hoi iedereen
ik ben sinds vorige maand gestopt met de pil en ben echt bewust bezig om een 3e kindje te krijgen.
ik ben al over mijn ‘stopweek’ (zonder pil natuurlijk)heen beland en ben nu 10 dagen overtijd. Ik test heel vaag bij de cassettetesten en negatief bij de cb testen. Heb vanmorgen een midstream test gedaan en word er niet wijzer van.
ik heb nog geen spotting gehad of niets.
mijn afscheiding tijdens mijn pilgebruik was echt mega (sorry hoor) en nu sinds 2 weken wit en breierig, en soms wel en soms niet.
Ik heb al 2 dochters dus ik zou moeten weten hoe zwanger zijn voelt, maar bij hen merkte ik het pas toen ik 10 weken was bij de een en bij de oudste pas toen ik 4 maanden was (echt waar!)
ik heb sinds een 5 dagen een vreemd gevoel in mijn onderbuik, het is niet pijn of ongesteldheid maar echt gespannen, en het straalt soms ook door naar mijn liezen. Het voelt goed, ik weet niet hoe je dat moet omschrijven, alsof er iets zit zeg maar ( vaag he ). Ook als een van mijn dochters op schoot komt zitten voelt het anders aan, niet echt prettig.
Ik heb savonds ook spierpijn in mijn onderbuik. en weet je wat zo raar is, het voelt als een harde buik.
ik ben afgelopen week ook twee avonden misselijk geweest en soms heb ik vlagen van hoofdpijn, al drink en eet ik goed/ Ook ben ik de laatste 2 dagen extreem moe en voel me ook na een goede nachtrust niet uitgeslapen. Ben ook afwezig en boos om niks en kan huilen om gewoon een mooi liedje ( hihi )
Ik heb geloof ik niet echt last van mijn borsten al zegt mijn partner dat mijn tepels paarser/ bleker zijn geworden…
Mijn huisarts zegt dat het kan dat ik niet ongesteld ben nog omdat ik nog maar net gestopt ben met de pil, dus dat ik ook nog even geduld moet hebben tot volgende week maar ja dat lijkt altijd zo ver weg!
Het voelt allemaal zo vertrouwd maar durf eigenlijk niet te hopen…
Herkent iemand dit?
Ik hoop het zo!
Hmm… die vage positieve zouden dus aangeven dat er HCG in je bloed zit. ik heb hetzelfde gehad, 7 dagen over tijd, heel vaag positieve cassette testen en negatieve CB en huismerk. op de 8ste dag werd ik vreselijk ongesteld met erge erge krampen en rugpijn. Mijn gevoel zei dat ik een heel vroege miskraam heb gehad…
Even afwachten meid! :hug: