wie is naar Dirty Dancing geweest ?

En hoe vonden jullie het ?

Ik wil er heen met mijn buurvrouw.

Alleen ben ik slechthorend, mijn vriendin ging er ook met haar vriend heen en zaten best erg vooraan. Het is prettig want hij is ook slechthorend en kon zo alles goed volgen.



Een andere kennis is ook geweest, ook eerste rang, maar dan toch wel iets achter en hij zei dat hij het moeilijker vond te volgen, ook omdat hij slechthorend is.



Ben dus benieuwd naar andere ervaringen. Denk niet dat je zelf kan kiezen voor de juiste kaartje, maar ik zou het toch wel heel graag willen horen … :mrgreen:

Mirjam (Gismo) is geweest, weet ik. Die zat op de eerste rij.

Misschien kan je haar even vragen.

Tja ik ben niet slecht horend, maar wij konden het zeer goed horen allemaal.

Zaten ergens rechts in het midden zeg maar.



Ennuh er valt ook een hoop te kijken :drool:

Hé, leuk, ik ga morgenavond. Vertel 's… :mrgreen: ?!

Het iszó leuk!!! Ik vond het helemaal geweldig! En goed te volgen ook, ik zat rechts redelijk voor naar het midden :think: (niet duidelijk he…) :think: weet niet hoe beter uit teleggen. was voor mij mijn eerste musical…en ik zou zo nog een keer gaan!

ik ben ook geweest en het was in een woord





geweldig



we zaten in het midden, en het was goed te horen (maar ik ben niet slechthorend)

Oh ik ben zondag geweest en hij was helemaal toppie!!!



Wij zaten inderdaad op de eerste rij.



Muziek is hard genoeg en meid hij is identiek aan de film en als je die goed kent dan weet je precies wat er gezegd wordt :wink:

He Fem, er zijn theaters die voor slechthorenden speciale ‘kastjes’ hebben (weet even niet hoe ze heten). Daar zou je even naar kunnen informeren.