Wie is de Mol ?

Oooooh jammer zeg, Patrick eruit. Toch gewoon een valse nicht dus :angel:

En nu ? Ik heb geen MOL-gevoel bij Dennis. Wel bij Regina. Maar ik denk dat nu een man aan de beurt is, dus ik kies voor Edo…

Ik ben sinds dit jaar actief molkijker, en ik vind het harstikke leuk, maar ik ben er bar slecht in…



Mijn mol gaat er steeds uit. :roll:



Ik denk dat ik voor de minstduidelijke mol ga dit keer…



Dennis dus…

ik heb regina gestemt maar ik weet het niet zeker. voor mijn gevoel kan edo het ook zijn.

Sinds Joris eruit is ben ik een beetje zwevend. Ik vond Patrick de laatste weken erg verdacht, net als Regina (die heeft af en toe zo’n vals neplachje). Maarja, nu Patrick eruit is ga ik dus maar voor Regina (al had ik gedacht dat de mol nu eens een man zou zijn). Dennis vind ik een beetje nikszeggend, dus na Regina komt Edo voor mij als mol.

Volgens mij en mijn vriendin is Dennis de mol, hij heeft namelijk altijd kleren aan met dieren erop.



Maar goed het kan zomaar Edo of Regina zijn.

Nu weet ik het dus echt niet meer.

Ik was ervan overtuigd dat Patrick de mol was.



Ik ga nu maar voor Regina. eigenlijk alleen maar vanwege dat ze Patrick tegenkwam op de boot.



Maar Edo vind ik ook verdacht, juist omdat hij niet iets opvallends doet. eigenlijk doet hij helemaal niks, en dat is dan ook wel weer mollerig.

Ik blijf bij Edo.

Ik ging eerst voor Joris of Edo, aangezien Joris eruit is. Is Edo nu nr. 1.



Edo draagt steeds groen of oranje, met letters.

Maar wat jij zegt kan net zo goed. :mrgreen:



Blijft erg leuk de mol :dance:

:think: ik ga voor edo pppff lastig zeg



ik zat te twijfelen tussen patrick en edo keuze werd voor mij gemaakt :mrgreen:

ik ga natuurlijk weer voor dennis :mrgreen:

ik ga ook natuurlijk weer voor Dennis…

ik blijf bij Edo, in de grot in het water kwam ie met zijn voeten langs een kaart en zei niets…

Ik ga voor Dennis! Eigenlijk de hele serie al, ben benieuwd…

ik blijf ook lekker bij dennis, aangezien mijn mol joris er al uit is! Ik vind hem te onopvallend, houdt zich vaak afzijdig van discussies… :think:

jaa…dennis is mijn mol!



Maar ja, ik ben ook pas dit jaar een actieve kijker, dus voor mij ook alles nieuw :mrgreen:



greetzz Jiska

Ik ga voor Edo !

ik blijf bij edo :mrgreen:

Jeetje, het is Dennis ! :o

Hmmzz… dat antwoord op de vraag van Dennis??? Ik zit ook op Edo… twijfel…

Ja, dat dacht ik ook net :mrgreen:

BIZARR! Het is gewoon Dennis… NOOIT gedacht…

Althans… het is en blijft Wie is de Mol… kan ook weer iets raars zijn…