Wie herkent dit? Raar gevoel in vagina...

Hoihoi allemaal…

Ik heb ff een beetje een genante vraag misschien…

Het begint er mee dat ik hardnekkige blaasontsteking heb/had, want na 3 kuren lijkt ie nu eindelijk weg. Veel gespannen buiken gevoeld, vaak alleen de onderste helft. Vandaag had ik veel last van lucht in mijn lijf doordat ik s nachts een beetje raar (te hoog) adem en veel lucht dwars had zitten, en ook veel gespannen buiken.

Nu had ik vorige week een dag of 2, en vandaag weer…een beetje een vreemd gevoel van binnen. Een beetje alsof een tampon ‘niet goed’ zit. heb ook telkens de neiging mijn bekkenbodem-spier in te trekken.

Ik, onderzoekend als ik ben :oops: heb gevoeld of er iets in zat, maar dit was niet zo.

Herkent iemand dit? En zoja, moet ik me er zorgen over maken? Of is het gewoon een druk op mijn bekkenbodem ofzo?..

Heb je dat gevoel dat de tampon bijna uitfloept of dat hij gewoon verkeerd er in zit en pijn doet?

Dat eerste heb ik namelijk ook. Als ik te lang sta of teveel heb gedaan. Gewoon druk op je onderkant zeg maar. Als ik dan een tijdje heb gezeten gaat het weer. Het betekent bij mij gewoon dat ik rustig aan moet doen.

Als je het laatste hebt… Geen idee! :think:

Nee doet geen pijn, maar inderdaad het gevoel dat ie uitzakt en ik hem terug moet duwen…

gisteravond viel het me ook op dat het na een avondje rustig op de bank zitten inderdaad weg was…en het begon na een langdurig en “hardnekkige” wc-ervaring, dus dach took misschien toch te hard geperst ofzo…

Begint toch een beetje bij de duur van de zwangerschap te horen, hoor!

Gewoon een beetje rustiger aan doen…

Als beebje straks indaalt, wordt het gevoel alleen maar erger. :roll: (Althans, bij mij was dat zo…)

Vooral je bekkenbodemspieren blijven trainen! :thumbup:

Succes!! :mrgreen:

Hmm, ik denk dat je gelijk hebt :wink:

Ik moet ook echt een aantal stappen terug gaan doen, maar ik weet niet zo goed hoe. Naar mijn gevoel ‘doe’ ik al bijna ‘niks’ dus ik weet ook niet wat ik dan moet laten…

In ieder geval bedankt!

Bij mij was het een teken dat m’n kindje echt lager begon te zitten. Werd inderdaad alleen maar meer. Op het laatst een gevoel van een voetbal die klem zit. :lol: