiding van jullie berichten, heb ik wel meer vertrouwen gekregen in het feit dat het ‘normaal’ is dat je pas later positief test. Oh goddd, eerst maar even een nachtje slapen…
Hier nog 1
Ah lief, dank jullie wel voor de positieve !
Net een testje gedaan en hij was super wit… nu begin ik te twijfelen aan het merk. Ik kan niet zoveel vinden over de 123thuistesten, maar misschien juist daarom. Als weinig vrouwen deze gebruiken, zal er wel een reden achter zitten. Misschien kunnen deze pas ‘positief’ uitslaan bij 10.000 mIU/ml :lol:
Van de week toch even kijken voor de kruidvat testjes :roll: Wie weet he?
Symptomen: ongikrampen
:hug:
he balen zeg…nu weet je nog niet definitief waar je aan toe bent…
Ik hoop voor je dat je snel uitsluitsel hebt…natuurlijk door middel van een positieve test maar anders doordat het toch doorgebroken is. Dan kunnen jullie tenminste weer door voor een nieuwe poging. ( tenminste dat had ik altijd als ik overtijd ging en niet zwanger was)
:hug:
Ja doorzetten zou ook een makkelijke oplossing zijn! Dan weet je inderdaad gewoon waar je aan toe bent en let je niet zo op de symptomen enzo… :roll:
Zat me ineens te bedenken, vroeger in de tijd van mijn oma, hadden ze niet eens zwangerschapstesten. Toen wist je het pas als je buik begon te groeien of als je al maanden niet ongesteld was geworden. Dat is pas geduld opbrengen zeg, jeetje…
Even een kleine update: Afgelopen dagen van die helder rode sliertjes in m’n urine (excuus voor de detail) en bruin bij afvegen… :roll: dit schiet ook niet op he?
Hoe is het nu met je?? Inmiddels al wat zekerheid??
En? Hoe gaat het?
Lieve Chelle, ik zou ook heeeeeeeeeeeeeel graag weten hoe het nu met je is
:-*
Heeeeeee Marieke! Das lang geleden, jeetje! Zo lief dat je nog weet wie ik ben! Hoe is het met jou?!
Nou afgelopen keer is uitgelopen op niets. Zit nu alweer in m’n klusweek! Alhoewel ‘week’… Maand lijkt er meer op hahaaha. Oef dikke toi toi op deze maand vinden jullie ook niet? Uitreken datum is dan op 21 juli en dan ben ik nog net voor m’n 27e moeder, net als mijn eigen moeder! Hihi zou ik wel leuk vinden, soort traditie maak je er dan van