Wie is toch die zanger op Z@ppelin?

Net was hij er weer… een clip met een jonge belgische zanger…

Ik heb volgens mij al meer liedjes van hem gezien, maar er staat nooit een naam bij…

Zowel B´Elanna als ik vinden hem wel erg leuk… zingen dan :wink: :oops: :mrgreen:



Weten jullie wie het is??? Hij zon nu over zij is de zon, de liefde ben jij… of zoiets…

Deze?



http://songteksten.net/lyric/7419/81536/niels-destadsbader/zij-is-de-liefde.html



Google is your friend.

Ja, dat is hem idd…



Ik heb altijd ruzie met Google, want ik heb het ook geprobeerd, maar kwam er niet op…

Dank je wel!!!

Wat doe je dan? :think:



Want ik tiep ‘zij is de zon jij bent de liefde’ en dat is de eerste link die ik krijg.

hij speelt 1 van de hoofdrollen in Amika :wink: en is zanger .



Niels destadsbader

Wat een ge-wel-di-ge achternaam! :mrgreen:

Haha, ik ben dus ook helemaal niet zo van de nederlands talige muziek, maar ik vind zijn nummers zooo leuk :mrgreen:

haha, moest dit topic effe lezen want ik wist het ook niet, maar inderdaad zoooo leuk…



(ehm… moet wel elke keer denken aan: ‘geef dat jong een betere huidcreme of goeie visagie als ie op tv komt…’ :roll: :wink: :oops: )

Ik zag hem laatst ook al eens “De wereld is mooi” presenteren. Ik had dus gelijk ook het idee dat je die bedoelde, zonder maar een idee te hebben wie hij eigenlijk is :lol: (nu dus ff opgezocht :wink: )



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik dacht toch precies hetzelfde toen ik die gozer zag zingen…Maar aangezien ik die clip zowat herkende van het liedje van die meid haar clip. (Volgens mij precies zelfde plekken opgenomen) Dus dacht al dat het daar mee te maken had.