Wie is de mol 2011

8)



Anna Drijver en Jan Kooijman in Wie is de Mol

Uitgegeven: 28 september 2010 19:23

Laatst gewijzigd: 28 september 2010 19:22

AMSTERDAM - Anna Drijver en Jan Kooijman zijn kandidaat in het nieuwe seizoen van Wie Is De Mol? Dat weet RTL Boulevard te melden. Ook acteur Pepijn Gunneweg maakt deel uit van de tien kandidaten. De groep reist dit jaar af naar de Verenigde Staten.





© ANP

Het is algemeen bekend dat kandidaten aan het spelprogramma een contract voor geheimhouding moeten tekenen. Kooijman is dan ook erg voorzichtig in zijn onthullingen.

“Wat kan ik zeggen? Niets is wat het lijkt”, zegt hij voor de camera van RTL Boulevard. “Ik ben benaderd met de vraag of ik mee wilde doen. En dat vond ik een makkelijke vraag, want ik vind het een briljant programma.”



In Wie is de Mol? gaan tien kandidaten de strijd met elkaar aan. Tijdens het uitvoeren van diverse opdrachten moeten de deelnemers achterhalen wie de saboterende mol in hun midden is. Het elfde seizoen van het AVRO-programma wordt vanaf 6 januari uitgezonden.

Oh leuk, hebben we weer wat om naar uit te kijken in het nieuwe jaar :dance:

Leuk! En Jan Kooijman mag er van mij best lang in blijven :angel:

Inderdaad, Jan mag er lang inzitten!

Wij kijken altijd op zaterdag naar de BZT show met Pepijn. De andere 2 zijn ook leuke kandidaten!

Bij de Koen en Sander show vanmiddag, ging het gerucht dat er dit jaar ook iemand van 3 fm meedoet.

Wie dat hadden ze nog niet kunnen achterhalen.



Ik ben niet zo voor Jan Kooijman, weet niet, niet mijn type.

Pepijn is wel altijd erg grappig in de bzt show.

jaa ik ga weer kijken! Heb er nu al zin in :lol: :smiley:



en met Jan Kooijman :drool: Dat moet goed komen!

laten we gewoon hopen dat jan kooiman de mol is, kunnen we lang genieten :drool: :drool: :drool:

Ik zapte erlangs gisteravond en ze zeiden dat het vanaf januari weer te zien was…dat duurt nog lang zeg…mag van mij morgen alweer!

Ben ik de enige die die Kooijman niet zo heel veel bijzonders vind?

@Madre wrote:

Ben ik de enige die die Kooijman niet zo heel veel bijzonders vind?




Ik ken de hele beste man niet :oops: (Waar zou ik hem van moeten kennen?)

Hij is een acteur (GTST???) en danser.



Mijn vriendin vind hem helemaal leuk, vandaar dat ik een paar keer een aflevering heb moeten kijken toen zij er was, maar ik vind hem dus niets bijzonders. Vind hem geen uitstraling hebben geloof ik.

hij is ook jury bij so you think you can dance

@Madre wrote:

Ben ik de enige die die Kooijman niet zo heel veel bijzonders vind?




ik vind hem best aardig (al word ik er een beetje dol van dat ie zo ontzettend pronkt met dat ie een lekker ding bevodnen wordt (niet door mij overigens), maar voor wie is de mol vind ik hem niet de meest interessante kandidaat.

Het zou dit jaar toch met ‘gewone’ mensen/Nederlanders gaan plaatsvinden??? Of ben ik nu helemaal abuis???

@Madre wrote:

Ben ik de enige die die Kooijman niet zo heel veel bijzonders vind?




Nee hoor L.oes, ik ook niet zie mijn vorige post.

Maar ik kijk ook geen enkel programma waar hij in zit dus dat kan er ook mee te maken hebben.



Anna Drijver heb ik even gegoogeld, ze komt me wel ergens een beetje bekend voor maar waarvan weet ik niet precies.

Wiki kon me ook al niet helpen, de films waar zij in speelde kon ik niet of kon ik haar er niet in herinneren.

Zag wel dat zij in er komt een vrouw bij de dokter Roos speelt dus nu moet ik hem wel snel gaan kijken.

@mamma van sharondenise wrote:

@Madre wrote:
Ben ik de enige die die Kooijman niet zo heel veel bijzonders vind?




Nee hoor L.oes, ik ook niet zie mijn vorige post.

Maar ik kijk ook geen enkel programma waar hij in zit dus dat kan er ook mee te maken hebben.



Anna Drijver heb ik even gegoogeld, ze komt me wel ergens een beetje bekend voor maar waarvan weet ik niet precies.

Wiki kon me ook al niet helpen, de films waar zij in speelde kon ik niet of kon ik haar er niet in herinneren.

Zag wel dat zij in er komt een vrouw bij de dokter Roos speelt dus nu moet ik hem wel snel gaan kijken.




aah ja, nu zie ik het…



Ik vind hem ook het minst interessant trouwens. Vraag mij af of hij vaak in de spiegel kijkt hihi

Anna Drijver zit nu in de co-assistent.

ik vind haar niet zo bijzonder, ook Jan Kooijman is niet zo bijzonder.

Pepijn lijkt me wel een goede kandidaat.

Ben benieuwd wat er nog meer bekend is, zal eens even op het widm forum gaan kijken.

Heb nu al weer zin in de nieuwe mol. Zal nog wel geduld moeten hebben :slight_smile: .

Ik vind deze 3 al leuke kandidaten, vooral Pepijn (komt uit Vlaardingen he :mrgreen: ).

leuk leuk leuk, heb er al zin in :mrgreen: