wie is dit ?

Word deze meneer nu beschadigd dan? :slight_smile:

Of benadeeld?



Tjeetjeā€¦ je moet hier voortaan wel 100x nadenken of je wel of niet iets mag plaatsen. Dat is niet leuk meer.

Jawel maar wij zijn de bladen niet en we maken geen onderscheid of het om een BN-er gaat of de buurvrouw van Truusje bij wijze van spreken :-*

Ik vind dit ook stukken dichterbij komen dan bij wijze van spreken een Tom Cruise of zo snap je?

Nee Mel, dat snap ik wel dat jullie hierin geen onderscheid maken. En iedereen kent de persoon in kwestie natuurlijk wel (denk ik) dus ik snap je in deze zin dan wel. Maar ik vond dus in eerste instantie dat ze dat wel mocht zeggen :lol: maar tegen regels kan ik niks inbrengen toch :wink:

@Kimmie1976 wrote:

Nee Mel, dat snap ik wel dat jullie hierin geen onderscheid maken. En iedereen kent de persoon in kwestie natuurlijk wel (denk ik) dus ik snap je in deze zin dan wel. Maar ik vond dus in eerste instantie dat ze dat wel mocht zeggen :lol: maar tegen regels kan ik niks inbrengen toch :wink:


Ja, is een wat grijs gebied he, ik snap jou ook hoor :-*

Ja precies, veel is op het randje natuurlijk dan :-* Fijn toch dat we elkaar begrijpen, begrip is een mooi ding :thumbup: :lol:

het topic ging er eigenlijk om wie nou die man was.

zij vroeg of hij net zo leuk was als op tv dus ik antwoord hoe hij zich gedroeg .

en ik snap de regel op zich wel maar ik vind het een beetje overdreven hoor :eh:



niks schadends aan lijkt me maar goed ik weet nu wie ik zocht , dus slotje erop dan maar? :wink:

Je mag toch wel zeggen hoe diegene is.



Of het een leuk iemand is of niet beetje raar en overdreven ind :?

@Mam van 2 wrote:

het topic ging er eigenlijk om wie nou die man was.

zij vroeg of hij net zo leuk was als op tv dus ik antwoord hoe hij zich gedroeg .

en ik snap de regel op zich wel maar ik vind het een beetje overdreven hoor :eh:



niks schadends aan lijkt me maar goed ik weet nu wie ik zocht , dus slotje erop dan maar? :wink:


Nee hoor, ik heb je bericht op pagina 1 onderaan gewijzigd en zo is het goed.

Niets mis mee om te vragen wie iemand is, dat was het probleem ook niet :-*

en waar moeten we hem van kennen? :think:

Ellen, hij zit sowieso heel vaak met zijn ā€œgedichtenā€ bij De Wereld Draait Door, daar ken ik hem van althans :wink:

dat kijk ik niet :mrgreen:



maar heb die man ook echt nog nooit gezien volgens mij

NOu nu heb ik alls gemist, ik wil pb :angel:



Oh en het was nog neit eens de bedoeling hoe of wat hij was hoor, het was eigenlijk meer een grapje.

haha de man die het heerlijk vindt om publiekelijk mensen af te kraken (en niet al te subtiel, but iā€™m loving it :inlove: ) wordt hier nu door het kok-beheer in bescherming genomen omdat er iemand iets niet al te positiefs (en hoewel ik de post niet gelezen heb voor ie weggehaald werd, durf ik te wedden dat het lang niet zo grof was als hij doorgaans is) over hem zegt???

lang leve de betutteling 8)

@fiep klophout wrote:

haha de man die het heerlijk vindt om publiekelijk mensen af te kraken (en niet al te subtiel, but iā€™m loving it :inlove: ) wordt hier nu door het kok-beheer in bescherming genomen omdat er iemand iets niet al te positiefs (en hoewel ik de post niet gelezen heb voor ie weggehaald werd, durf ik te wedden dat het lang niet zo grof was als hij doorgaans is) over hem zegt???

lang leve de betutteling 8)




Ik sluit mij hierbij aan. Waar gaat dit over? deze niet al te subtiele meneer (ik vind hem dus ook geweldig 8) ) die niet iedereen kent krijgt op een forum zoals dit wat opmerkingen en daar worden dan posts om veranderd??



Het is wel al lang geleden dat er betutteld werd hier op kok. Zeker bacterie-komkommertijd.

:angel:

Owā€¦

Het ging mij helemaal niet om die persoon, ik vind 'm wel ok, maar kan me wel voorstellen dat hij zo is als beschreven en denk ook niet dat hijzelf daar last van zou hebben.

Van mij hoeft zoā€™n post niet aangepast te worden, je mag hier op kok toch ook schrijven over burenergenissen en exen e.d. dat is ook niet altijd even ā€œnetjesā€ en je moet toch ook je gevoelens kunnen uiten?!



Het ging mij meer om het publiekelijk over je klanten pratenā€¦ :think: Dat lijkt mij gewoon niet helemaal netjes?

Wou niet betuttelen hoor! :oops: :shifty:



Nou ja!

Wel grappig dat je die man daar te eten had! :stuck_out_tongue:



Nu voel ik me net een Mevr. Helderder met mijn ā€œnetjesā€. :stuck_out_tongue:

@Madre wrote:

@fiep klophout wrote:
haha de man die het heerlijk vindt om publiekelijk mensen af te kraken (en niet al te subtiel, but iā€™m loving it :inlove: ) wordt hier nu door het kok-beheer in bescherming genomen omdat er iemand iets niet al te positiefs (en hoewel ik de post niet gelezen heb voor ie weggehaald werd, durf ik te wedden dat het lang niet zo grof was als hij doorgaans is) over hem zegt???

lang leve de betutteling 8)




Ik sluit mij hierbij aan. Waar gaat dit over? deze niet al te subtiele meneer (ik vind hem dus ook geweldig 8) ) die niet iedereen kent krijgt op een forum zoals dit wat opmerkingen en daar worden dan posts om veranderd??



Het is wel al lang geleden dat er betutteld werd hier op kok. Zeker bacterie-komkommertijd.

:angel:




zucht is het alweer eens zover, de ā€˜censuurā€™ rukt weer op. :roll:

Sluit me aan bij Fiep en Madre.

@Marite wrote:

Owā€¦

Het ging mij helemaal niet om die persoon, ik vind 'm wel ok, maar kan me wel voorstellen dat hij zo is als beschreven en denk ook niet dat hijzelf daar last van zou hebben.

Van mij hoeft zoā€™n post niet aangepast te worden, je mag hier op kok toch ook schrijven over burenergenissen en exen e.d. dat is ook niet altijd even ā€œnetjesā€ en je moet toch ook je gevoelens kunnen uiten?!



Het ging mij meer om het publiekelijk over je klanten pratenā€¦ :think: Dat lijkt mij gewoon niet helemaal netjes?

Wou niet betuttelen hoor! :oops: :shifty:



Nou ja!

Wel grappig dat je die man daar te eten had! :stuck_out_tongue:



Nu voel ik me net een Mevr. Helderder met mijn ā€œnetjesā€. :stuck_out_tongue:


Klopt maar je buurman mag je ook niet met naam en foto hier plaatsen, laatst hadden we een soortgelijk geval en hebben we de foto van de betreffende buurman verwijderd.

Ik zie zelf niet in waarom een bn-er anders moet zijn als die buurman, ik heb ze in dat opzicht hetzelfde behandeld.

@~Melanie~ wrote:

@Marite wrote:
Owā€¦

Het ging mij helemaal niet om die persoon, ik vind 'm wel ok, maar kan me wel voorstellen dat hij zo is als beschreven en denk ook niet dat hijzelf daar last van zou hebben.

Van mij hoeft zoā€™n post niet aangepast te worden, je mag hier op kok toch ook schrijven over burenergenissen en exen e.d. dat is ook niet altijd even ā€œnetjesā€ en je moet toch ook je gevoelens kunnen uiten?!



Het ging mij meer om het publiekelijk over je klanten pratenā€¦ :think: Dat lijkt mij gewoon niet helemaal netjes?

Wou niet betuttelen hoor! :oops: :shifty:



Nou ja!

Wel grappig dat je die man daar te eten had! :stuck_out_tongue:



Nu voel ik me net een Mevr. Helderder met mijn ā€œnetjesā€. :stuck_out_tongue:


Klopt maar je buurman mag je ook niet met naam en foto hier plaatsen, laatst hadden we een soortgelijk geval en hebben we de foto van de betreffende buurman verwijderd.

Ik zie zelf niet in waarom een bn-er anders moet zijn als die buurman, ik heb ze in dat opzicht hetzelfde behandeld.




mss omdat deze bnā€™er nu eenmaal een bnā€™er is? En omdat hij zelf graag overal commentaar

op geeft?



Ik vind het anders dan je onbekende buurman uit een soort van ā€˜wraakā€™ met naam en toenaam

neer te zetten.



Eens dus Fiep en Madre. Behalve dan dat ik hem niet geweldig vind. Ik heb nog

nooit iemand zo vervelend iets horen voorlezen. Als het nou nog grappig wasā€¦ :wink:

Een met Fiep, Madre en Kroes! :slight_smile:

Denk dat Nico hier smakelijk om zou moeten lachen,

en ik kan hem niet uitstaan :mrgreen:

@Kroes wrote:

@~Melanie~ wrote:
@Marite wrote:
Owā€¦

Het ging mij helemaal niet om die persoon, ik vind 'm wel ok, maar kan me wel voorstellen dat hij zo is als beschreven en denk ook niet dat hijzelf daar last van zou hebben.

Van mij hoeft zoā€™n post niet aangepast te worden, je mag hier op kok toch ook schrijven over burenergenissen en exen e.d. dat is ook niet altijd even ā€œnetjesā€ en je moet toch ook je gevoelens kunnen uiten?!



Het ging mij meer om het publiekelijk over je klanten pratenā€¦ :think: Dat lijkt mij gewoon niet helemaal netjes?

Wou niet betuttelen hoor! :oops: :shifty:



Nou ja!

Wel grappig dat je die man daar te eten had! :stuck_out_tongue:



Nu voel ik me net een Mevr. Helderder met mijn ā€œnetjesā€. :stuck_out_tongue:


Klopt maar je buurman mag je ook niet met naam en foto hier plaatsen, laatst hadden we een soortgelijk geval en hebben we de foto van de betreffende buurman verwijderd.

Ik zie zelf niet in waarom een bn-er anders moet zijn als die buurman, ik heb ze in dat opzicht hetzelfde behandeld.




mss omdat deze bnā€™er nu eenmaal een bnā€™er is? En omdat hij zelf graag overal commentaar

op geeft?



Ik vind het anders dan je onbekende buurman uit een soort van ā€˜wraakā€™ met naam en toenaam

neer te zetten.



Eens dus Fiep en Madre. Behalve dan dat ik hem niet geweldig vind. Ik heb nog

nooit iemand zo vervelend iets horen voorlezen. Als het nou nog grappig wasā€¦ :wink:




Correctie, ik vind zijn columns geweldig, ik heb hem nog nooit iets horen voordragen oid. :lol: