Wie herkent dit?

Ik heb toch zoiets geks… maandag wezen eten met collega’s. 's nachts was broertje echt zo verschrikkelijk onrustig en beweeglijk echt aan alle kanten van mijn buik voelde ik het bewegen. Toen ik dinsdag in de spiegel keek had ik ook echt het idee dat mijn buik lager zat, een collega van me zag het ook. Zij vond mijn buik ook minder dik lijken maar wel breder, ik heb dus zo’n vermoeden dat meneer dwars is gaan liggen (en hij lag al met zijn hoofdje in het bekken). Dinsdag naar de vk dus ik ben benieuwd… hij beweegt verder lekker dus ik maak me geen zorgen hoor. Maar ik vraag me wel af of iemand dit herkent…

Heel herkenbaar! Mijn buik leek ook ineens afgezakt te zijn en dus dacht ik al aan indalen. Maar beeb bleek dwars te liggen. Nu ligt t wisselend dwars en goed en daarbij zie en voel ik veel verschil aan vorm buik. Vandaag had ik eigenlijk naar het zkh gemoeten voor evt stappen en bleek dinsdag beeb ineens wel goed te liggen. Die van mij draait nu nog alle kanten op. Dus kan best dat ie dwars ligt, maar draaien nog volop hoor!

Ik heb nog even de tijd dus ik maak me nog maar niet te druk, het leek me al gek dat hij in een nacht zo ver ingedaald zou zijn zonder dat ik daar verder last van zou hebben (heb nu al last van mijn bekken en heupen dus dat zou niet ongemerkt blijven lijkt me). We zullen dinsdag wel zien…

carmen ging in week 34 even pontificaal in een stuit liggen…damn dat was NIET fijn!!!

Gelukkig draaide ook weer zelf terug na een paar dagen.

Je gevoel klopt meestal wel hoor