wie meteen zwanger na gebruik ovulatietest?

wie is er eigenlijk meteen zwanger geraakt na het gebruik van een ovulatietest?

wij hebben nu voor het eerst zo’n test gebruikt en flink geklust wanneer het moest, nu even afwachten en hopen.

heb net 2 miskramen achter de rug dus hoop dat ik snel weer aan mag tellen… :pray:

Twee maandjes geleden voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Dat was na mijn curretage (nadat ik al een keer ongesteld was geworden) en ik was met name ook benieuwd of mijn cyclus weer een beetje normaal zou zijn. Nou had ik inderdaad na twee weken weer een eisprong en netjes door de ovulatietesten aangegeven. Die dagen dus goed ons best gedaan en ik was inderdaad zwanger. Dus na eerste keer ovulatietesten zwanger. Helaas is dit twee weken geleden ook geeindigd in een miskraam.

Nu vol goede moed weer een paar testen gedaan en heb nu weer een eisprong. Hopelijk over twee weken weer een positieve test :pray: :pray: En dan aub met een goed einde…na tweemaal word je toch wel onzeker.

Is het bij jou trouwens lang geleden dat je een miskraam hebt gehad?

jogy en britt, ik hoop dat jullie snel weer goed nieuws krijgen :hug:

ik heb ook recent twee miskramen gehad en na de laatste direct weer zwanger (ovulatietest gebruikt om te kijken hoe mijn cyclus verliep)

heel veel succes, ik hoop op goede berichten want inderdaad word je na 2 miskramen best onzeker, maar houd hoop!

Hoi,

Bij Nina was ik na het gebruik van ovulatietesten meteen de 1e keer zwanger (wel ongeveer 7a8 maanden bezig, maar onregelmatige cyclus)!

Deze keer volgens mij 3x ovulatietesten gebruikt.

Dus zelf positieve ervaringen ermee.

Hmm positief hier! zal ik oko maar gaan gebruiken na een ??/44/33 cyclus

Ik heb 2 maand ovu testen gebruikt niet zwanger, maand geen testen gebruikt en zwanger. Tja…

Ik vond als je ovu testen gebruikt dat je dan heel erg mee bezig was zo voelde ik dat

Hee meid… Ik heb bij Jayden ook ovutesten gebruikt, doordat mijn cyclus zo onregelmatig was en ik toch wilde weten wanneer ik ev. ongesteld zou moeten worden. Bij de tweede keer gebruiken was het raak hier… Succes, ik hoop dat het snel weer raak is en ik brand een kaarsje voor je dat het goed mag blijven gaan dan :hug: :-*

@britt wrote:

Is het bij jou trouwens lang geleden dat je een miskraam hebt gehad?

2 maanden geleden. en na de eerste miskraam (curretage) werd ik na 1 maand wachten meteen weer zwanger.

ik zeg gewoon eerlijk dat ik geen zin heb om 2 weken achter elkaar als een gek te moeten klussen… :oops: :lol:

heb volgends mij zaterdag ei gehad en voel nu van alles daar beneden… ik hoop het zo… :pray:

je word er inderdaad wel heel onzeker van als je een paar keer hebt meegemaakt dat het misgaat. :cry:

bedankt voor de reacties! :-*

Bij mij was het heel vreemd, maar op het moment dat ik de ovulatietesten kocht (ik was al 10 maanden bezig), was het diezelfde maand raak (zonder ze te hebben gebruikt).

Bij mijn tweede zwangerschap idem. Ik had ze gekocht en diezelfde week bleek ik zwanger te zijn en hoefde ik ze niet meer te gebruiken en heb ik ze weggegeven (aan Vicky -mede KOK’ker-, als ik me goed herinner).

Je kunt ze dus ook gewoon kopen en niet gebruiken. Heeft bij mij gewerkt :wink:

Hier ook na het gebruik van ovulaietesten gelijk zwanger! :smiley:

HOI LIEVE MENSEN

ik heb enkele vragen en hoop dat jullie me kunnen helpen aangezien ik er bij mijn vrienden niet mee tercht kan.

we zijn nu al 3maandjes bezeig na mijn pilstop werd ik duidelijk ongesteld daarna niets meer.ben naar de genecoloog gegaan en die zei binnen enkele dagen zul je een eisprong hebben.wel 14dagen daarna heb ik maar één dag mijn maanstonden gehad.net gebeld naar de dokter die zegt het kan eventueel innestelingsbloed zijn doe eens een test.zo gezegd zo gedaan.maar negatief :frowning:

nu heb ik mij ovaluatietest aan geschaft maar mag ik afgaan op die één dag bloedverlies en daar bij 11dagen tellen om te starten.

en als het postief kleurt moeten we dan dagzelf klussen.en is het beter een dag tussen te laten of mogen we meerdere dagen na elkaar klussen.

sorry voor de hele reeks vragen hoor.

Hoi Siltje,

Je hoort na het stoppen van de pil wel vaker dat de menstruatie uit kan blijven… Natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent!

Wij hebben ook geklust met de ovulatietesten en wij hebben een week lang elke dag geklust tot aan de positieve test (die dag ook natuurlijk) Het verschilt erg, de 1 doet het inderdaad om de dag ivm kwaliteit van het zaad. Maar bij ons had dagelijks ook gelijk effect! :smiley:

Ik hoop dat je er wat mee kunt… en dat je snel een positieve test in handen hebt!! :pray:

Liefs

@chris1981v wrote:

Hoi Siltje,

Je hoort na het stoppen van de pil wel vaker dat de menstruatie uit kan blijven… Natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent!

Wij hebben ook geklust met de ovulatietesten en wij hebben een week lang elke dag geklust tot aan de positieve test (die dag ook natuurlijk) Het verschilt erg, de 1 doet het inderdaad om de dag ivm kwaliteit van het zaad. Maar bij ons had dagelijks ook gelijk effect! :smiley:

Ik hoop dat je er wat mee kunt… en dat je snel een positieve test in handen hebt!! :pray:

Liefs

hartelijk dank voor je antw.

ik zou er eigenlijk niet eo veel mogen mee bezig zijn maa probeer dit maar eens niet te doen hé.

hopelijk krijg ik nog enkele reacie’s van mensen die dit ook voor hebben gehad.