Wie is dit, (buitenlands) ???? DEEL 4

@Soepkip wrote:

Kira, van harte! En dan heb je na drie dagen ook alweer tijd om het antwoord te controleren?! Bikkel! :dance: :dance:

Dank je wel :-*

@Soepkip wrote:

David Boreanaz

Jaah, ik keek graag naar Angel voor hem (hoewel ik hem jonger leuker vond, dan toen ie opeens stukken breder werd) en zag hem van de week zomaar in Bones (dat gaat nu natuurlijk ook gevolgd worden) en hij zag er weer leuk uit!

nieuwe…

is dat de drummer van Nirvana? Dave…?

Nee.

wel een zanger?

ik zie vaag voor me dat deze foto wel eens in OOR kon staan

ff mijn hubby (de OOR-lezer in ons huis) laten kijken, maar die weet het ook niet! :think:

is niet van nu, hij is al dood.

ik pas, maar misschien dat iemand anders er een andere kijk op heeft

ik probeer me voor de geest te halen waar ik de foto eerder heb gezien, want bekend voor, komt ie me wel, maar ik denk dan aldoor dat ie in OOR heeft gestaan (daar heeft ie de kop wel voor) en dat ie een sigaret heeft (zo staan zijn lippen)

Fransman…

geen muzikant zeker want het zegt manlief nog niets

Aangezien we maar met ons tweeën zijn (al dagen…) zal ik het maar gewoon zeggen dan…

DE bekendste franse zanger: Jacques Brel…

mmm, die naam zegt me zeker wat, maar ik had een of ander soort raymond van het groenewoud-type verwacht, deze was volgens mij is zijn jonge jaren wel een lekker ding!

plaats jij een nieuwe?

ik had wel een paar keer gekeken maar geen flauw idee wie het was :doh: dus daarom niets geplaats :wink:

Nieuwe kansen, nieuwe prijzen. Wie plaatst?

dan ga ik wel

Is dat Joan Collins?

mis

wie het is weet ik niet

maar een schoonheid vind ik het niet :?

Jackie Collins?

@Szus wrote:

Jackie Collins?

dat is haar! schrijfster van vunzige verhalen over romances in de wereld van de beroemdheden en zus van Joan