Wie is de mol 2011

Ik ken ze niet allemaal, dus toch een beetje een mol met onbekende nederlanders :mrgreen:

Anna Drijver, speelt zij nu in de co-assistent, of vergis ik me helemaal?



Die laatste twee zijn me echt helemaal onbekend, maar die daarboven staan kan ik ook niet allemaal helemaal plaatsen, maar hun gezichten hebben wel wat bekends.



Ik heb er wel weer helemaal zin in! Het start mooi na onze verhuizing, hebben we er rustig de tijd voor.

Die patrick stoof ken ik alleen van de reclame “die van de mannenburger van de hamburgerketen”

@Esther75 wrote:

Die patrick stoof ken ik alleen van de reclame “die van de mannenburger van de hamburgerketen”




Ik ken hem van die serie met katja schuurman. Kan even niet op de naam komen.

Ik zeg nu Karin als mol :thumbup:

Zij is zo’n betrouwbaar persoon, althans dat image heeft ze, volgens mij is zij een hele goeie 8)



Ik ken de laatste 3 niet, maar ze hebben alledrie iets te maken met cabaret en stand-up comedie.



Horace heb ik altijd al een vreselijk mannetje gevonden, kijken ofdat ie dat in stand houd.

Miryanne, is geloof wel een hele leuke vrouw.



Ik heb d’r zin in. ER valt zo tegen dit jaar dat ik niet kan wachten op WIDM.




Ja, ik verveelde me :mrgreen:

Mooi gedaan Ilonka :thumbup:



Hoes het met je? :-*

8)



Jaaaaaaaah, de kandidaten zijn bekend:



joepie!!

Grappig om te zien dat zo puur op het eerste gezicht, de meeste mensen denken dat Pepijn de mol is.

Wat is jullie eerste ingeving zo?

Anna Drijver.

Geen idee waarom. :mrgreen:

@Madre wrote:

8)



Jaaaaaaaah, de kandidaten zijn bekend:



http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/info/




Huh, dat is toch oud nieuws? Is al weken geleden bekend geworden. Of kijk ik teveel op twitter en via mij mol-mail?

Dit lijstje is al een tijdje op i net te vinden.

Ik zou zeggen Pepijn Gunneweg is de mol. Maar dat zal wel weer niet, ik heb het nooit goed. (nou ja, vorig jaar wel trouwens, maar dat is een uitzondering)

Ik denk dat Jan Kooijman de mol is.

Hij schijnt nog al populair te zijn en enorm in opmars in tv land en niet tevergeten winnaar van een televizier talent award, ook bij de avro.

Dus dat allemaal bijelkaar opgeteld denk ik gewoon dat hij het is.

Ik loop gewoon achter…



Mag ik… :snooty:

Mijn eerste ingeving is ook Jan. Maar goed, we zullen zien…

Ik heb er zin in! :thumbup:

Hanna Bervoets, en ik werkelijkwaar geen idee waarom 8)

Dan zou ikvoor Art gaan…



vind het wel jammer dat het weer bekende zijn eigenlijk, vind onbekende leuker!

Ik denk dat Horace Cohen een hele leuke mol zou kunnen zijn. En van mij mag ie er ook wel tot het einde in blijven. Maar dit is dus meer hopen dan denken wie de mol is.

wanneer gaat dit eigenlijk beginnen??? Ik heb nog nooit gekeken maar wil het deze keer toch echt eens gaan volgen.

Meestal begin januari (rond de 5e toch vaak? )…



Ik ga, als ik afga op uiterlijk, voor Patrick…