Ik vraag het hier want bij de beschrijving staat “lichaam” duss…
Ik wil al 4 jaar graag een tattoo in sjeik design waarin de initialen van de kids zijn verwerkt… Beetje Calligrafisch en dan zo dat de uithalen van de letters bijvoorbeeld een hart, een bloem of een medaillon worden… Ik wil de tattoo graag op mijn bovenarm hebben, dus een medaillon heeft wel voorkeur en dan zo dat er ook een soort band aanzit die om mijn arm geklemd lijkt te zitten.
Maar ik kom er niet echt uit, ben niet zo thuis is dat soort fijnzinnige ontwerpen…
Er moeten de letters A,P,M &S in en ook graag ergens een klein *…
waarom ga je niet gewoon naar een tattooshop heen? daar kunnen ze met je meedenken en komen vaak met hele mooie ideeën. ze tekenen net zo lang totdat je tevreden bent?
Been there done that… ze tekenen net zo lang tot je tevreden bent, maar dan moet je wel net de goede te pakken hebben die je “snapt” na 3 ontwerpen was het echt nog niet wat ik voor ogen had en kreeg ik een kortaf reactie… ik ga nu ook naar een andere studio, maar zou graag alvast met iets komen, een richting waarop een goede tattoo artist verder kan borduren en omdat er hier best wat moeders met tattoo’s zijn… hoopte ik op wat hulp
Cell ik zou het verzoek even in het showforum zetten daar is een topic show je tattoo
op die manier cell
het is ook best lastig om het beeld wat je voor ogen hebt zo uit te leggen dat een ander het ook snapt.
heb google al eens geprobeerd? wie weet vind je daar iets?
en wat marisca al zei, probeer het in het show je tattoo topic
Gedaan…
Goede tip thx… zag al mooie dingen voorbij komen… :inlove:
graag gedaan.
ik laat deze zomer ook een tattoo zetten.
ik wil zoiets, met aan het eind van drie ‘swirls’ hartjes waarin ik de initialen A, E en S wil. ik wil hem op mijn voet laten zetten. moet nog even een afspraak maken om een tekening te laten maken.
http://media-cache-ak1.pinimg.com/736x/4f/01/cf/4f01cf668c2bf985cc942e733b7cf0d8.jpg
ik heb wel wat foto’s gevonden inmiddels… was wel de tigste poging tot afbeeldingen zoeken… een keer wat andere zoekwoorden gebruikt…
de foto van het ajax medaillon is een beetje in de richting van wat ik bedoel, maar dan dus geen Ajax :mrgreen: en als klem armband niet helemaal rond om mijn arm…
De andere is een idee van hoe de “band” dan gebruikt kan worden om de letters van de kinderen op te vullen. Alleen dan nog iets bedenken voor in het medaillon… :think:
misschien zou ik niet zoeken naar een tatoeage die er op lijkt, maar meer naar een tatoeëerder die in een stijl werkt die jou aanspreekt. Wellicht vind je dan iemand die jouw gevoel beter in een ontwerp kan uitdrukken.
ik ben totaal niet thuis in deze materie verder, maar het lijkt me dat tegenwoordig elke zichzelf respecterende tatoeage artiest een website heeft.
Tja, die heb ik eerder dus nog niet gevonden… maar ik zoek dus niet een tattoo die erop lijkt, maar een tattoo die een beetje het idee weergeeft wat ik zoek, zodat ik wel wat aanwijzingen kan geven…
En misschien via pinterest? Daar staan ook heel veel ideeën op.
Als je dit mee neemt naar een shop en daar erbij verteld hoe je het wilt hebben. Dan kunnen zij vandaar uit toch een tekening maken.
Tattoo op mijn been heb ik ook zelf aangepast, die wat op de binnenkant komt van mijn pols ook.
( Ik doe dat in Paintshop)
Zoals gezegd ga eerst op zoek naar een goede tattoo artist. ALs je die hebt gevonden heb je 90% van je tattoo al.
Ik heb 3 weken geleden een tattoo laten zetten. Het enig wat ik haar gezegd heb is dat er 3 symbolen in moesten komen te staan die voor mij van waar de zijn. Ik wou een symbool die staat vor de onvervulde kinderwens, een gelukssymbool omdat Tycho ook geluk betekend en een symbool voor mijn schoonzusje. Alleen voor haar had ik wel het symbool maan omdat haar naam betekend: godin van de maan.
Uiteindelijk kwam ze dus met een 3 tal symblen en daarmee is ze aan de slag gegaan. Omdat ze mij niet helemaal kon peilen heeft ze meerdere ontwerpen voor me gemaakt. 1 was voor mij een een kanshebber en die heeft ze verder uitgewerkt.
Uiteindelijk is het erg mooi geworden en ben ik er ook super blij mee.
Dus een goede artist zal als hij/zij jou ziet al gelijk een beeld hebben bij het soort ontwerp wat jij wil.
@Krabje wrote:
Zoals gezegd ga eerst op zoek naar een goede tattoo artist. ALs je die hebt gevonden heb je 90% van je tattoo al.
Ik heb 3 weken geleden een tattoo laten zetten. Het enig wat ik haar gezegd heb is dat er 3 symbolen in moesten komen te staan die voor mij van waar de zijn. Ik wou een symbool die staat vor de onvervulde kinderwens, een gelukssymbool omdat Tycho ook geluk betekend en een symbool voor mijn schoonzusje. Alleen voor haar had ik wel het symbool maan omdat haar naam betekend: godin van de maan.
Uiteindelijk kwam ze dus met een 3 tal symblen en daarmee is ze aan de slag gegaan. Omdat ze mij niet helemaal kon peilen heeft ze meerdere ontwerpen voor me gemaakt. 1 was voor mij een een kanshebber en die heeft ze verder uitgewerkt.
Uiteindelijk is het erg mooi geworden en ben ik er ook super blij mee.
Dus een goede artist zal als hij/zij jou ziet al gelijk een beeld hebben bij het soort ontwerp wat jij wil.
Inderdaad.
ik zat met net te bedenken (of de basis van het ontwerp) natuurlijk helemaal niet door een tattoo artiest gemaakt hoeft te worden. Dat kan eigenlijk iedereen die kan ontwerpen. Misschien eens kijken bij grafische vormgevers e.d. op internet?
Je hebt hem wellicht wel al eens gezien, maar dit is die van mij. Gisteren afgemaakt met Jorrit’s -J- er bij :inlove:
uiteindelijk is een semi bekende van mij voor mij aan het ontwerpen geslagen en dat is iets heel anders dan ik in eerste instantie voor ogen had, maar het voelt wel heel goed… :inlove:
Mooi Marion, maar uiteindelijk na een uitgebreide chat sessie met Wim, kwam hij met het idee iets te doen met een draak, geen groene, maar een roze, geen schubben, maar hartjes, vrouwelijke ogen met wimpers en de namen van de kids voluit… en om meerdere reden past een draak gewoon helemaal bij mij… :mrgreen:
:lol: oooh daar ben ik echt héél benieuwd naar!
Mooi Marion!