Wie kent het boekje Pipi op het potje

Ik heb op internet informatie gevonden over een boekje pipi op het potje , van creanet. Het schijnt erg goed te werken, zindelijk binnen 3 dagen, Ikzelf heb het idee dat het boekje helemaal niet bestaat vind het een beetje vreemd overkomen.

Toch hoop ik stiekem dat iemand het boekje wel heeft en het eventueel wil doorverkopen aan mij omdat het zo fantastisch werkt.

Groetjes Tans

Ik ken het boekje niet, Maar ik ben meer fan van het boekje “bobbi op het potje”

Op een speelse manier bekend worden met het potje. Ik denk ook helemaal niet dat het goed voor het kind is om in 3 dagen zindelijk te zijn.???

Hier een stuk tekst uit het boekje:

Nu wil Ollie op het potje.

Bobbi weet wel hoe dat moet.

,Kijk, eerst ga je even zitten,

en dan plas je. Ja, heel goed!’’

@Tans wrote:

Ik heb op internet informatie gevonden over een boekje pipi op het potje , van creanet. Het schijnt erg goed te werken, zindelijk binnen 3 dagen, Ikzelf heb het idee dat het boekje helemaal niet bestaat vind het een beetje vreemd overkomen.

Toch hoop ik stiekem dat iemand het boekje wel heeft en het eventueel wil doorverkopen aan mij omdat het zo fantastisch werkt.

Groetjes Tans

hoi ik heb die info ook gevonden op internet.

lijkt me wel wat moet ik zeggen maar ben ook een beetje bezorgt dat het niet echt is aangezien er niets is te vinden over een tweedehands boek of via de boekhandel ofzo.

heb jij het al besteld???

graag hoor ik van je groeten noelle

Ik kwam ook uit bij dit boek… ik las dat er meerdere mensen het besteld hebben en het goed werkt…

Hebben jullie het nog besteld?

Ben heel benieuwd…

Gr loes

Volgens mij bestaat het boekje niet en ja ik heb het niet nodig gehad in de meivakantie begonnen en na 5 dagen helemaal zindelijk ook snachts goed he. Je kind moet er gewoon aan toe zijn dan gaat het vanzelf goed.

Tans

Marr denk dat er wel een verschil is van jou kindje die 3 is of andere kinderen die tegen de 2 lopen. Ik denk zeker dat er goede boekjes zijn die je kunnen helpen. Vroeger waren de kinder ook veel eerder zindelijk als nu. En persoonlijk vind ik 3 jaar best laat en wil ik proberen wel eerder te zijn en denk door het leuk te maken en veel te betrekken bij het wc gebeuren dat dat ook best mogelijk is…maar we zullen zien :wink:

Hallo

Ik heb het boek besteld en ben er tevreden van. Na 2-3 weken was hier alles droog. We zijn begonnen op 2 jaar en 3 maanden

ik heb het boek op mp gezien, bij iemand die het ingescand had en op cd wilde versturen.

Echter twijfel ik nog behoorlijk… rosa: kan je mij misschien wat meer info geven over hoe het werkt?? en heb je het boek echt nodig, of kan een ingescande versie ook gewoon? (bladert bijvoorbeeld niet zo makkelijk terug als je iets moet nazoeken ofzo)

echter op internet staat vaak: 1 keer gelezen en daarna niet meer…

Ik heb het boek geleent bij de bieb ik vind het een leerzaam boek en hier is mijn zoontje natuurlijk al wel 2 maar is nu dag 2 dat ik ben begonnen en 1 x een ongelukje gehad!

Wij starten vandaag ook met pipi op het potje de zindelijkheidtraining.

Dus de kook wekker loopt hier nu iedere 20 minuten af.

Ben benieuwd… :pray:

Mikki plast al wel een paar maanden regelmatig op de wc maar vanaf vandaag blijven dus de luiers uit.

Ze vindt het reuze interessant dat ze nu rond mag lopen in alleen een boxershortje. :mrgreen:

Heeft iemand nog ervaring hiermee of tips???

@tommienicole wrote:

Wij starten vandaag ook met pipi op het potje de zindelijkheidtraining.

Dus de kook wekker loopt hier nu iedere 20 minuten af.

Ben benieuwd… :pray:

Mikki plast al wel een paar maanden regelmatig op de wc maar vanaf vandaag blijven dus de luiers uit.

Ze vindt het reuze interessant dat ze nu rond mag lopen in alleen een boxershortje. :mrgreen:

Heeft iemand nog ervaring hiermee of tips???

Ik was even beneiuwd hoe het bij jou verder is gegaan?

Verôn ging een weekje heel goed tot hij naar het kdv moest en daar hebben ze het helaas op zijn beloop gelaten en toen ging het mis. Nu weer begonnen en nu al 5 dagen droog! En zegt ook zelf dat hij moet plassen :thumbup:

Om het ruim te nemen was Mikki na 2 maanden helemaal droog.

Daarvoor gebeurde er nog weleens een ongelukje en het poepen op de wc duurde ook iets langer.

Maar nu is het helemaal SUPER! :thumbup:

Op het KDV heb ik de manier van het boek goed uitgelegd en ze hebben het daar ook heel goed begrepen.

En ik geloof dat ik 2 weken lang de wekker om de 20 min heb gezet en daarna ging Mikki het zelf aangegeven wanneer de naar de wc moest.

Succes!!!

@tommienicole wrote:

Om het ruim te nemen was Mikki na 2 maanden helemaal droog.

Daarvoor gebeurde er nog weleens een ongelukje en het poepen op de wc duurde ook iets langer.

Maar nu is het helemaal SUPER! :thumbup:

Op het KDV heb ik de manier van het boek goed uitgelegd en ze hebben het daar ook heel goed begrepen.

En ik geloof dat ik 2 weken lang de wekker om de 20 min heb gezet en daarna ging Mikki het zelf aangegeven wanneer de naar de wc moest.

Succes!!!

Wat ontzettend goed zeg! Hier gaat het dus nu ook goed en zet ik ook geen wekker omdat hij het zelf zegt. Poepen is misschien ook lastiger…

Hier eigenlijk hetzelfde plassen gaat heel goed en poepen houd hij op tot hij een luier aan heeft :mrgreen:

We hebben hier voor het poepen een leuke beloning:

Als Mikki een “grote” poep doet dan krijgt ze een Kabouter Plop verassingsei.

Het grootste gedeelte van de chocolade gaat natuurlijk naar mij :inlove: ,

en het mini kaboutertje is voor Mikki en dat vindt ze geweldig! :thumbup:

Poepen is ook hier zeker 2 weken lastig geweest,maar dat gaat echt weer voorbij!

Ohh dat is misschien wel een idee want meneer is hier juist gek op choco maar krijgt dat eigenlijk weinig :wink:

Ga het eens proberen!

Ik ben op internet aan het zoeken geweest maar kan het boek niet vinden.

Heeft iemand een idee waar hij te koop is?

Ik vind het namelijk bijna niet te geloven dat een kind in 3 dagen zindelijk kan worden, dus ik wilde weleens weten waar het boek te koop is.

@Lotte wrote:

Ik ben op internet aan het zoeken geweest maar kan het boek niet vinden.

Heeft iemand een idee waar hij te koop is?

Ik vind het namelijk bijna niet te geloven dat een kind in 3 dagen zindelijk kan worden, dus ik wilde weleens weten waar het boek te koop is.

Dat e-boek “in drie dagen zindelijk” is echt een goed leidraad. Je kunt em downloaden voor 14 euro ofzo, maar je kunt hier ook even rondmailen voor een kopie (hint :silenced: ). Mijn dochter van 2,5 was in twee dagen zindelijk, droog, trots en blij…ook 's nachts trouwens…

Vertel vertel, bij wie moet ik zijn voor een kopie? :wink:

Als je me een PB stuurt met je email adres…

Ik heb de kopie inmiddels.

Ik weet alleen niet of het iets voor ons is.

Het lijkt me heel intensief en met een baby in huis lijkt me dat niet handig.

Misschien over een paar weken als papa vakantie heeft.

Hebben jullie het echt allemaal op de manier gedaan zoals omschreven staat?