wie kan mij helpen?

hallo :hand: ,

ik heb een zoontje van 2 jaar maar wil nog een baby en me vriend ook nu wil ik volgende week stoppen met de pil (microgynon 30) weet toevallig iemand hoelang de uitwerktijd is van die pil?want ik wil graag snel zwanger worden voordat mijn zoontje ouder word en ik “problemen” met hem krijg.

hopelijk kan iemand mij helpen. :pray:

groetjes

sandy :vlinder:

Hoi Sandy,

Ik heb zelf ook mg30 geslikt. Ik ben aan het einde van een pilstrip gestopt en ik had gelijk een regelmatige cyclus (werd 30 dagen later weer ongesteld).

Succes :thumbup:

Hoi,

Ik was de 1e keer bij de 2e cyclus zwanger en de 2e keer bij de 3e cyclus.

@sandy wrote:

hallo :hand: ,

ik heb een zoontje van 2 jaar maar wil nog een baby en me vriend ook nu wil ik volgende week stoppen met de pil (microgynon 30) weet toevallig iemand hoelang de uitwerktijd is van die pil?want ik wil graag snel zwanger worden voordat mijn zoontje ouder word en ik “problemen” met hem krijg.

hopelijk kan iemand mij helpen. :pray:

groetjes

sandy :vlinder:

Ook ik had microgynon 30 meestal zeggen de ha wacht even 1 maand goed af zodat je je cycles door hebt , dat ie weer op orde hebt een goede bloeding gehad hebt end an kun je er wel voor gaan een direkte zwangerscha is niet erg,maar dan is de exacte brekening van bevruchting moeilijker

ik had m ook, 25 dagen later werd ik al ongesteld. succes

ik ben 3 jaar geleden iets te laat begonnen met een nieuwe strip, en was toen perongeluk zwanger geworden.

volgens mij is je cyclus dus meteen weer op orde… maar misschien verschilt dat ook wel per persoon…bij mij was dat dus wel zo :mrgreen:

Mijn cyclus was ook na het stoppen van de pil meteen weer in het eigen ritme. Maar ik heb ook wel gehoord (gelezen op dit forum) dat het een of twee cycli kan overslaan, of gewoon wat langer duurt. Het kan de eerste tijd ook wat onregelmatig zijn.

Feit is dat je al meteen zwanger KAN worden in de eerste maand dat je gestopt bent.

Ik hoop voor je dat het snel mag lukken! :thumbup: :thumbup:

Liefs, Byke

Ik had na het stoppen gelijk een normale/regelmatige cyclus en was in de derde ronde zwanger :mrgreen:

Ik slikte die pil ook, maar na dik een jaar is het nog steeds overhoop :think:

Ik slikte ook die pil. Ik was gestopt en werd vrijwel direct zwanger. Volgens mij krijg je direct een normale cyclus als je stopt.

heel erg bedankt voor jullie berichten hier kan ik wel wat mee heel erg bedankt en nu maar hopen dat ik z’n geluk heb als de meeste hier haha. :vlinder: