Wie herkent dit?

Ik heb gisterenavond iets geks mee gemaakt :think: Ik zat rustig op de bank tv te kijken en in mijn buik waren er twee vreselijk druk in de weer :inlove:

Ik zei iets tegen mijn man, ademde in en toen gebeurde het…

Volgens mij kreeg ik ook een harde trap van een van de baby’s , maar ik voelde aan de rechterkant van mijn buik een soort pijnscheut. Het liep zo van onder naar boven toe… Alsof er iets scheurde.

Ik dacht eerst dat het misschien een straie streep was ofzo (weet ik het… :oops: ) maar die heb ik dus helemaal niet op mijn buik zitten. Het was heel gek, echt in 1 lijn zo omhoog… Een spier? Reactie op de baby?

Ik voel ze nog gewoon, heb geen bloedverlies, dus ik maak me niet al te veel zorgen, maar als iemand het herkent, hoor ik het graag :wink:

IK heb dat in het begin gehad, zo rond de 10-12 weken. Vooral als

ik diep in ademde dan leek het net of de baby heel hard trapte. Maar

ja dat kan helemaal niet, want de beeb was nog heel klein en zo vroeg in de zwangerschap kon je dat nog helemaal niet voelen zei de vk

tegen mij. Ze zei dat het waarschijnlijk een spiertje was die ‘klem’

zag of lag o.i.d. de laatste tijd heb ik het ook niet meer maar

heb het meerdere keren gehad en schrok me rot want het was ook

een soort van pijnscheut (moeilijk uit te leggen trouwens :think: )

Wat jij beschrijft is zeker heel herkenbaar! Dat heb ik in het begin ook een aantal keer gehad en dat is zeker schrikken. Wat ik nu had lijkt er wel een beetje op, maar dan was het vele malen sterker (en pijnlijker)

Vrijdag maar eens vragen aan de gyn :think:

Goedenmorgen,

Dat heb ik ook gehad bij de zwangerschap van de 2ling ik heb het meerdere malen gehad tijden de zwangerschap.

Volgens mij niks om zorgen over te maken…

Hmm ik weet niet of ik het herken :think:

Ik heb weleens een pijnscheut op 1 plek, ten grootte van een euro zeg maar, maar wel het gevoel dat er iets scheurt ja. Ik noem het dan maar het oprekken van de huid, want ik voel het echt in mijn huid, niet aan de oppervlakte, maar meer in de vetlaag ofzo :?

De pijn trekt dan na een minuut of 5 Ã 10 weer weg gelukkig.

Trok het bij jou ook weer weg? Of deed alleen die ene scheut pijn?

Vandaag bij de gyn geweest en het eens nagevraagd.

Het was een ingewikkelt verhaal, maar het had te maken met de buikspieren waar spanning op had gestaan (bijvoorbeeld met tillen, of overeind komen, waarbij je de buikspieren gebruikt) en dat de spier ineens weer in rusttoestand "springt

Soort elastiekje dat weer terug schiet ofzo…

Pijnlijk en vervelend, maar het kan absoluut niet kwaad.

Ik wilde idd net zeggen je buikspieren :shifty:

Ik kon bij de eerste ook heel goed dat ‘‘wijken’’ van de voorkant voelen met gym dat was heel apart.