Wie is ook naar Bryan Adams geweest?

Hoi allemaal,



Wij zijn vanavond naar het concert van Bryan Adams geweest in Ahoy. Ik weet dat sommigen hier van het forum ook zijn geweest. Wat vonden jullie ervan & misschien dat iemand nog foto’s gemaakt heeft?



Het was mijn eerste Bryan Adams-concert en ik vond het helemaal super! Er werden veel oudere nummers gespeeld, ook ballads. Er waren twee podia, ook erg leuk en dat gaf een hele intieme sfeer. Heb toch wel even een traantje moeten wegslikken bij Everything I do en Heaven. Wij hebben een fantastische avond gehad. Ben nu echt doodmoe, nog even douchen en dan snel naar bed!



Groetjes,

Jippie

Wij zijn ook geweest en ik vond het super :thumbup: Wat zag hij er trouwens nog patent uit :wink: Ik heb me gisteren wel heel de avond afgevraagd hoe oud hij was, ga het nu direct opzoeken… (mmmmmmmm 47 zie ik nu, niet slecht gegokt)



Betreft je vraag van de foto’s… ik zag zo vreselijk veel proffessionele filmcamera’s en fotoapparatuur, dat ik al snel dacht… ik pak de mooiste foto wel van NU.nl :mrgreen:



Kortom, een leuke avond en zeker voor herhaling vatbaar! Echt nog een artiest waarbij je voor de muziek en de zang komt en niet voor alle franje er omheen!

Hoi Pientje,



Bedankt voor de foto! Ik had zelf een paar foto’s gemaakt met m’n telefoon. We zaten in een vak aan de rechterkant van het podium, eigenlijk helemaal vooraan. Als hij op die hoek stond te zingen, stond 'ie voor ons vak. Dus best dichtbij! Alleen zijn de foto’s niet mooi geworden… Het was inderdaad een show zonder al te veel toeters en bellen, het ging echt om de muziek. Ik vond de sfeer erg leuk!



Trouwens: Nog gefeliciteerd met je zwangerschap!



Groetjes,

Jippie

Ja, ikke, maar dat wist je al!



Het was schitterend, ik was al eerder in september 2004 en maart 2005 geweest, maar de sfeer van maart 2005 viel me toen een beetje tegen. Dat heeft ie gisteren weer goedgemaakt!



Ik stond achteraan waar lekker veel ruimte was (voor het geval ik of mijn reisgenootje (die werd voordat ze begonnen een beetje raar van het rare licht, geroezemoes en warmte) en tot onze grote verrassing stonden we vlakbij de B-stage! Ik zweer je dat ik meerdere keren oogcontact met hem heb gehad!!!



Ga vanavond het web afspeuren naar foto’s en filmpjes die zijn gemaakt!

Wij zaten in een van de voorste vakken, de onderste ring, rechts van het podium. Eigenlijk helemaal vooraan. Als 'ie op de rechterhoek stond te zingen, stond 'ie vlak voor ons vak! Het mainstage was dus dichterbij dan het B-stage. Leuk dat je daar zo dichtbij stond! Als je leuke foto’s hebt gevonden, wil je mij dan een pbtje sturen? Ik ben ook al druk aan het zoeken!

@Jippie wrote:

Trouwens: Nog gefeliciteerd met je zwangerschap!



Groetjes,

Jippie




Dank je :wink:



Ik kwam zojuist nog een foto tegen van gisteren op het WWW, ze zijn niet zo makkelijk te vinden helaas…

Ik zit op nu.nl te zoeken, maar ik vind geen foto’s van BA hoor, heb je een link voor me?



eigenlijk lijken de concertfoto’s van de laatste jaren allemaal wel op elkaar, zelfde kleren, zelfde manier van kijken :inlove: , en zelfde houdingen



ik heb zelf geen foto’s gemaakt hoor



hier alvast een paar links



http://www.concertphotos.be/thbryanadams2002/2007bryanahoy.html

http://www.bryanadamsfanclub.nl/messageboard/ (concerten en optredens, mijn foto’s van Rotterdam



ga nog even verder snuffelen

Er stond er ook maar eentje :wink: , onder lezersfoto’s. Meestal als er wat te doen is geweest is NL is er altijd wel iemand die daar een goede foto plaatst (en in goede kwaliteit).





Zo van dichtbij wordt ie wel oud als ik die foto’s van jou links eens goed bekijk… ik hou het wel op een afstand en in mijn herrinnering :wink:

Ach, ik zal eerlijk zijn, hij is mij veel te mager, heeft een nare lidtekens op zijn gezicht, heeft scheve tanden, is idd 13 jaar ouder, maar als ie mij zou willen zoenen…zou ik geen nee zeggen! :mrgreen:



Misschien is het bij mij een combinatie van zijn muziek leuk vinden en herkennen hoe hij op een bepaalde manier kijkt tijdens het spelen, want zo kijkt mijn eigen mannetje ook als gitaarspeelt.

Zijn jullie trouwens echte fans?

Gaan jullie naar al zijn concerten (vanaf nu)?

Zijn of willen jullie lid worden van de fanclub?

Zitten jullie op fora/website van BA?



voor mij is het antwoord op al die vragen JA

ben sinds mijn eerste concert (ben een laatbloeier) in 2004 fan geworden, ik had toen wel al een paar cd’s, maar toen werd ik echt een fan alsof ik een tiener was

Hoi SeeSeeEm,



Ik heb de muziek van BA altijd erg mooi gevonden! Ik hou sowieso van rock, als het maar een beetje stevig is en veel gitaarsolo’s, dan ben ik blij! Ja, wat is echt fan zijn van iemand? Ik heb niet alle cd’s, dit was mijn eerste concert. Je kunt het niet vergelijken met het fan van iemand zijn zoals je dat was in je puberjaren. Maar zoals ik al zei, ik heb zijn muziek altijd mooi gevonden. Ik wilde ook altijd al een keer naar een van zijn concerten, ik was dus ook ontzettend blij toen we kaartjes hadden bemachtigd. Als hij in de toekomst weer naar Nederland komt, wil ik zeker weer gaan! Maar ik volg hem niet door heel Europa, zoals de echte die-hards doen.



Ik zit wel vaak op de site van de Dutch Bryan Adams Fanclub en ook op het messageboard daar. Weet jij toevallig nog een ander leuk BA-forum? Ik vind dat er namelijk niet zoveel gekletst wordt en er staan vaak hele oude posts op… Maar ik ben geen betalend lid van een fanclub. Een fanclub heeft voor mij ook niet zoveel meerwaarde. Sinds er internet is, kun je daar de nieuwtjes vinden, enz.



Ben jij nog van plan om naar meer concerten te gaan, bijvoorbeeld in het buitenland? Ga je nog naar Duitsland, of ben je in Antwerpen geweest? Ben jij de laatste jaren naar elk concert van hem geweest, dat hij in Nederland gegeven heeft? Wat is je favoriete cd of nummer?



Groetjes,

Jippie

ik ben helaas niet geweest. De eerste keer sinds jaren dat ik niet geweest ben…We zouden op vakantie zijn. Nu is de vakantie al geweest, maar heb ik door de vakantie niet meer aan gedacht. Nu dus weer wel :frowning: .

Ach ja, volgende keer maar weer.

zit jij ook op het messageboard van de Nederlandse fanclub? ik ook!



ik ben ook lid van de hyves



http://bryan-adams.hyves.nl/ (daar staat ook een berichtje van Willemijn die met hem mocht zingen)

http://bryanadams.hyves.nl/



je hebt dan nog een zooitje engelstalige fora, ik weet niet of je daar interesse in hebt?

filmpjes!!!

we zijn toch nog niet uitgepraat over hem???



ik baal ervan dat het concert al weer voorbij is, vooral als ik de filmpjes zie, hoop dat ie gauw weer komt!

Hoi SeeSeeEm,



Helaas hebben zich niet meer BA-gangers gemeld die mee kunnen kletsen…



Nog bedankt voor je linkjes! Wel erg leuk om het terug te zien, ookal zijn de geluids-en beeldkwaliteit erg slecht. En je kunt ze zeker ook niet op je eigen computer opslaan vanaf YouTube? Ik heb het geprobeerd, maar dat lukte niet. Zal wel een beveiliging in zitten. Wat het BA-forum betreft: Ik klets niet echt mee. Ik vind dat er eigenlijk bar weinig gekletst wordt daar, dus ik zou niet weten waar ik mee zou moeten kletsen. Ik vind zelfs dat er vrij weinig over het concert gepost is, weinig foto’s enz. Vandaar dat ik ook benieuwd was naar een ander BA-forum. Een Engelstalig forum mag ook, hoor! Waar op internet klets jij dan over BA?



Groetjes,

Jippie

ik heb een tijdje op badfan.com geschreven. Daar is het altijd wel druk, vaak nieuwe weetjes, maar er is daar soms ook wel eens geruzie en kinderachtige posts (van die meiden die in elk bericht het woord ‘lol’ schrijven) en daar had ik genoeg van. Misschien dat ik het nog weer eens oppak, maar het lezen in Engels, vooral ook het Engels van andere niet-Engelstalige fans, kostte me teveel energie.



Verder heb ik bryanadams.nuin mijn favorieten staan. Die jongen (of man, weet eigenlijk niet wie het is) houdt de site heel serious en goed bij met nieuws, songteksten, discografie, heeft ook een aparte site met heel veel foto’s!