Wie kent de band Hooverphonic ?

we waren vandaag in de media markt…en deze muts heeft gewoon de laatste cd gekocht …zooooo uit de cd-speler van de zaak :lol: 8)



ze draaiden die cd dus…wij kuieren daar rond…ik vraag aan de muziek-balie ¨wie is dat toch wat hier nou klinkt¨…

hij…graaf…grabbel…buk…druk…wacht…grabbel…grumble…grabbel…doosje…draai…kijk…draai…¨hooverphonic¨ :smiley:



dus nu mijn vraag hier…wie kent ze :roll: :mrgreen:

Mijn man roept meteen: JA hooverphonic!!!



Big-band/pop/orchestraal door elkaar!



Gave muziek vindt hij!

Ik zal hem op dit topic attent maken! :slight_smile:

Ik heb even op you tube gekeken



http://www.youtube.com/watch?v=F4gMc15bD_0



Dit liedje ken ik wel :mrgreen:

Is dat niet de belgische band… :think:



Ken een aantal nummers, maar vindt niet alles grappig, mad about you is volgens mij heel bekend?!

@jen wrote:

mad about you is volgens mij heel bekend?!




Dit was de eerste die ik tegen kwam,is inderdaad een bekender liedje.

volgens mij hebben wij wel wat gedownload, zal eens gaan luisteren, ben altijd wel in voor iets nieuws, maar je hoort vaak maar 1 nummer, en dan luiter ik nooit verder…

Hooverphonic is wel leuk :mrgreen:

diana :thumbup: :clap: die klinkt wel tof he :smiley:



we waren er vooral onder het motto “laten we eens iets kopen wat wj nooooit zelf zouden bedenken” want ja…je koopt toch vooral wat je kent he :oops: :doh: :shifty:



dus nu ligt er naast mijn collectie Frank Sinatra en Tom Jones :wink: :lol: deze cd :mrgreen:



ok ok ok ik geeft het toe, er is ook weeeeeeeeeeeeeeer een klassieke cd mee gegaan…overzicht van 400 jaar opera :oops: :angel: )





en een Bert & Ernie 3-cd fanbox :lol:

Bert & Ernie 3-cd fanbox :lol: :thumbup:

Wij hebben alle cd’s!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Net nog gedraaid. Supermuziek…

klinkt wel goed.

Is het alleen niet zo: 1 nummer en je kent ze allemaal??