Ja morgen :dance: :dance: :dance: :dance:
ik ga ook weer kijken :dance:
Hier ook weer! Verwachtingen zijn hoog gespannen (na tegenvallend ER-seizoen, ik weet het mag je niet met elkaar vergelijken 8) )
Ja vanavond :dance: :dance:
@mamma van sharondenise wrote:
Kan niet wachten :dance: :dance:
Ik ook niet solly.
Wie deed het voorheen, Judith toch?
Ilonka (crazymom) had ook al een mooie gemaakt, misschien wil zij het doen.
Ja want we moeten wel al een eerste officiële stemming doen natuurlijk![]()
:thumbup: ik wil best na vanavond de pol openen.
We kunnen de uurtjes gaan aftellen! :dance: Vanavond is het zo ver!
Tonight is the night!!! :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
Leuk! Vanavond is het zover, ik ga kijken!
Bijna :dance:
Nog een paar uurtjes geduld :dance:
Ik zit er al klaar voor :mrgreen: :mrgreen:
oww ik heb er zin in!!! :dance: :dance: :dance:
Oh, ik heb er ook zoooooo’n zin in! :dance:
hier ook zo’n zin!
Lijkt me echt een leuke serie worden dit jaar. Hoop het tenminste. Vorig jaar vond ik het echt minder leuk.
hoe laat komt het erop vanavond gewoon om 20:30 uur???
Ja gewoon weer om 20.30 uur.
Ik hoop dat Wessel vanavond ook mee wil werken zodat mama naar de mol kan kijken
Hub wil een film zien, dus kijk ik maar braaf met hem mee, en dan kijk ik morgen of misschien vanavond laat WIDM.
@mamma van sharondenise wrote:
Hub wil een film zien, dus kijk ik maar braaf met hem mee, en dan kijk ik morgen of misschien vanavond laat WIDM.

@crazymom wrote:
@mamma van sharondenise wrote:Hub wil een film zien, dus kijk ik maar braaf met hem mee, en dan kijk ik morgen of misschien vanavond laat WIDM.
die vent van je download die film maar lekker en kijkt hem morgen of vanavond na wie is de mol maar.
![]()
Whahaha, nou het is dat ik ook die film wil zien effe kijken hoor welke het is. Hij is in ieder geval met Danny de Vito.
Oh het is Heist zie ik.
Ach we zijn allebei ziek ,dus dadelijk in hopelijk complete rust met een dubbele dosis paracetamol en een bak koffie op de bak onder ons dekbed
Kan ik tenminste ongestoord in slaap vallen, kan ik bij wism niet doen natuurlijk dan moet ik opletten