Wie is verantwoordelijk?

@ariel wrote:

Ook met -5 heeft mijn jongste geen sjaal om. Hij is nooit ziek.



Ik kan me voorstellen dat in de drukte van opgehaald worden of weg gaan niet alles gezien word. Daarom een tasje zodat alles bij elkaar blijft en de kinderen het daaruit kunnen pakken om alles om te doen. Zo slingert niet alles in de hal van de school of ligt het net even bij een andere jas.




Hier ook geen sjaal of muts, wel een jas met een hoge kraag, maar zelf die staat meestal een stukje open. Mensen die uit een sauna komen vatten ook geen kou als ze daarna in hun blootje een stukje door de tuin wandelen om af te koelen. Die vinden juist dat ze met temperatuurwisselingen weerstand opbouwen.



Maar goed, ik ben wel benieuwd tot welke oplossing je nu bent gekomen. Ik vind het tasje wel een goed idee.

Herkenbaar probleem. Voordeel is wel dat mijn kids op zelfde terrein bso hebben als school. Alleen jongste wordt opgehaald en naar andere kant meegenomen. En met die kou miste ik ineens ook elke keer wat. Voor Nena was het gewoon teveel om allemaal te overzien en de juf haar verantwoordig houdt op bij de deur en geeft ze mee aan de bso. Het is ook best hectisch in de gang.



Ik ging eerst maar naar haar lokaal met die kou om te kijken wat ze was vergeten. Maar naarmate de kou duurde werd het wel beter.