Wie is er vandaag ook zo lui?

Damn ik ben me vandaag toch een portie lui…

Odin zit op t kdv en ik zit al een dik uur op kok rond te zweven.

Ik moet de was nog uit de droger halen en de andere was de droger weer ingooien maar heb geen zin om op te staan



Ochja is ook eens lekker he :mrgreen:

niks te hoeven en lekker lui zijn hihi

ikke!!! en ik ben nog aan het werk ook… :mrgreen:

hahahah geen last van Natascha wil mijn meubels gaan verplaatsen :mrgreen:



Maar lekker toch een dagje luieren :mrgreen: doe je was toch straks meis rustig aan :wink:

heb net gekookt en gegeten en moet zo naar mijn werk maar het mannetje met de hamer is langsgekomen en het is mooi weer dus heb geen zin om te werken :frowning: ach morgen en vrijdag vrij dus nog even volhouden :slight_smile:

:zzz: ik…!

hihi marijke en dan ook nog aan t werk…heb t met je te doen.

diana :-* doe jij wel voorzichtig met dat sjouwen

summerlove…owjee t mannetje met de hamer nu al langsgekomen terwijl je nog moet beginnen…ik hoop voor je dat je een opleving dadelijk krijgt en de dag snel omgaat.

Affie lekker he :slight_smile:

ik ben ook zo lui als dikke stront vandaag :mrgreen:

thanx ukkie is weer een beetje wakker ga nog even snel met haar op de bank luieren kan nog net een uurtje :smiley:

hahahaha…en daar kun je helemaal niks mee he…met dikke stront :mrgreen:

en wat word je nog meer als je lui bent…juist ja melig… :mrgreen:

summerlove luierse…

by the way ik zie nu dat jouw meisje 2dg ouder is dan mijn ventje…

je bent dus ook een meimama :inlove:

@Natascha1975 wrote:

summerlove luierse…

by the way ik zie nu dat jouw meisje 2dg ouder is dan mijn ventje…

je bent dus ook een meimama :inlove:




Ik ben ook een mei-mama maar dan van 2007 maar ik ben vandaag ook errug lui, zou het daaraan liggen ?? :think: :think:



:lol: :smiley: :lol: :smiley:

Hier nog een. De kids zijn snot verkouden. En ik dus ook :roll: …



Heb al aardig wat gedaan, maar ben ineens niet meer vooruit te branden… en mijn keel doet zeer…zielige modus weer uit



EN morgen is mijn eerste werkdag weer sinds mijn zwangerschapsverlof ( in feb :oops: ) EN het ouderschapsverlof is opperdepop.

Ik hang ook al een mooi poosje op de bank, moet eigenlijk de container ophalen, die staat bij de weg en is om 9 uur al geleegd, maar ik heb geen zin… Ben ook gewoon moe ook, bleeeeeeeh (of zou dat van dat hangen komen :think: :angel: )

hier ook en ben licht in me hoofd,voel me niet lekker :doh:

Ik wil wel, maar het lukt niet :mrgreen:. Ben de hele dag aan het heen en weer pendelen tussen twee kids en ben blij met een lauwe bak thee voor mezelf … en 2 minuten KOK.



Ik ga nu een flink stuk lopen met ze … kijken of de jongste gaat slapen in de wagen en de oudste even zijn energie kwijt kan (slaapt sinds kort niet meer overdag en wordt van vermoeidheid rond deze tijd super druk).

IK, ik kan me ogen amper open houden. Zoontje is buiten aan het spelen, dus het is ook nog stil in huis, pfff. Oogjes zijn zwaar…

Ik wil graag lui zijn, maar onze stal moet nodig uitgemest en daar ben ik al de hele dag zoet mee…

hahaha ik ben dus niet de enige geweest…

ben wel vanmiddag nog ff gaan shoppen voor Odin…

maar dat is leuk actief zijn he :mrgreen:



beterschap voor de zieke onder ons :-* :hug:



ann bezig bijtje lol

ik was eens niet lui, heb zoveel gedaan vandaag…

dus



morgen ben ik lui hahahaha

wel Heleen ik denk dat ik morgen ook maar es lui word 8) :roll:



ik heb vandaag de helft van onze tuin omgespit, mannenwerk inderdaad maar ik ben nu helemaal bekaf, dus morgen grote break hoor!! :zzz: