Wie is er ooit naar Wunderland Kalkar geweest?

Titel zegt het al :slight_smile:



We gaan een weekend weg met mijn ouders en ben gewoon even benieuwd wie het kent, wie er wel eens is geweest en hoe het was.



Nog tips voor do’s & don’t’s ?



Heb wel zin in weekend weg met kids & family :dance:

hoi



ben er met pasen nog geweest.



vindt het erg fijn dat alles inclusief is op het park dus bij de entree in begrepen is onbeperkt : ijs,friet,koffie,thee, en alle frisdranekn en sappen.



mijn kids hebben zich ook goed vermaakt denk alleen wel als je tieners hebt dat het wel iets minder wordt. mijn dochter van 13 vondt alleen de achtbaan en de boomstam leuk en voor de rest heb je evt. dragrace en karten alleen daar betaal je wel apart voor.



Voor de jongere kids is het daar erg leuk.

Wat je ook kan doen in het park heb je ook het museum met daarin de historie van de kerncentrale vondt dat ook best indrukwekkend.



mocht je nog wat willen weten ik hoor het wel

Wij zijn er vorig jaar geweest,voor kleintjes inderdaad erg leuk!! :thumbup: maar voor pubers niet veel :thumbdown:

We gaan met kinderen van 7 maanden, 1 jaar en 10 maanden, 4 jaar en 6 jaar dus denk dat iedereen het wel naar zijn zin gaat hebben (Nik vind alles leuk, of ze nu actief meedoet of kijkt ;-))

owja wat ik trouwens super goed daar vindt is dat er in alle kinder atracties riemen zitten die je goed strak kan dichtmaken waardoor je kind veilig zit.

Hebben ze alleen friet als eten?