Wie is er ooit naar Phantasialand geweest?

Wij gaan morgen naar phantasialand, de kaartjes hebben mijn ouders gewonnen bij de postcodeloterij.

Nu wil ik eigenlijk even weten of iemand weet of je zelf eten en drinken mee naar binnen mag nemen, aangezien dat bij veel pretparken niet mag.



Liefs Janneke :-*

Ik weet niet of je dit nog leest maar je mag zeker eigen drinken en eten meenemen!!



Veel plezier!!

Ben er wel vaker geweest vind het 1 van de mooiste parken.



En eten en drinken mag je gewoon meenemen.

ben je nog geweest? en hoe was het?



ik kom deze week weer even spieken in topic :oops: :oops: :oops:

Ik heb nog nooit meegemaakt dat we bij een pretpark zelf geen eten of drinken mee mochten nemen. Ik kan alleen Ballorig bedenken :think:



Maar veel plezier en laat even weten hoe het is geweest. Wellicht een aanrader voor de toekomst

@Maxime wrote:

Ik heb nog nooit meegemaakt dat we bij een pretpark zelf geen eten of drinken mee mochten nemen. Ik kan alleen Ballorig bedenken :think:









Vroeger mocht je in Disneyland Parijs geen eten en drinken mee naar binnen nemen. :mrgreen:

@Rooike wrote:

@Maxime wrote:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat we bij een pretpark zelf geen eten of drinken mee mochten nemen. Ik kan alleen Ballorig bedenken :think:









Vroeger mocht je in Disneyland Parijs geen eten en drinken mee naar binnen nemen. :mrgreen:




En vast nog langer geleden, maar toen ik jong was mocht dat dus in phantasialand ook niet! :mrgreen:

Bij Disneyland mag het nog steeds officieel niet hoor!

Nog bedankt voor jullie antwoorden.



We zijn geweest hoor en het was leuk. We hadden prachtig weer :dance:

Voor mij en voor Luuk was er jammer genoeg weinig te beleven. De attracties waren voornamelijk voor kinderen boven de 7 denk ik. De zoontjes van Roy waren mee en die zijn 10 en 12, dus voor hen was het geweldig.



Het zag er allemaal mooi uit, maar het was wel erg druk qua indeling van de attracties. Waar de van de ene attractie de uitgang was, begon de volgende alweer.

Bij de Efteling (wat ik toch nog steeds het mooiste park vind) is het wat rustiger (ook al is het super druk). En er valt daar ook voor jonge kinderen heel veel te beleven.



Voor oudere kinderen die veel durven (en papa’s en mama’s natuurlijk) is het een aanrader hoor. Wel prijzig hoor, maar ik zou even op marktplaats kijken, want er zijn veel kaartjes te koop ivm de postcodeloterij.



Issie, leuk je hier te lezen :mrgreen: . Voor Sanne is het dus wel een geschikt park volgens mij.



Liefs Janneke :-*