Wie kent het boekje???????????

Ik heb enkele jaartjes geleden voor mijn neefje een héél leuk kiekeboe boek gekocht! Nu wil ik dat persé voor mijn meid (ze vind de dieren en flapjes geweldig :inlove: ) maar ik weet niet wie het uitgeeft en ze heten allemaal kiekeboe :roll: :roll:

Zij hebben het weggedaan omdat het volledig versleten was…ik heb bij de standaard boekhandel gevraagd maar ze moeten een nummer hebben om het te bestellen en die heb ik dus niet!(ze dacht dat het van deltas was)

Het is blauw, vrij groot, er stond een koe vooraan, en op elke pagina deed een dier kieke boe en kieke knor en kieke tok enz… op de laatste pagina stond een kindje en dat deed kiekeboe!!



HELP HELP :pray:

O dat boekje heb ik. Een spiegeltje achter de laatste flap of niet…



Ik zal voor je kijken… moment



Ik heb hem met een olifant voorop… uitgeverij gottmer.nl



isbn. 9789025737290



Kiekeboekjes:



Kiekeboe, poes!

Kiekeboe, eend!

Kiekeboe, Koe! dit is 'm vast…

je hebt een pb

Helaas dit is 'm niet!

Het was een hele grote koe op de voorkant, iets kinderlijker getekend en elke pagina was een dier met zijn handen/poten :think: voor zijn ogen en die grote flap vouw je dan steeds naar beneden(bijna een pagina groot, geen mini flapjes!)…als ik het me goed herinner :oops: !!

Toch al bedankt voor het meedenken!! :-*

Bedoel je misschien:



“mijn allereerste kiekeboeboek met lieve dieren”

Een groot vierkant boek met dieren zo groot als de bladzijdes…



Ik schrijf even wat over…



Tok, tok, tok…

Wie legt er eitjes in haar hok



( daaronder dus de grote kip met de handen voor de ogen, als je die terugslaat staat er Kakel de kip)



Waf, waf, waf…

Wie roept jou met zijn geblaf?

(Max de hond)



Zoem, zoem, zoem

Wie zit er op een mooie bloem?

(bieke de bij)



Enzovoort enzovoort…



Alleen de laatste bladzijde gaat hier niet over een kindje…

@mamy wrote:

Bedoel je misschien:



“mijn allereerste kiekeboeboek met lieve dieren”

Een groot vierkant boek met dieren zo groot als de bladzijdes…



Ik schrijf even wat over…



Tok, tok, tok…

Wie legt er eitjes in haar hok



( daaronder dus de grote kip met de handen voor de ogen, als je die terugslaat staat er Kakel de kip)



Waf, waf, waf…

Wie roept jou met zijn geblaf?

(Max de hond)



Zoem, zoem, zoem

Wie zit er op een mooie bloem?

(bieke de bij)



Enzovoort enzovoort…



Alleen de laatste bladzijde gaat hier niet over een kindje…




Dat is de andere van deltas die er héél erg op lijkt maar niet die met de ‘boerderij dieren’ , Stom dat die van de boekhandel niet gewoon de reeks kan(/wil?) opvragen of zo!

Met een koe… even zoeken…

Dan moet dit hem zijn:



Kiekeboe uitvouwboek / Lieve dieren

Boek / Hardcover / Illustrator: Anita Engelen / ISBN-13: 9789044710786 / Nederlands / Centrale Uitgeverij Deltas

Nope, ook niet!! :frowning:

Mss bestaat hij gewoon niet meer…zonde!! Vind het ook nergens. Ik ga in de winkel eens kijken naar deze versies…wie weet!!

Tja als ik iets in mijn hoofd heb moet het die zijn hé! (typisch vrouwen zeker :oops:? )



:-* :-* :-*

al eens geprobeerd in de bibliotheek?

meestal hebben ze daar ook nog oude kinderboeken.

Deze misschien?

Via 2e hands van Bol kun je ook heel veel oude boeken bestellen, misschien vindt je 'm daar…

Wij hebben deze:



Erg leuk! :inlove:

Bieke, dat boekje hebben wij ook… ik vind m ook leuk… :smiley:

@Kaar wrote:

Bieke, dat boekje hebben wij ook… ik vind m ook leuk… :smiley:


Ja hihi! :wink:

Wij kregen hem cadeau van de gemeentelijke bib voor de eerste verjaardag van Senne!

Die andere wil ik ook wel nog eens! :dance:

Heeft het boek niet inmiddels een nieuwe voorkant. Dat wil ook nog wel is gebeuren he!

Bedankt voor het meedenken dames :thumbup:

Ik heb de zoektocht een beetje opgegeven en ben voor “mijn allereerste kiekeboeboek met lieve dieren” gegaan!

Het is gewoon zonde dat er geen paard bij zit (vindt ze geweldig :inlove: )… maar verder is hij ook héél leuk!

:-* :-* :-*