Ik heb me aangemeld bij de kraamvogel…verder geen ervaringen mee, maar dat heb ik met geen één en deze gaf mijn verloskundige aan!!
Ik ben in juli bevallen van m’n eerste kind en had me ook ingeschreven bij de Kraamvogel. Ik ben er zeer tevreden over :thumbup: De intake was goed en rustig en kwam gewoon op een tijd dat het mij uitkwam. Je mocht je wensen aangeven en die werden ook nageleefd. ik had echt een TOP-Kraamhulp (Mirjam, nog bedankt je was super, ik hoop dat je bij een volgende weer komt :-* ) Ik had tijdens de bevalling 's nachts een andere kraamverzorgster die echt maar voor een uurtje naar mij toe is gekomen omdat er niemand was en toen ik veilig in het ziekenhuis lag, pas wegging. Over de Kraamvogel dus van mijn kant echt niets dan lof!
Wij krijgen ook de Kraamvogel. De vorige keer had ik Icare en die zijn nu samen gegaan met andere bureaus en heten dus de Kraamvogel. Van de week het intake gesprek gehad (telefonisch) en heb echt leuk met die dame zitten praten. Ik vewacht dus ook dat het dit keer weer helemaal goed komt.
fusie !
L word fan, ik zie dat jullie de keuze al gemaakt hebben en hoop dat jullie een hele lieve kraamhulp gaan krijgen over een week of 29!!
Hier heette het eerst Parenta, toen Evean en nu dan ‘de Kraamvogel’ (fusies en zo :roll:). Het is hier geloof ik al eerder gezegd, maar ook ik denk dat er veel valt of staat met net de persoon die je treft.
Omdat de Kraamvogel behoorlijk groot is kan je wel eens een kraamhulp krijgen die van ‘ver’ moet komen. Zo hadden wij er een die 's nachts met de taxi (:eh: vraag mij niet waarom) van 20km verderop moest komen. En ik kan heeeel snel persen :mrgreen:, dus de geboorte heeft ze niet meegemaakt :lol:. 's Ochtends stond er weer een nieuwe (lieverd!!) op de stoep en die is gelukkig de hele periode bij ons gebleven, ze had speciaal gevraagd of ze zelf de dagen bij ons mocht afmaken :D. Dat is niet helemaal goed doorgekomen of zo, want op dag 7 hadden we opeens 2 kraamhulpen 's morgens op de stoep staan :think:.
Hoe dan ook, wij hebben het goed gehad :thumbup:.
Ellen, het zal vast goed gaan komen wat ik begrijp is de kraamvogel een goed bureau.
Longlegs, super dat je zo goed bent op gevangen.
Pumba, gaat vast goed komen
Mex, ja klopt we hebben een keuze gemaakt nu maar hopen op een goede kraamhulp haha 29 weken klinkt dichtbij maar is nog zo ver weg Denk ook dat het uitmaakt indd met de persoon die je krijgt maar de communicatie met het bureau zelf moe wel goed verlopen vind ik. Wel super dat jullie ook zo goed geholpen zijn :thumbup:
Lodeloo!
Ja, hier is ook Icare samen gegaan met Kraamvogel…
Nu heb ik ergens gelezen dat ze in Juni niet kunnen garanderen dat je alle uren krijgt die je toekomt… :eh:
Ik vind het kiezen ook erg lastig… Het kraamzorgbureau waar we de vorige keer gebruik van hebben gemaakt is failliet gegaan… Echt balen, want die beviel heel goed…
Waarschijnlijk zullen we ook kiezen voor Kraamvogel…
Liefs,
Diana :-*
bij lars was ik bij parenta toen werd het evean nu kraamvogel dus parenta is me prima bevallen haha dus nu heb ik weer gekozen voor kraamvogel(eerst dus parenta)…een klant van mij werkt daar dus dat is ook een reden dat ik daarvoor gekozen heb in de hoop dat zij kan komen als ik moet bevallen maar die kans is erg klein ze moet maar net dienst hebben en neit bij een ander gezin aan het werk zijn …
krijg hier 45 uur en las je de borst wilt geven 49 uur
@Jennifer77 wrote:
fusie !
Eerder landelijke overname als ik het zo lees. Van Noord-Holland tot hier in Nijmegen zie ik dat de Kraamvogel opereert.
Ik heb ook voor ze gekozen, maar nu ik dit hier zo lees… Ik hoop dat het goed gaat. Over het algemeen geldt ‘hoe groter de organisatie, hoe logger, en hoe slechter de zaken geregeld zijn’. Maar we zullen zien. :think:
Ik ben bij de audste bevallen in het ziekenhuis na een inleiding en toen ik om 18;00 naar huis moest kwam er geen kraam zorg die kwam een dag later pas eens een keer en het was echt een nacht uit de hel ook idd aanlegen aanlegen en alleen maar huilen huilen huilen niets hielp.
en het was de eerste ik had toen parenta wat nu dus de kraamvogel is.
ik heb de tweede keer en de derde keer omring gehad wat eerst dienstenwinkel was en dat was echt geweldig echt hele goede kraamzorg gehad.
ik ga nu weer voor de omring.