Wie is dit, (buitenlands) ???? DEEL 4

Oke, dan is het dus weer mijn beurt…

zo moeilijk issie toch niet…er moeten hier mensen meekijken die haar regelmatig op TV zien…

Ze ziet er op TV wel iets ouder uit

maar maar dan moet je nog wel op de naam kunnen komen hahhaa

tsja, als je weet waar je haar van kent is het een kwestie van google-en :wink:

Emma uit as the world…oftewel Kathleen Widows…

:clap:

jouw beurt Pebble :wink:

ik hoop dat ie niet moeilijk is.

voor mij wel

Ik heb ook geen idee vrees ik… :think:

oke oke…ik heb nadattie geplaatst is de link gevolgd en volgens mij is het Katie Melua?

had alleen geen zin om een nieuwe te plaatsen en daarom het antwoord niet gegeven :oops:

als het goed is plaats ik morgen wel een nieuwe :wink:

@Szus wrote:

oke oke…ik heb nadattie geplaatst is de link gevolgd

hoe heb jij de link gevolgd?

ik heb ff op die naam gegoogled en het is idd goed dus morgen mag je een nieuwe plaatsen
hoe heb jij de link gevolgd?

Als je rechtermuisknop -> eigenschappen doet, dan staat daar een webpagina...als je daar alleen de 'stam' van neemt (dus t/m .com) kom je op de homepage van een management company die als belangrijkste arties Katie Melua vertegenwoordigen (haar foto staat meteen op de openingspagina) ;)

Maar goed na de lunch ga ik meteen een nieuwe zoeken, want nu staan er 2 collega's op me te wachten....

oke, hoop dattie niet te moeilijk is…

anders krijgen jullie binnenkort wel een hint van me hoor :wink:

niemand?

ik dacht eerst Uri Geller, maar daarvoor heeft deze meneer de kaken te breed… :think:

ik heb geen idee

andere foto, zelfde man

Hmmmm op die tweede foto ziet hij er heel wat beter uit, maar… geen idee :think:

Kimi Raikonen, F1 coureur

Oooooo vandaar…

Formule 1 kan ik niet kijken… Dat vind ik nl net zo interessant als kijken hoe het gras groeit… gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap :stuck_out_tongue:

:mrgreen: