We hebben morgen een uitje van mijn vriend zijn werk, we gaan naar de Efteling! :dance:
Jarno kijkt er al helemaal naar uit en is dolenthousiast (wij ook trouwens).
Wie van jullie gaat nog meer morgen naar de Efteling?
Ik ben er morgen niet,maar mijn zoontje gaat morgen met het werk van mijn man ook naar de efteling :mrgreen:
ik helaas niet maar ik hoop voor jullie dat het weer i.i.g. beter is dan vandaag veel plezier alvast!
@Corry wrote:
Ik ben er morgen niet,maar mijn zoontje gaat morgen met het werk van mijn man ook naar de efteling :mrgreen:
Grappig. Wie weet is het van hetzelfde bedrijf.
@Jacqueline wrote:
@Corry wrote:Ik ben er morgen niet,maar mijn zoontje gaat morgen met het werk van mijn man ook naar de efteling :mrgreen:
Dat denk ik niet.
Mijn man werkt in den haag bij een houthandel.
Maar veel plezier iig.
Hopelijk hebben jullie morgen beter weer,want nu is het baggerweer. :twisted:
@Corry wrote:
@Jacqueline wrote:@Corry wrote:Ik ben er morgen niet,maar mijn zoontje gaat morgen met het werk van mijn man ook naar de efteling :mrgreen:
Dat denk ik niet.
Mijn man werkt in den haag bij een houthandel.
Maar veel plezier iig.
Hopelijk hebben jullie morgen beter weer,want nu is het baggerweer. :twisted:
Het is hier absoluut geen baggerweer. Het is niet warm ofzo, maar wel gewoon droog.
Zo zie je maar weer, het ligt er helemaal waar je op welk moment bent. Volgens mij gaat het in Kaatsheuvel niet heel veel regenen morgen. We wachten het gewoon af.
Ik niet, maar veel plezier!
ik helaas ook niet, maar heel veel plezier toegewenst!!
Ik ook niet. BEn pas geweest! Leuk dat het was met die 2 van ons (jammer dat papa niet mee kon) Veel plezier in elk geval en als het weer niet zo heel mooi is, is het ook niet zo druk (ieder nadeel heb ze voordeel :lol: )
Blijf je tot 6 juni??? Dan gaan wij namelijk!
:lol: :lol:
Ik wandel er woensdag met mijn collega’s rond 8) !
Veel plezier morgen!!
Groetjes, Anne
@preggie wrote:
Blijf je tot 6 juni??? Dan gaan wij namelijk!
:lol: :lol:
:lol: :lol: Ik ga er even over nadenken.
Leuk!!!
Wij gaan volgende week zondag (25 mei)…!!!
Soort famniliereunie, gaan met 20 personen ofzo!! :dance: :dance: !
Wij 24 juni
Alvast veel plezier morgen!
Ik ben afgelopen weken 2x geweest, 1x met nichtje en 1x met neefje. Vind ik leuk, 1 op 1, wel vervelend dat ik 2x moest dan :liar:
Lekker genieten morgen!
heel veel plezier morgen :dance:
Ons niet,maar wel erg veel plezier gewenst en lekker veel foto`s schieten die je dan vervolgens weer aan ons kunt showen :lol:
dan hoop ik dat het binnen nu en een uurtje of twee op gaat klaren, want het regent hier…(vlak bij efteling )
wilde net zeggeb hier in breda regende het ook voplop het is hier nu droog dus hopenlijk ook in de efteling.
succes vandaag
We hebben een superleuke dag gehad!! :dance:
Wel wat regen af en toe, maar dat heeft de pret niet verziekt in ieder geval.
Enne…volgens mij heb ik Jannigje met Stein gespot!!