Nou titel zegt genoeg, geen idee of er genoeg animo is dit jaar voorgaande jaren was het wel zo leuk om bij te houden.
Ik verdenk Joep vind ik echt een mol en ook een leuke vent!
ik heb er nog echt niks van gezien, ook niet op de site, dus kan nu echt nog niks zeggen :mrgreen:
pffff ik maak na vandaag wel een eerste keuze. al zou ik ht wel leuk vinden als kees tol de mol is, dan zit hij er in elk geval lang in
Bij het lezen van dit lijstje vrees ik die Ewout. Wat een gruwel vind ik die gozer. En daar dan de hele tijd tegenaan kijken.
nou je hebt geluk bella :mrgreen:
ik vind het heel lastig hoor… joep was heel vreemd met het zeggen over dat springen en daarna ontkennen :think:
ze lieten een '82 van graffiti zien…zarayda en volendammer komen uit 82 zag ik :shifty:
damn! Ik zat echt de hele aflevering op Ewout! is hij er gewoon als eerste uit!
Wat me wel opviel, was het jaargetal '82 wat op het eind op een paal stond geschreven…
Laat Kees Tol 10 februari 1982 zijn… :think:
@teun wrote:
ze lieten een '82 van graffiti zien…zarayda en volendammer komen uit 82 zag ik :shifty:
dat zagen wij ook
Maar Ewout had toch ook het idee dat Joep de mol was…dus ergens denk ik dan dat Joep het niet is nu Ewout eruit is
Moeilijk
@knipoogje1983 wrote:
pffff ik maak na vandaag wel een eerste keuze. al zou ik ht wel leuk vinden als kees tol de mol is, dan zit hij er in elk geval lang in![]()
dat hoop ik ook :lol:
Het lot van kees tol is de mol
Verder nog dingen opgevallen?
Joep denk ik voor nu :think:
Kees 1ste keus
Daniel 2de keus
Van Ewout zijn we iig af. Ik ben wel benieuwd naar de locaties. Ik ga al jaren voor de mooie plaatjes. Ik kan nu wel meer opnemen dus minder afleveringen missen maar je moet volgens mij zoveel dingen in de gaten houden en de radio luisteren enzo dat ik er eigenlijk al niet eens meer aan begin.
Maar ik heb voor nu even geen idee.
Ik heb eigenlijk ook geen idee. Vond er veel verdacht bezig en hoop dat die vrouw mey haar donkere haren ( blanke vrouw) er snel uit is want vind haar niet leuk spelen. Voor nu zeg ik.maar gewoon even kees tol. Maar dat is vooral gebasseerd op hoop
Die blanke vrouw gaat er sowieso uit. Die heeft tijdens de opnames zwaar letsel opgelopen en moest naar het ziekenhuis (voor een lange tijd)
Ik heb eigenlijk ook geen idee. Vond er veel verdacht bezig en hoop dat die vrouw mey haar donkere haren ( blanke vrouw) er snel uit is want vind haar niet leuk spelen. Voor nu zeg ik.maar gewoon even kees tol. Maar dat is vooral gebasseerd op hoop
Ik ben voor Joep gegaan omdat ik hem iets te veel bezig vond met vertrouwen winnen van anderen in de bus. Maar ik ben niet zeker dus volgende week maar weer goed kijken.
Ik heb voor nu Tim Haars gekozen.
hij was eigenlijk de enige die zich afzijdig hield.
Zou ik ook doen als mol in de eerste aflevering.
Al was Joep ook wel lekker bezig om te zorgen dat die andere teamleden wel allemaal een vrijstelling zouden krijgen.
Als mol weet je dat ze daarna ingeruild kunnen worden voor geld en een vrijstelling zal niet zo snel verkocht worden.
Ik zei vn te voren al dat Ewout eruit zou gaan, hij was te nerveus.
Ook ik heb weer gekeken, uiteraard :mrgreen:
Ik ga voor kees tol. Er kwam ergens duidelijk in beeld: '82 en dat is zijn geboortejaar. En met de opdracht met het springen kreeg ik ook zo mijn twijfels bij hem. Dus Keessie is de mol :lol: :mrgreen:
Ik ga nu voor Joep
Maar vind Daniël ook een leuke mol
Ik ga ook voor Kees. Maar Zarayda is ook van '82 :think: .