Wie oh wie kent het Product Urtizon ® Complex?
Ik heb het net gehaald als aanrader bij de AH, Kruidvat & Dio Drogist.
Ik heb het gehaald voor zonneallergie.
Maar wil graag weten of iemand het product kent?
niemand?
Niet persoonlijk, maar onze plaatselijke drogist, die ik door ervaringen hoog in het vaandel heb staan, raadde het aan aan iemand die voor me stond.
Hij was er erg lyrisch over…
Het is voormezelf, ik ben allergisch voor de zon denk ik.
Ik liep net in de zon en werd helemaal rood en het jeukte onwijs (maar alleen de delen waarmee ik in de zon was)
En toen deed ik me vest weer aan, en het zakte af na heel veel gekrabt (ik krab mijn rug bijna open er door.) Toen werd dat aangeraden en heb het gekocht ingenomen het werkt denk ik wel. Maar wil toch wat ervaringen horen:) dank je
Ik ken het, en heb er goede ervaringen mee Het is tegen zonneallergie, die jeukende rode bultjes dus (krijg spontaan jeuk :shifty: ) Het spul verkoelt lekker en de uitslag trekt er sneller van weg heb ik het idee. Die zonneallergie is trouwens al jaren over nu, nadat ik dat spul ben gaan gebruiken, maar of dat nou daarvan komt, of toeval is… Geen idee… Vroeger dus iig met goed resultaat gebruikt, nu niet meer nodig
Ik had trouwens smeerbare variant, of eigenlijk in een spuitje, dat sprayde je over de aangedane huid. Zo te lezen heb jij iets om in te nemen. De werkzame stof zal hetzelfde zijn…
Urtizon complex homeopathisch geneesmiddel Voor iedereen die na een dagje zon huidirritatie door zonlicht of zonne-uitslag krijgt, zijn er de Urtizon Complex korrels. Dit gemakkelijk in te nemen homeopathisch geneesmiddel werkt van binnenuit en kan zowel voorafgaand aan het zonnen als achteraf gebruikt worden. Het mag dus bij zonnige dagen, zonnebankkuren of vakanties niet ontbreken! Urtizon homeopathie is ook geschikt voor kinderen en kan gedurende langere tijd worden gebruikt. De Urtizon Complex korrels laat je onder de tong smelten.
Hoi, bij mij hielp het perfect (ik had de korrels)!!! Had er hier in Holland nooit last van, maar op vakantie naar Dominicaanse Republiek ineens helemaal onder! Neem ze nu ruim op tijd als ik weet wanner en waar we vakantie gaan… Geen last meer gehad!!
hier werkte het altijd goed, gek genoeg lijk er dit jaar geen last van te hebben, mss vanwege mijn zwangerschap? Ik heb ze zomers altijd standaard mee in mijn tas, auto etc.
Zonne-allergie is zo :thumbdown: en helemaal uit de zon blijven is praktisch bijna onmogelijk. Er is laatst een topic geweest over zonne-allergie, daar waren heel veel meiden lovend over de Urtizon korrels. Mss even zoekfunctie gebruiken.
Ik hoop dat het bij jou ook werkt.
Ik neem altijd een buisje met korreltjes mee op vakantie. Ik heb na een dagje strand vaak rode bultjes op mijn borst. Het helpt bij mij altijd prima
die korels zijn goud!!!
werken prima voor mij.
Niet veel meer toe te voegen aan bovenstaande reacties: de korreltjes zijn hier ook standaard op voorraad!
Ook dochter van inmiddels 5 heb ik ze wel gegeven toen ze nog een stuk kleiner was, als ze deze zomer met haar vader op vakantie gaat, gaan ze ook mee!
Ideaal product!