wie is dit ?

@Madre wrote:

@Kroes wrote:
@~Melanie~ wrote:
@Marite wrote:
Ow…

Het ging mij helemaal niet om die persoon, ik vind 'm wel ok, maar kan me wel voorstellen dat hij zo is als beschreven en denk ook niet dat hijzelf daar last van zou hebben.

Van mij hoeft zo’n post niet aangepast te worden, je mag hier op kok toch ook schrijven over burenergenissen en exen e.d. dat is ook niet altijd even “netjes” en je moet toch ook je gevoelens kunnen uiten?!



Het ging mij meer om het publiekelijk over je klanten praten… :think: Dat lijkt mij gewoon niet helemaal netjes?

Wou niet betuttelen hoor! :oops: :shifty:



Nou ja!

Wel grappig dat je die man daar te eten had! :stuck_out_tongue:



Nu voel ik me net een Mevr. Helderder met mijn “netjes”. :stuck_out_tongue:


Klopt maar je buurman mag je ook niet met naam en foto hier plaatsen, laatst hadden we een soortgelijk geval en hebben we de foto van de betreffende buurman verwijderd.

Ik zie zelf niet in waarom een bn-er anders moet zijn als die buurman, ik heb ze in dat opzicht hetzelfde behandeld.




mss omdat deze bn’er nu eenmaal een bn’er is? En omdat hij zelf graag overal commentaar

op geeft?



Ik vind het anders dan je onbekende buurman uit een soort van ‘wraak’ met naam en toenaam

neer te zetten.



Eens dus Fiep en Madre. Behalve dan dat ik hem niet geweldig vind. Ik heb nog

nooit iemand zo vervelend iets horen voorlezen. Als het nou nog grappig was… :wink:




Correctie, ik vind zijn columns geweldig, ik heb hem nog nooit iets horen voordragen oid. :lol:




ooow, houden zo dan :mrgreen:

@~Melanie~ wrote:

@Marite wrote:
Ow…

Het ging mij helemaal niet om die persoon, ik vind 'm wel ok, maar kan me wel voorstellen dat hij zo is als beschreven en denk ook niet dat hijzelf daar last van zou hebben.

Van mij hoeft zo’n post niet aangepast te worden, je mag hier op kok toch ook schrijven over burenergenissen en exen e.d. dat is ook niet altijd even “netjes” en je moet toch ook je gevoelens kunnen uiten?!



Het ging mij meer om het publiekelijk over je klanten praten… :think: Dat lijkt mij gewoon niet helemaal netjes?

Wou niet betuttelen hoor! :oops: :shifty:



Nou ja!

Wel grappig dat je die man daar te eten had! :stuck_out_tongue:



Nu voel ik me net een Mevr. Helderder met mijn “netjes”. :stuck_out_tongue:


Klopt maar je buurman mag je ook niet met naam en foto hier plaatsen, laatst hadden we een soortgelijk geval en hebben we de foto van de betreffende buurman verwijderd.

Ik zie zelf niet in waarom een bn-er anders moet zijn als die buurman, ik heb ze in dat opzicht hetzelfde behandeld.




dus nu wordt in het beroemd&zwanger topic alle posts verwijderd waar iets gezegd wordt over namen die bn-ers geven aan kinderen? en als ik zeg dat ik marco borsato’s muziek echt ellende vind, wordt dat ook weggehaald? In alle topics waarin programma’s worden besproken, en waarbij mensen ook commentaar geven op kandidaten en bners en zo moet je dan misschien ook nog even langs gaan… Of was het gewoon een eenmalige actie, gewoon omdat het kan?

Hij zal je in ieder geval eeuwig dankbaar zijn dat je hem beschermd hebt!





ik vind dijkshoorn prima voordragen overigens, goede inspiratiebron als ik aan het voorlezen ben. Gebruik in sommigen boeken bij bepaalde personages de ‘dijkshoorn’-intonatie. Altijd makkelijk met onthouden als ik de dag erna niet meer precies weet hoe een bepaald personage klinkt :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

dus nu wordt in het beroemd&zwanger topic alle posts verwijderd waar iets gezegd wordt over namen die bn-ers geven aan kinderen? en als ik zeg dat ik marco borsato’s muziek echt ellende vind, wordt dat ook weggehaald? In alle topics waarin programma’s worden besproken, en waarbij mensen ook commentaar geven op kandidaten en bners en zo moet je dan misschien ook nog even langs gaan… Of was het gewoon een eenmalige actie, gewoon omdat het kan?

Hij zal je in ieder geval eeuwig dankbaar zijn dat je hem beschermd hebt!

Dit vroeg ik mij dus ook al af...

Hoe zit dat dan met die topics, want daar worden ook foto's geplaatst en worden er ook dingen geschreven die soms misschien minder leuk zijn :think:

@Cin. wrote:

@fiep klophout wrote:
dus nu wordt in het beroemd&zwanger topic alle posts verwijderd waar iets gezegd wordt over namen die bn-ers geven aan kinderen? en als ik zeg dat ik marco borsato’s muziek echt ellende vind, wordt dat ook weggehaald? In alle topics waarin programma’s worden besproken, en waarbij mensen ook commentaar geven op kandidaten en bners en zo moet je dan misschien ook nog even langs gaan… Of was het gewoon een eenmalige actie, gewoon omdat het kan?

Hij zal je in ieder geval eeuwig dankbaar zijn dat je hem beschermd hebt!

Dit vroeg ik mij dus ook al af...

Hoe zit dat dan met die topics, want daar worden ook foto's geplaatst en worden er ook dingen geschreven die soms misschien minder leuk zijn :think:


Doe maar niet vergelijken anders word dat hoekje straks verwijderd hahahaha! :mrgreen: :angel:

@Rooike wrote:

@Cin. wrote:
@fiep klophout wrote:
dus nu wordt in het beroemd&zwanger topic alle posts verwijderd waar iets gezegd wordt over namen die bn-ers geven aan kinderen? en als ik zeg dat ik marco borsato’s muziek echt ellende vind, wordt dat ook weggehaald? In alle topics waarin programma’s worden besproken, en waarbij mensen ook commentaar geven op kandidaten en bners en zo moet je dan misschien ook nog even langs gaan… Of was het gewoon een eenmalige actie, gewoon omdat het kan?

Hij zal je in ieder geval eeuwig dankbaar zijn dat je hem beschermd hebt!

Dit vroeg ik mij dus ook al af...

Hoe zit dat dan met die topics, want daar worden ook foto's geplaatst en worden er ook dingen geschreven die soms misschien minder leuk zijn :think:


Doe maar niet vergelijken anders word dat hoekje straks verwijderd hahahaha! :mrgreen: :angel:

:lol: 8)