wie is de mol

Want een leuke kandidaten doen mee komend jaar! Nu alweer zin in, jullie ook?

Wie dan?

Carolien Borgers 29 jaar Cabaretière en zangeres, Ewout Genemans 27 jaar Presentator en acteur, Joep Deudekom 51 jaar Cabaretier, Paulien Cornelisse 35 jaar Schrijfster en cabaretière, Tim Haars 30 jaar Acteur en presentator, Daniël Boissevain 42 jaar Acteur, Janine Abbring 36 jaar Presentatrice en zangeres, Kees Tol 30 jaar Presentator en acteur, Tania Kross 36 jaar Mezzosopraan en Zarayda Groenhart 29 jaar Presentatrice.

Ik ken er maar 1… Janine Abbring, van tv Noord… verder niet… :think:

Ken ze niet allemaal maar er zitten inderdaad heeele leuke mensen bij :smiley:

Pauline Cornelissen heeft hele leuke boeken geschreven over taal en ik ben naar haar theatershow geweest, hilarisch!

Kees Tol komt uit het groepje van Jan Smit en Nick en Simon :mrgreen:

ik ken er meerdere en vind het dus ook echt een leuke club.

kees inderdaad, het grappenkanon. heerlijke droge humor! hoop dat hij er lang inblijft want vind hem gewoon leuk.

ewout ook al een leuke jongen.

tania kross heeft een prachtige stem, maar kan me indenken dat ze bij vele onbekend is.

joep vind ik ook leuk. leuke humor heeft die man.

pauline vind ik ook hilarisch

zayrada is, als ik me niet vergis, een dame met pit die zegt wat ze denkt zonder na te denken.

ach ik vind het gewoon een leuke club bij elkaar en kan niet wachten tot het 3 januari is!

Ik ken ze allemaal niet, dus voor mij voegt het wel/niet BNner er vrij weinig aan toe :stuck_out_tongue: Mij kennende doe ik er weer 5 afleveringen over om ze te leren kennen, en daarna de laatste afleveringen om uit te vissen wie ik nu verdenk.

@Flier wrote:

Carolien Borgers 29 jaar Cabaretière en zangeres, Ewout Genemans 27 jaar Presentator en acteur, Joep Deudekom 51 jaar Cabaretier, Paulien Cornelisse 35 jaar Schrijfster en cabaretière, Tim Haars 30 jaar Acteur en presentator, Daniël Boissevain 42 jaar Acteur, Janine Abbring 36 jaar Presentatrice en zangeres, Kees Tol 30 jaar Presentator en acteur, Tania Kross 36 jaar Mezzosopraan en Zarayda Groenhart 29 jaar Presentatrice.

Er zitten dit jaar toch wel weer wat échte BN’ers tussen. Joep Deudekom, Ewout Genemans, Paulien Cornelisse en Daniel Boissevain. Zarayda is van BNN zeker? Ken haar van naam alleen.

@D. wrote:

@Flier wrote:

Er zitten dit jaar toch wel weer wat échte BN’ers tussen. Joep Deudekom, Ewout Genemans, Paulien Cornelisse en Daniel Boissevain. Zarayda is van BNN zeker? Ken haar van naam alleen.

volgens mij is zarayda idd van bnn. of ik heb zelf helemaal de verkeerde voor me :smiley:

@knipoogje1983 wrote:

@D. wrote:
@Flier wrote:

volgens mij is zarayda idd van bnn. of ik heb zelf helemaal de verkeerde voor me :smiley:

Als ik denk wie ze is, is ze die hele leuke meid van spuiten en slikken. Die vind ik geweldig. Joep ken ik van het radio programma bij Giel, heeft daar een column. Die Ewout :silenced: , bij voorbaat al een mollenhoofd :shifty: , kees tol moet ik altijd wel om lachen. Ik vind het bnn gehalte wel hoger dan vorige keer geloof ik. En die gast met die baard zie ik in reclames vorobij komen van veronica met die banksurfen. Is hij geen nieuw kid figuur?

@Bella wrote:

En die gast met die baard zie ik in reclames vorobij komen van veronica met die banksurfen. Is hij geen nieuw kid figuur?

Even mijn even vraag gegoogled, hij is een figuur uit maaskantje.

@Bella wrote:

@knipoogje1983 wrote:
@D. wrote:
@Flier wrote:

Als ik denk wie ze is, is ze die hele leuke meid spuiten en slikken. Die vind ik geweldig. Joep ken ik van het radio programma bij Giel, heeft daar een column. Die Ewout :silenced: , bij voorbaat al een mollenhoofd :shifty: , kees tol moet ik altijd wel om lachen. Ik vind het bnn gehalte wel hoger dan vorige keer geloof ik. En die gast met die baard zie ik in reclames vorobij komen van veronica met die banksurfen. Is hij geen nieuw kid figuur?

is een maaskantje. En ik heb ook die van spuiten en slikken in gedachte dus vind dat echt een top mens.

Ik vind Kees helemaal leuk. En van de rest ken ik er ook een hoop, leuk!

@Mouse! wrote:

Ik ken ze allemaal niet, dus voor mij voegt het wel/niet BNner er vrij weinig aan toe :stuck_out_tongue: Mij kennende doe ik er weer 5 afleveringen over om ze te leren kennen, en daarna de laatste afleveringen om uit te vissen wie ik nu verdenk.

Ik ken ze ook gewoon echt allemaal niet.

ik ken niemand

Gelukkig, dan ben ik tenminste niet de enige :smiley:

Morgen de eerste wie is de mol.

Ik ga zeker kijken :dance:

@Judith75 wrote:

Morgen de eerste wie is de mol.

Ik ga zeker kijken :dance:

yay, ik ook!! :dance:

Ik ook weer zin in!

Vorig jaar niet echt gevolgt, maar ik kan nu opnemen, dus ik ben weer van de partij.

Voor hoelang weet ik nog niet maar er doen wel leuke kandidaten mee dit jaar dus we zien het wel.