wie kent Cotton snuggle sac

Zag het op internet: Wie kent dit?

Kinderen die de overstap maken van ledikant naar een groter bed en/of van een babyslaapzak naar een dekbed, missen vaak de geborgenheid.

Gevolg: ze willen niet meer naar bed of… ze woelen zich los van het dekbed en worden wakker van de kou…

Het alternatief voor een dekbed voor kinderen vanaf 2 jaar.

Houdt kinderen de hele nacht geborgen en warm.

Snuggle Sac:

• Zorgt ervoor dat kinderen niet loswoelen.
  • Geeft een vertouwd, veilig gevoel.
  • Maakt de stap van ledikant naar het grote bed makkelijker.
  • Aantrekkelijke prints maken het voor kinderen leuk om naar bed toe te gaan.
  • Dikte en warmtegraad (Tog) afgestemd op elke leeftijd.
  • Met speciale korte YKK rits.
  • Kussendeel waar eventueel een peuterkussen in kan.
  • Afmeting My First Snuggle Sac ca. 150 x 55 cm (vanaf 2 jaar).

Astmavriendelijk!

Aanbevolen door de gerenommeerde kinderslaapkliniek Millpond (UK)

Ik vind het net een slaapzak, en best duur ook voor een slaapzak.

Ik zie de toegevoegde waarde ook niet echt eigenlijk…

Vind het op zich toch best een uitvinding. Ze kunnen toch als ze wakker zijn zelf hun bed uitkomen zonder dat de slaapzak eerst uitmoet (of als een pinguin gaan rondlopen in de slaapzak :eh: ). Ik begrijp dat de zijkanten dicht zijn dus kunnen ze niet gaan blootliggen, tenzij ze helemaal omhoogkruipen, wat hier nog al eens gebeurt :shifty: .

Vind ze wel duur inderdaad.

Ik heb net even gekeken, maar vind het de grootste onzin (sorry). Gewoon een vastgenaaid dekbed, dat kan ik nog wel maken. Maar goed, Anne slaapt vanaf 1.5 zoiets onder een normaal dekbed, gewoon aan beide kanten instoppen en hoezo zouden kinderen zich sneller loswoelen in een groter bed dan in het lediikant? Daar stop je toch ook gewoon de deken in? Anne heeft lang in een slaapzak gelegen, maar onder de deken blijven had ze vlugzat door. Ik hou persoonlijk niet zo van die verzonnen dingen om je kind iets nieuws aan te leren :silenced: