wie is er zwanger geworden door puregon?

hoi hoi. sinds anderhalve week spuit ik puregon. ben begonnen met 50 maar is nu verhoogd naar 75.



Ik vraag me af wie er hier nog meer zwanger is geworden door puregon? en hoelang hebben jullie hiervoor moeten spuiten? De spuiten vallen me namelijk erg tegen



xxx

Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar!

Heb nu ook 8 dagen puregon 50 gespoten en mocht vandaag pregnyl zetten om de eisprong op te wekken.

Heb nog weinig verhalen gehoord, je hoort/leest meer over clomid dan dit, valt me op.



hoop dat er gauw iemand reageert met leuk nieuws!



Kaatje, valt 't spuiten je zo tegen? Veel last van bijwerkingen?

Mij valt 't juist enorm mee, ben juist veel vrolijker dan toen met clomid.



Liefs,

Kaat



PS: volgens mij dragen wij dezelfde naam :mrgreen:

Hey meiden,



Hier nog een Puregon chick :wink:

Ik ben helaas ook nog niet zwanger, want had na de 1e ronde gelijk een overstimulatie :frowning: Maarrr mag als het goed is vanaf aankomende maandag weer beginnen, dit keer 50 eenheden (vorige x met 75 namelijk 4 eisprongen gehad…)



Kaatje85: Wat valt je er zo aan tegen als ik vragen mag? Succes hoor, hopelijk gaat het gauw goedkomen!!



En ik ben ook benieuwd naar de positieve ervaringen met Puregon trouwens!!!



liefs

Mar

Hoi Hoi.

de bijwerkingen vallen wel mee. ben gelukkig niet misselijk net als bij clomid, daar ben ik wel blij om. verde heb ik wel


  • veel last van moeheid
  • veel last van transpireren
  • stemmingswisselingen



    Ik spuit morgen 3 weken en heb nu twee eitjes in mijn rechtereierstok zitten van 11 mm.

    Ik krijg morgen weer een FM



    xxx

Hier nog een spuiter haha! Ik mag rond de kerst beginnen met spuiten, zodat ik in januari kan komen voor een meting, anders zat ik rond de feestdagen en dan zijn ze dicht!



Ook ik ben benieuwd naar positieve ervaringen! Er zullen toch wel meer meiden zijn die dat hebben. ik ben al blij met een groeiend eitje!!!



Liefs Wienie

Mss moet dit topic bij zwanger zijn ofzo staan, er komen niet veel reacties van zwangeren of mama’s… :?



En ik ben toch wel benieuwd.



Liefs,

K.

ja idd. zullen we hem even verplaatsen :lol:

hallo ik ben ook nieuw hier dit is mijn 2 ronde van puregon en pregnyl.

ik zit nu in mijn wacht weken volgende week zaterdag weet ik meer ik hoop het wel en ook voor jullie.

hebben jullie al kindjes?

ik heb al een kindje van 5 ben zelf 29 jaar en die is er zo ingevlogen maar nu wil het niet zo vlotte terwijl we allebij gezond zijn en niks uit de onderzoken komen dus geduld hebben zeggen ze :kaars:

Hoi K,



Vervelend zeg, dat de tweede niet net zo vlug gaat als de eerste. Denk dat 't makkelijker is als de eerste al langer duurt, bij 'n tweede verwacht je 't niet zo. Hoop dat 't je wel goed afgaat.

Je moet dus nog ruim 'n week wachten, succes meis!



Liefs,

Kaatje

Hoi ,



Ik heb een berichtje geschreven naar aanleiding van dit onderwerp bij “zwanger zijn”



Ik wens jullie allen veel geduld en moed toe en zal :thumbup: dat het jullie ook gaat lukken op deze manier.





groetjes