Ik gebruik altijd waspoeder van Albert Heijn merk. Nou staat er op de zijkant van die doos dat je via de website van AH een gratis poederschepje of bolletje kan krijgen. Nou heb ik geloof ik die hele site doorzocht maar ik kan werkelijk niet vinden waar je dat dan kan opvragen. Weet iemand hier waar op de site je dat kan doen?
Zo niet dan weet ik tenminste dat het niet aan mij ligt
je kunt klantenservice toch gewoon mailen, die sturen je wel een bolletje als je meteen je adresgegevens meestuurt.
Ja dat kan ook. Maar ik dacht misschien kan je het ergens op de site aanvragen.
Misschien moet je je eerst inloggen/ registreren bij mijn ah?? Bij sommige sites is dat iig zo, dan krijg je ineens meer mogelijkheden…
Inderdaad gewoon de kalntenservice mailen Hoe je je niet voor in te loggen o.i.d. :thumbup:
oké… dat is wel makkelijk… ikloop ook altijd te scheppen met een leeg cupje vla!
er staat toch ook een telefoon nummer op die je daar voor kan bellen?
dan sturen ze je het zo op :thumbup:
Ik heb op de site bij zoeken “wasbol” ingevuld en kwam toen bij “Veelgestelde vragen” uit. De vraag was: “Waar kan ik een AH wasbol aanvragen?” Het antwoord:
Stuur een briefkaart naar: Dalli Benelux B.V. Postbus 38 8180 AA Heerde. Zet op de briefkaart uw eigen naam, adres, postcode en woonplaats en het artikel (wasbol en/of maatschep) dat u wenst. Binnen twee weken ontvangt u dan de wasbol en/of maatschep thuis.